Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تصادف دقایقی پیش در بزرگراه آزادگان اظهار کرد: ساعت ۱۷:۳۸ عصر امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان نرسیده به پل شهید کاظمی به سامانه ۱۲۵ اعلام می‌شود.

وی افزود: بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی در کمتر از چهار دقیقه به محل اعزام می‌شوند و مشاهده می‌کنند که تصادف بین یک دستگاه اتوبوس شخصی و یک دستگاه موتورسیکلت رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش نشانی بیان کرد: این اتوبوس در هنگام حرکت به دلایل نامشخصی با یک موتورسیکلت که سه راکب داشته است برخورد می‌کند که این راکبان نوجوانانی بین ۱۶ تا ۱۷ ساله بوده اند.

ملکی گفت: متأسفانه موتورسیکلت کاملاً در زیر اتوبوس قرار گرفته و شعله ور شده بود اما خوشبختانه خودروهای عبوری متوجه این قضیه می‌شوند و همزمان که به پلیس، اورژانس و آتش‌نشانی اطلاع می‌دهند این افراد را از زیر اتوبوس خارج می‌کنند.

وی ادامه داد: هر سه راکب دچار سوختگی شدیدی شده بودند به گونه‌ای که برای انتقال آنها به مراکز درمانی عوامل اورژانس از بالگرد (امداد هوایی) استفاده کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد که محل برای بررسی حادثه رفع خطر و تحویل عوامل راهور داده شد.

ملکی افزود: هر سه مصدوم در صحنه و هنگام تحویل به اورژانس دارای علائم حیاتی داشتند.

کد خبر 4936894 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: جلال ملکی آتش نشانی تصادفات رانندگی وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا شورای شهر تهران شهرداری تهران سازمان تامین اجتماعی وضعیت هوای تهران نیروی انتظامی شورای شهر قوه قضاییه شیوع کرونا طرح ترافیک هلال احمر جمهوری اسلامی ایران روز قدس شهر تهران آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۰۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی

رئیس سازمان اورژانس استان یزد با اشاره به آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس گفت: سه نفر از ۱۳ مصدوم حادثه در بخش تخصصی بستری بودند و مابقی مرخص شدند.

محمدجواد میرجلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد اظهار کرد: به دنبال اعلام حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس تهران در محور کمربندی مهریز در یزد کدهای اورژانس استان اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه این اتوبوس ۱۳ مسافر و دو راننده داشته است گفت: دو مصدوم از ۱۳ مصدوم این حادثه در محل حادثه درمان شدند و یازده مصدوم دیگر نیاز به انتقال به بیمارستان داشتند.

رئیس سازمان اورژانس استان یزد با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه فوتی نداشت تصریح کرد: ۷ مصدوم به بیمارستان شهید صدوقی و چهار مصدوم به بیمارستان شهید رهنمون اعزام شدند.

میرجلیلی اظهار کرد: اکثر مصدومان مرخص شدند و یک نفر خانم و دو نفر آقا در بیمارستان تحت درمان بوده و بستری هستند که سیما ساعی با شکستگی ترقوه، تروما به سینه در بخش ارتوپدی، محمدرضا زهی با شکستگی زانو و بستری در بخش ارتوپدی و جعفر حسن زاده با شکستگی دنده در بخش جراحی بستری هستند.

کد خبر 745435

دیگر خبرها

  • تصادفی که بزرگراه ‌شمالی ‌کرمان را مسدود کرد + فیلم و تصاویر
  • غرق شدگی پسربچه و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • آتش‌سوزی در مجیدیه جان مردی را گرفت
  • تصادف ۲ دستگاه سواری در رودان ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف اتوبوس با سرویس مدرسه ۴ دانش‌آموز را راهی بیمارستان کرد
  • برخورد عجیب خودروی سواری با چراغ برق در بزرگراه آزادگان (فیلم)