Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولیت آستان قدس رضوی در پیامی انتخاب محمدباقر قالیباف را به‌عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از آستان نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در پیامی انتخاب محمدباقر قالیباف را به‌عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به شرح زیر است:

باسمه‌تعالی

جناب آقای دکتر قالیباف دامت‌توفیقاته

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام‌علیکم؛

انتخاب جناب‌عالی را که برخاسته از دیار پرافتخار خراسان و از یادگاران دوران درخشان دفاع مقدس هستید، به ریاست مجلس شورای اسلامی تبریک عرض می‌کنم، در طول سال‌های متمادی منشأ خدمات ارزشمند برای مردم بوده‌اید و امید است در سنگر جدید نیز همراه با سایر نمایندگان محترم شب و روز را با دغدغه حل مشکلات مردم خصوصاً معیشت محرومان بگذرانید.

حرکت جهادی همه‌جانبه و هوشمندانه در اجرای بیانیه مهم و راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی، که دربرگیرنده معنویت و اخلاق، عدالت و مبارزه با فساد، عزت ملی، خانواده و سبک زندگی اسلامی است، جایگاه ویژه‌ای برای تحقق خودسازی، جامعه پردازی و تمدّن سازی دارد و انتظار می‌رود مجلس یازدهم به این موارد اهتمام مضاعف داشته باشد. مقوله زیارت و وقف و نذر از همین زاویه دارای اهمیت ویژه‌ای است که باید گسترش و تعمیق فرهنگ این موضوعات ارزشمند و آثار بی‌بدیل مترتب بر آن‌ها در تقنین و برنامه‌ها موردتوجه قرار گیرد.

رهبر حکیم انقلاب اسلامی توجه ویژه به مقوله عدالت اجتماعی، اقتصاد مقاومتی و اولویت دادن به گشودن گره‌های اقتصادی مزمن از طریق تقنین و نظارت در همکاری با دولت و اتخاذ تصمیم‌های عالمانه و شجاعانه را جزو انتظارت مردم در این مقطع از حیات مبارک جمهوری اسلامی ایران دانسته‌اند.

در جوار مضجع شریف و نورانی حضرت ثامن‌الحجج علیه آلاف التحیه والثناء توفیق جناب‌عالی و دیگر همکاران محترم را از خداوند منان خواهانم.

تولیت آستان قدس رضوی
احمد مروی

انتهای پیام/ 70042

منبع: فارس

کلیدواژه: پیام تبریک رئیس مجلس شورای اسلامی محمد باقر قالیباف تولیت آستان قدس رضوی حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۰۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

94 هزار نسخه نشریه ادواری طی یک سال جذب آرشیو مطبوعات رضوی شد

حجت الاسلام سیدجلال حسینی، رئیس سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی، این آمار را حاکی از اعتماد مراکز، گروه ها و شخصیت های فرهنگی به این سازمان عنوان کرد که در حفظ میراث فرهنگی رسانه ها تلاش مستمر دارد. 
وی با بیان این آمار گفت: از این تعداد 67 هزار و 800 نسخه آن اهدایی است که نسبت به سال گذشته آن 20 درصد رشد داشته است. 
رئیس سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی ، بخش عمده مطبوعات اهدایی را از سوی کتابخانه ملی ایران، ادارات کل ارشاد استان ها و دکتر فتاحی معصوم نماینده اسبق مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد. 
شایان ذکر است، مرکز آرشیو مطبوعات سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی آمادگی دارد با جذب منابع مطبوعاتی (روزنامه، مجله، سالنامه) به صورت چاپی و الکترونیکی در قالب اهدا مبادله و خرید برای حفظ منابع فرهنگی کشور اقدام نماید. 
علاقه مندان به وقف های فرهنگی و پژوهشگران می توانند از طریق تلفن 05132232519 اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • «وقف رضوی» راهکاری برای تحقق شعار سال 1403
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیس دولت سیزدهم
  • پیام قدردانی خانواده شهیدان خرسندیان از مردم و مسئولان
  • ۹۴ هزار نسخه نشریه ادواری طی یک سال جذب آرشیو مطبوعات رضوی شد
  • 94 هزار نسخه نشریه ادواری طی یک سال جذب آرشیو مطبوعات رضوی شد
  • رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه انتخاب شد
  • تعیین تکلیف لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت پدر سه شهید
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت/ بررسی لایحه تجارت در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت/ بررسی لایحه تجارت در دستورکار در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی