Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت فرخ پور روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی اطلاع از وقوع آتش سوزی در مزارع گندم آماده برداشت روستای هلوش از توابع شهرستان پلدختر یک تیم اطفا سنگین آتش نشانی به محل حادثه اعزام شد.

وی اظهار داشت: بعد مسافت، گرمای هوا و وزش باد شدید باعث گسترش سریع این آتش سوزی و بخش وسیعی از مزارع گندم شد و زحمات یک ساله برخی کشاورزان از بین رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پلدختر گفت: با حضور به موقع و تلاش آتش نشانان و کمک اهالی محل به ویژه جوانان و کشاورزان این آتش سوزی کنترل و مهار و از افزایش گسترش آن به مزارع همجوار جلوگیری به عمل آمد.

فرخ پور یادآور شد: یکی از بزرگترین خطرات برای محصولات کشاورزی وقوع آتش سوزی ها  در زمان برداشت است که مسئولان و مردم باید نسبت به جلوگیری از وقوع این حوادث توجه ویژه ای داشته و تمهیدات لازم را بیندیشند.

برچسب‌ها آتش‌نشانی گندم پلدختر لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی گندم پلدختر لرستان آتش نشانی گندم پلدختر لرستان آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۰۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت دانه‌های طلایی گندم در شادگان

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمشید اسلامیان با اشاره به آغاز عملیات برداشت گندم  از سطح بیش از ۲۵ هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی شادگان، گفت: محصول گندم برداشت شده از مزارع توسط مراکز خرید سازمان تعاون روستایی شهرستان شادگان با نرخ مصوب خریداری می‌شود.   وی افزود: به منظور سرعت بخشیدن به عملیات برداشت محصول، ۳۵ دستگاه کمباین فعالیت خود را آغاز کردند و تعدادی از کمباین‌های مهاجر نیز در هفته‌های آینده وارد مزارع شادگان خواهند شد.   به گفته اسلامیان؛ در سال زراعی جاری ۵۴۰ هکتار جو و ۴۱۰ هکتار از مزارع کشاورزی شادگان به کشت کلزا اختصاص یافت که برداشت این محصول نیز در حال انجام است.   مدیر جهاد کشاورزی شادگان ادامه داد: ۳ مرکز خرید محصولات در دهستان‌های دارخوین، بوزی و حسینی فعالیت خود را آغاز کرده است و آماده خرید محصول گندم، جو و کلزا از کشاورزان به صورت شبانه روزی هستند.

دیگر خبرها

  • پیش بینی برداشت بیش از ۹۰ هزار تن گندم در میاندوآب
  • مبارزه علیه آفت‌ سن‌ گندم در مهاباد به ۱۵ هزار و ۴۰۰ هکتار رسید
  • مبارزه با آفت سن گندم در بیش از هزار هکتار از مزارع جهرم
  • مبارزه با «سِن گندم» در ۱۲ هزار هکتار از اراضی استان
  • ۱۴ سیلو برای خریدگندم در آذربایجان‌غربی آماده شده است
  • مبارزه با بیماری‌های گندم در مزارع بهشهر
  • مبارزه با آفت سن گندم در بیش از ۱۵ هزار هکتار از مزارع مهاباد
  • پیش بینی تولید بیش از ۹۳ هزار تن محصول گندم در شهرستان میاندوآب
  • آغاز برداشت دانه‌های طلایی گندم در شادگان
  • آغازعملیات مبارزه با آفات و علفهای هرز در گندمزارهای مهاباد