Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@22:23:43 GMT

عباسی: یک هفته تمرین کردیم، مشکلی نبود

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۰۱۹۱

عباسی: یک هفته تمرین کردیم، مشکلی نبود

محمدرضا عباسی می‌گوید: همانطور که مربی ما گفت، باید از تصمیم ستاد مبارزه با کرونا پیروی کنیم.

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا عباسی مهاجم جوان تیم ذوب آهن در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به تست کرونا و آغاز تمرینات این تیم گفت: ما تست اول کرونا را هفته گذشته پنج شنبه پشت سر گذاشتیم که همه منفی بود. از شنبه تمرینات را آغاز کردیم و پس فردا هم یک تست می‌دهیم و من امیدوارم این تست ها هم منفی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما تمرینات را در دو سه گروه انجام می‌دهیم و کادرفنی و سرپرست، بازیکنان را به چند دسته تقسیم می‌کنند تا در زمان های مختلف در ورزشگاه حاضر شویم و تمرینات را طبق دستور کادرفنی برگزار کنیم.

 

او درباره روند تمرینات به این شکل، اظهار داشت: صددرصد اینطور نمی‌شود برای مسابقات رسمی آماده شد و باید با کل نفرات تمرین انجام شود. اما فعلا اینطور که پیش می‌رود باید مواظب باشیم تا چند روز دیگر هم تست بگیرند و بعد فکر کنم رفته رفته تعداد بازیکنان هم بیشتر شود و اجازه بازی دوستانه را هم بدهند.

عباسی با اشاره به موضع باشگاه ذوب آهن و نظر خودش گفت: مربی ما آقای استکی گفت که حرف حرف ستاد مبارزه با کروناست و من هم فکر می‌کنم این نهاد به صلاح تمام فوتبالیست ها و جامعه فوتبال تصمیم می‌گیرد و تا حالا هم به سود فوتبال تصمیم گرفته و باید از تصمیم هایش پیروی کنیم.

 

او درباره اظهارات برخی بازیکنان درباره تعطیلی لیگ عنوان کرد: ما قبل از این که تمرینات شروع شود یک تست دادیم و در این مدت مشکلی نبوده است. باید ببینیم نتیجه تست دوم چه خواهد شد تا تمرینات را ادامه دهیم. بازیکنان و مربیان ما اهل حاشیه نبودهاند، شاید کار در تمرینات برای ما سخت باشد و ما هم بتوانیم بگوییم که لیگ را لغو کنید چون در جدول اینطور به نفعمان است، اما چنین چیزی را نگفته ایم و از تصمیم هایی که گرفته شده، حمایت کرده ایم. یک سری می‌گویند بازی برگزار نشود چون به ضررشان است اما ستاد مبارزه با کرونا تصمیم نهایی را خواهد گرفت که امیدوارم به ضرر هیچ کسی نباشد.

 

این مهاجم جوان اصفهانی درباره وضعیت خودش گفت: من قرارداد دارم و لیگ بیستم سال آخرم خواهد بود. به ذوب اهن علاقه ویژه ای دارم و اگر پیشنهادی باشد باشگاه تصمیم گیری خواهد کرد. مدیران و مربیان باید ببینندبه نفع باشگاه است که بروم و مبلغ رضایت نامه بگیرند یا این که به حضورم از نظر فنی نیاز است و می‌توانم بمانم.

ویروس کرونا ذوب آهن اصفهان محمدرضا عباسی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویروس کرونا ذوب آهن اصفهان محمدرضا عباسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۰۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی بابایی کارنامی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، با اشاره به مراعا ماندن تصمیم‌گیری درباره تعیین دومین روز تعطیل آخر هفته لایحه‌ اصلاح ماده ۷۸ قانون خدمات کشوری در کمیسیون اجتماعی، گفت: پیوست‌های اقتصادی این لایحه تقریباً مشخص شده‌ است اما پیوست‌های اجتماعی و فرهنگی آن هنوز به صورت جامع بررسی نشده است؛ به همین دلیل نیز کمیسیون لایحه مذکور را فعلاً مراعا نگه داشته تا با استفاده از نظرات کارشناسی مرکز پژوهش‌ها و کانون‌های اصلی تصمیم گیری در کشور بتوانیم تصمیمات خوبی در این زمینه بگیریم.

وی در گفتگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که آیا جزئیات لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته تا پیش از پایان دوره مجلس یازدهم در صحن مجلس رسیدگی می‌شود؟ اظهار کرد: اعلام نظر نهایی کمیسیون اجتماعی درباره این لایحه نیازمند برگزاری یک الی دو جلسه دیگر است؛ با این حال با توجه به اینکه یک جلسه نیز با آقای قالیباف رئیس مجلس جهت جمع بندی در این زمینه برگزار شود، این احتمال وجود دارد که در این دوره جزئیات بررسی لایحه مذکور به صحن برسد.

کمیسیون اجتماعی مجلس دهم شورای اسلامی در آبان ۱۳۹۸ اجرای طرح تعطیلی پنج‌شنبه‌ها و کاهش ساعت کاری در سراسر کشور را تصویب کرده بود، اما بررسی آن به عمر مجلس دهم نرسید. با این حال در مجلس یازدهم این طرح با اصلاحیه‌ای مبنی بر تعطیلی شنبه‌ها به جای پنجشنبه‌ها در کمیسیون اجتماعی کلید خورد. همان زمان هم این موضوع مطرح شد که هدف دولت از تعطیلی سراسری روزهای پنجشنبه در کشور، ایجاد اوقات فراغت برای خانواده و فراهم‌شدن شرایط برای سفرهای کوتاه‌مدت به‌منظور رونق گردشگری و ایجاد نشاط در خانواده‌ها بوده، اما از سوی دیگر جمعی از نمایندگان طرحی را تدوین کردند که بر اساس آن شنبه‌ها به‌جای پنج‌شنبه‌ها تعطیل شود.

در نهایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ در جریان رسیدگی به کلیات لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری با کلیات این لایحه موافقت کردند، اما درباره روز دوم تعطیلی تصمیم گیری بر عهده کمیسیون اجتماعی مجلس سپرده شد و در جلسه روز یکشنبه ۲۶ فروردین کمیسیون اجتماعی، اعضای این کمیسیون با موافقت دولت، پنجشنبه‌ را به عنوان دومین روز تعطیل آخر هفته تعیین کردند؛ تصمیمی که با مخالفت و انتقاد بسیاری از فعالان بخش خصوصی مواجه شد.

بر اساس تقویم منتشر شده از سوی مجلس شورای اسلامی، صحن مجلس طی هفته آتی ۳ روز جلسه علنی خواهد داشت و پس از آن بعد از یک هفته تعطیلی جهت حضور نمایندگان در حوزه‌های انتخابیه تا روز ۲ خرداد، ۶ روز دیگر تشکیل جلسه خواهد داد؛ بنابراین در صورتی که طی ۹ جلسه باقی مانده، کمیسیون اجتماعی تصمیم نهایی خود را درباره لایحه‌ اصلاح ماده ۷۸ قانون خدمات کشوری به صحن ارجاع ندهد، عملا این لایحه نهایی نخواهد شد و رسیدگی تا به امروز آن صرفا اتلاف وقت بوده است و برای نهایی شدن باید در مجلسی دیگر دوباره از ابتدا روندی را که گذرانده است طی کند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899355

دیگر خبرها

  • لایحه افزایش تعطیلات نهایی می‌شود یا فراموش؟
  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می شود یا فراموش؟
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • خمیازه‌های عبدالکریم در روزهای کم فشار پرسپولیس!