Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان لیگ فوتبال اسپانیا تاریخ ادامه بازی‌های فصل جاری و شرع فصل آینده لالیگا را اعلام کرد و از تدارک شرایطی برای تماشای بازی‌های با صدا تماشاگران خبر داد. ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خاویر تباس با تأیید خبر ازسرگیری مسابقات فصل جاری لالیگا در ماه جاری، از تعیین تاریخ شروع فصل آینده لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا نیز خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تباس در یک ویدئو کنفرانس با خبرنگار نشریه مارکا، اظهار داشت: اگر خدا بخواهد ما 11 ژوئن (22 خرداد) لیگ را ادامه می‌دهیم. امیدوایم که شهرهای مادرید و بارسلونا هم وارد فاز دوم قرنطینه شوند و آن زمان است که ما می‌توانیم بازی‌ها را برگزار کنیم. در سازمان لیگا بیش از 130 نفر کار می‌کنند پس همه چیز باید به شیوه‌ای جدید انجام شود؛ سفرها، سازماندهی بازی‌ها و همه چیز. ما آماده‌ایم اما روزی که لیگ را به پایان می‌رسانیم هم بسیار مهم است. ما تاریخ شروع فصل آینده را هم مشخص کردیم و آن رقابت‌ها روز 12 سپتامبر (22 شهریور) آغاز خواهند شد.

اعلام تاریخ از سرگیری و خاتمه فصل جاری لالیگا/ تنها 21 روز استراحت تا آغاز تمرینات فصل بعد

 

رئیس سازمان لیگ اسپانیا در ادامه با اشاره به تلاش همکارانش برای فراهم آوردن تماشای بازی‌های لالیگا با شرایطی ویژه افزود: ما یکسری تست‌های سمعی بصری انجام دادیم تا بینندگان بتوانند امکان انتخاب تماشای دو تصویر را داشته باشند: یکی تصاویر واقعی و دیگری تصاویری همراه با صدای تماشاگران به صورت مجازی. می‌خواهیم این حق انتخاب را به هواداران بدهیم که بازی را با سکوت ورزشگاه یا شبیه‌ساز صدای تماشاگران تماشا کنند. تست‌هایی که من دیده‌ام جالب بوده‌اند و واقعاً توجه شما را جلب می‌کند، اما با این حال ممکن است برخی بخواهند صدای واقعی ورزشگاه را بشنوند که امکان هر دوی آنها فراهم خواهد بود.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال ویروس کرونا فوتبال اسپانیا لالیگا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال ویروس کرونا فوتبال اسپانیا لالیگا فوتبال ویروس کرونا فوتبال اسپانیا لالیگا فصل آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۰۹۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپورتا درباره آینده ژاوی: همه چیز قابل بررسی است

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا احتمال ادامه همکاری با ژاوی هرناندز در پایان این فصل را باز گذاشته است. رئیس باشگاه بارسلونا در هفتاد و یکمین جام تنیس کُنده‌دِگودو با "تی‌وی3" صحبت کرد و به نوعی صحبت کرد که احتمال ادامه همکاری با ژاوی را رد نکرد.

رئیس بارسلونا در این مصاحبه گفت:"ما در پایان فصل با آن مواجه می‌شویم. در پایان فصل ما صحبت خواهیم کرد. زمان برای صحبت در مورد آن وجود دارد."

لاپورتا با تمجید از بارسا گفت:"ژاوی سال گذشته ما را با قهرمانی تاریخی در لیگ بسیار خوشحال کرد و بازیکنان این تیم علاوه بر استعدادی که دارند، همیشه تمام تلاش خود را می‌کنند. بارسا هنوز در زنده است. اگر اوضاع به همین منوال پیش برود، ما در نیمه نهایی لیگ قهرمانان خواهیم بود."

او از هواداران درخواست کرد این تیم را در بازی فرداشب مثال پاری سن ژرمن حمایت کنند:"هواداران باید بیایند و تیم را تشویق کنند. این بازیکنان لیاقت آن را دارند. ما به آن‌ها ایمان داریم. به آن‌ها اعتماد کامل داریم و آن‌ها در راه تاریخ سازی هستند. بازیکنان آن را می‌دانند، آگاه هستند و بسیار آماده هستند. آن‌ها سزاوار این استقبال هستند. می‌دانند که باید همه چیز خود را در زمین بگذارند، اما ما(هواداران) باید به آن‌ها کمک کنیم. ما یک بازی عالی در پاریس انجام دادیم. دوست دارم جو استادیوم برای صعود به نیمه نهایی عالی باشد."

دیگر خبرها

  • خبر عجیب؛ مقصد جدید پاکو خمس مشخص شد!
  • مقصد فوری پاکو خمس مشخص شد
  • تاریخ اعلام باشگاه های مجوز حرفه ای مشخص شد
  • تاریخ برگزاری ۳ هفته پایانی لیگ‌برتر اعلام شد
  • تاریخ معرفی قهرمان لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد! | هیجان تا آخرین لحظه؟
  • برنامه هفته‌های پایانی لیگ برتر لو رفت!
  • لاپورتا درباره آینده ژاوی: همه چیز قابل بررسی است
  • لالیگا رکورد زد؛ سودآوری لیگ اسپانیا طبق جدیدترین گزارش مالی
  • رسمی؛ رائول گارسیا از فوتبال خداحافظی می‌کند
  • خلاصه بازی بارسلونا و کادیز + فیلم