Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- لوئیس سوارز که در دربی کاتالونیا برابر اسپانیول از ناحیه مینیسک خارجی پای راست مصدوم شده بود، بعد از آن و حدود 4 ماه پیش مورد عمل جراحی قرار گرفت.
به گزارش آریا، حالا به نظر می‌رسد که وقفه ایجاد شده در رقابت‌های فوتبال باعث شده که لوئیس سوارز ریکاوری خود را پشت سر بگذارد و احتمالاً با شروع بازی‌ها آماده حضور در میادین خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از انجام عمل جراحی مشخص شد که سوارز اکثر بازی های بارسا تا پایان فصل را از دست خواهد داد اما شیوع گسترده ویروس کرونا در سراسر قاره اروپا و تعلیق رقابت ها به یک خوش شانسی برای ستاره اروگوئه‌ای بارسا تبدیل شده است. سوارز در این مدت روند ریکاوری خود را پشت سر گذاشت و حالا به نظر می رسد که در زمان از سرگیری مسابقات کاملا آماده حضور در میادین خواهد بود.
در همین رابطه روزنامه کاتالانی اسپورت تیتر اصلی امروز خود را به مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا و آمادگی او در تمرینات اختصاص داده است. اسپورت با تیتر "امضا سوارز" اعلام کرده که مهاجم اروگوئه ای چراغ سبز پزشکی را دریافت کرده و این احتمال وجود دارد که حتی در بازی 14 ژوئن بارسا مقابل مایورکا به میدان برود.
این نشریه همچنین در بخشی دیگر از قول سوارز آورده است: " توقف رقابت های لالیگا به من در حفظ زمان کمک کرد و اکنون قادر خواهم بود که در بازی‌هایی که پیش از این نمی توانستم در آنها حضور داشته باشم، به میدان بروم. هدف ما پیروزی در تمام جام های ممکن است و این طور فکر می‌کنم که در شرایط خوبی برای این موضوع به سرمی بریم و انگیزه تیم هم بسیار بالا است."
هریستو استویچکوف، مهاجم سابق بارسلونا، معتقد است که لائوتارو مارتینز می‌تواند در این تیم به موفقیت دست پیدا کند. مدتهاست که شایعه حضور لائوتارو مارتینز در بارسلونا بسیار داغ دنبال می‌شود. با این وجود به نظر می رسد که ستاره آرژانتینی دیر یا زود بالاخره لباس آبی اناری بارسا را بر تن خواهد کرد؛ موضوعی که باعث می‌شود او با هم وطن خود یعنی لیونل مسی هم‌تیمی شود.
مهاجم سابق بارسلونا معتقد است که لائوتارو مارتینز بعد از پیوستن به بارسلونا پیشرفت زیادی خواهد کرد. هریستو استوئیچکوف در این باره گفت: " لائوتارو مارتینز بازیکن فوق العاده ای است و می تواند معلم خوبی مثل لوئیس سوارز داشته باشد. همچنین فکر می کنم که درک متقابلی بین او و لیونل مسی، عثمان دمبله و آنتوان گریزمان شکل خواهد گرفت."
استویچکوف در ادامه گفت: " لائوتارو علاوه بر گلزنی به رقابت کردن نیز علاقه بسیار زیادی دارد. او هر روز در حال پیشرفت کردن است و من فکر می‌کنم که این موضوع را در فصل جاری ثابت کرده است. سوال این است که آیا او می‌تواند در بارسا بازی کند یا نه. با این حال مسئله مهم رقابت کردن است. او بایدتمرین کند و به این سبک بازی عادت کند."
مهاجم 22 ساله و آرژانتینی اینتر تبدیل به مهم ترین هدف تابستانی بارسلونا شده و هواداران بارسا رویای بازی کردن لائوتارو مارتینز در کنار لیونل مسی را سر دارند. اما فابیو کاپلو ضمن تمجید از کیفیت این بازیکن، مدعی شد ممکن است لائوتارو مارتینز در نوکمپ نیمکت نشین لوییس سوارز شود و ماندن در اینتر به نفع او خواهد بود.
فابیو کاپلو گفت: "لائوتارو مارتینز بازیکن بسیار خوبی است. او همه چیز را دارد، کیفیت بالا، حرکات خیلی سریع و سرعت هنگام ضربه زدن به سمت دروازه، قدرت بالا در داخل محوطه جریمه. اما انتقال به بارسلونا و رقابت با لوییس سوارز برای لائوتارو بسیار دشوار خواهد بود و به نظر من بهتر است او فعلا در اینتر بماند. درخشش ارلینگ هالند؟ او بازیکن قدرتمندی است که به خاطر فیزیک قوی و قد بلندی که دارد می تواند به خوبی حرکت کند و متوقف کردن این بازیکن کار آسانی نیست. ارلینگ هالند گلزن باکیفیتی است و اگرچه تکنیک خیلی بالایی ندارد، اما از سرعت خود به خوبی استفاده می کند. به نظر من به نفع ارلینگ هالند است که به لیگ برتر و تیمی مانند لیورپول نقل مکان کرده و آنجا کنار بازیکنانی چون محمد صلاح و سادیو مانه به میدان برود."

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تعلیق بازی ها بارسلونا سوارز لائوتارو مارتینز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۰۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشی دیگر از گلر دیوانه با دو کارت زرد!

به گزارش "ورزش سه"، امیلیانو مارتینز روزهای درخشانی را پشت سر می‌گذارد. کمتر از یک هفته پیش او در بازی استون ویلا مقابل آرسنال در ورزشگاه امارات با واکنش‌های زیبا مرد اصلی تیمش در پیروزی ۲-۰ بود.

امشب تیم اونای امری در بازی برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ کنفرانس مقابل لیل قرار گرفت تا از پیروزی ۲-۱ در دیدار رفت دفاع کند. در دقیقه ۳۹ بازی مارتینز به دلیل وقت‌کشی و و تحریک هواداران حریف با کارت زرد جریمه شد. این در حالی بود که لیل موفق شده بود در دقیقه ۱۵ به گل اول برسد و بازی را در مجموع مساوی کند.

نیمه دوم هم با برتری لیل آغاز شد. در دقیقه ۶۷ بنجامین آندره بازی را ۲-۰ کرد تا تیم فرانسوی در آستانه صعود قرار بگیرد. با این حال متی کش در لحظات پایانی بازی استون ویلا را از حذف نجات داد و بازی را مساوی کرد.

تلاش‌های دو تیم برای رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی در وقت‌های اضافه هم ادامه داشت اما هیچکدام نتوانستند گلی به ثمر برسانند تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود.

با آغاز ضیافت پنالتی‌ها، شب درخشان دیبو مارتینز هم آغاز شد. او پنالتی‌های اول و پنجم لیل را مهار کرد تا تیمش را به مرحله نیمه‌نهایی لیگ کنفرانس ببرد.

جالب‌ترین اتفاق امشب اما صعود استون ویلا نبود. قانونی بود که به کمک تیم امری و مارتینز آمد. او قبل از پنالتی پنجم لیل، به دلیل هیس نشان دادن به هواداران حریف با کارت زرد دوم جریمه شد اما به دلیل قانونی که کارت زرد در جریان پنالتی‌ها را از کارت زرد در ۱۲۰ دقیقه جدا کرده است، مارتینز با دو کارت زرد در زمین ماند و نقش اول صعود تیمش شد.

 

دیگر خبرها

  • نمایشی دیگر از گلر دیوانه با دو کارت زرد!
  • (عکس) حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن!
  • گیلاس روی کیک رئال مادرید؛ وینیسیوس جونیور و دنی کارواخال، آماده جدال با بارسلونا
  • رودری: فقط یک تیم در زمین بود؛ شانس همیشه در سمت رئال مادرید است
  • حرکت جالب ستاره بایرن: تمرین با توپ‌جمع‌کن! (عکس)
  • کیفیت دربی اصفهان راضی‌کننده نبود/ باتوجه به فاصله کم بازی‌ها به ریکاوری ذهنی نیازمندیم
  • شانس بالای رافا مارکز برای جانشینی ژاوی با حمایت خوان لاپورتا!
  • دختر لوئیز انریکه با هم تیمی فران تورس وارد رابطه شد
  • آخرین وضعیت یامگا برای بازگشت به میادین
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است