Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@10:41:46 GMT

۷۰ واحد مسکونی محرومان در دلگان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۰۱۱۱

۷۰ واحد مسکونی محرومان در دلگان افتتاح شد

مجتبی شجاعی روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: برای ساخت هریک از این واحدهای مسکونی افزون بر ۴۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.
وی افزود: خدمت به اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه قطعا صدقه جاریه بوده و در نزد پروردگار متعال نیز دارای ارزش و جایگاه بالایی است.
فرماندار دلگان ادامه داد: در سال‌های اخیر با حمایت‌های دولت و به همت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی،کمیته امدادد،سازمان بهزیستی، سپاه و مشارکت خیران ارزشمند شاهد انجام کارهای بزرگی در حوزه ساخت مسکن محرومان و محرومیت زدائی در این شهرستان بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا، گلمورتی مرکز شهرستان دلگان در ۴۸۵ کیلومتری جنوب غربی زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

برچسب‌ها دلگان سیستان و بلوچستان افتتاح طرح کمیته امداد امام خمینی (ره) محرومیت مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دلگان سیستان و بلوچستان افتتاح طرح کمیته امداد امام خمینی ره محرومیت مسکن دلگان سیستان و بلوچستان افتتاح طرح کمیته امداد امام خمینی ره محرومیت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۰۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین مسکن مددجویان یزدی

شجاعان مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد با اشاره به اینکه مساحت واحد‌های مسکونی کمیته امداد امام خمینی (ره) بین ۷۵ تا ۱۰۰ متر مربع است، گفت: برای ساخت این واحدها، خانواده‌ها مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه دریافت کرده اند و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض به مددجویان برای ساخت واحد‌ها پرداخت شده و خود مددجویان هم بر اساس توانایی خود آورده می‌آورند.

وی افزود: در مجموع در استان باید ۲۵۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان ساخته شود تا دیگر مددجوی بدون مسکن در استان یزد نداشته باشیم.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزدگفت: برای تحقق این امر ۴۶۰ واحد مسکونی در حال احداث است که ۱۷۴ واحد از آن تحویل داده شده است و بقیه تا پایان سال تکمیل و تحویل داده می‌شود.

وی یادآور شد: نهضت ساخت و ساز مسکن در استان ادامه دارد تا همه مددجویان بتوانند دارای سرپناه شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ساخت و تعمیر ۲۶۰ واحد مسکونی محرومان در لرستان
  • تأمین مسکن مددجویان یزدی
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • لرستان جزو استان های برتر در ساخت مسکن برای مددجویان
  • واگذاری ۸۷۶ مسکن به مددجویان استان همدان
  • افتتاح ۳ هزارمین واحد مسکن روستایی بوشهر+ تصویر
  • ۱۴۲۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان تحویل داده شد
  • افتتاح هزار و ۴۲۷ واحد مسکن محرومان در خراسان جنوبی
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان
  • واگذاری ۲۷۶ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد ایلام