Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@19:05:10 GMT

وعده جدید برای فرار از اعتصاب در پیکان

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۰۲۱۱

وعده جدید برای فرار از اعتصاب در پیکان

باشگاه به بازیکنان پیکان اعلام کرده تا 48 ساعت آینده بخشی از مطالبات آنها پرداخت خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه مطالبات بازیکنان پیکان طی تعهد باشگاه در فروردین ماه پرداخت نشد، به آنها اعلام شد که این مبلغ بهمراه مطالبات اردیبهشت برای آنها واریز می‌شود.

 

با این حال در اردیبهشت هم برای برخی از بازیکنان پیکان پرداختی صورت نگرفت که این موضوع با قهر و گلایه برخی از آنها همراه شد و حتی شایعه اعتصاب در تمرین پیکان نیز به گوش می‌رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال باشگاه پیکان به بازیکنان معترض اعلام کرده که بخشی از مطالبات طی 48 ساعت آتی برای آنها واریز خواهد شد تا حاشیه بزرگی گریبان این تیم که در صورت شروع دوباره مسابقات برای فرار از سقوط خواهد جنگید پیش نیاید.

 

ویروس کرونا پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ویروس کرونا پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۰۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، کارکنان معترض فرودگاه هیثرو می‌گویند اعتصاب خود را از ۱۸ اردیبهشت آغاز خواهند کرد. پیش از آنان نیز کارکنان بخش سوخت گیری فرودگاه اعلام کردند به مدت ۷۲ ساعت دست از کار خواهند کشید.
اتحادیه کارکنان فرودگاه هیثرو مقامات این فرودگاه را به بی توجهی به خواست کارکنان متهم و اعلام کردند در حالی که مدیران از پاداش‌های کلان بهره می‌برند حاضر نیستند به حد اقل نیاز‌ها و خواسته‌های کارکنان توجه کنند.
این چندمین بار در دو سال اخیر است که کارکنان هیثرو، بزرگترین فرودگاه اروپا در اعتراض به آنچه که بی توجهی به خواست کارکنان خواندند دست به اعتصاب می‌زنند.
بحران هزینه‌های زندگی در انگلیس به ویژه پس از خروج این کشور از اتحادیه اروپا موسوم به برگزیت با سرعت بیشتری رو به افزایش گذاشته است.

 

دیگر خبرها

  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • آماری ویژه برای پیکان؛ جای پیرمردان در فوتبال نیست!
  • عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم
  • عجیب‌ترین صحنه جام حذفی در رفسنجان!(عکس)
  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه
  • اعتصاب کارکنان راه آهن هلند
  • اعتصاب‌های جدید در ایالت هسن آلمان
  • اعتصاب در بزرگترین فرودگاه انگلیس
  • اعتصاب داروسازان فرانسویدر روز سی ام مه
  • کمیاب: لبخند آقای مددی! (عکس)