Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@22:47:33 GMT

افزایش ۱۷ درصدی ترددها در محورهای شمالی

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۰۲۶۰

به گزارش ایلنا، سرهنگ ایوب شرافتی (جانشین پلیس راه کشور) گفت: محور‌های شمالی کشور از چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت تا ساعت ۲۴ دیشب ۸ خرداد؛ در مجموع حدود ۱۷ درصد افزایش تردد داشته است.

وی با بیان اینکه البته این افزایش در مقایسه با تعطیلات عید فطر سال قبل است، ادامه داد: در تعطیلات عید فطر امسال در محور هراز ۱۵ درصد، محور چالوس ۱۶ درصد و محور فیروزکوه ۲۱ درصد افزایش سفر گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین رئیس پلیس راه ناجا گفت: البته اگر بخواهیم تردد در کل کشور را نسبت به سال قبل در همین ایام مقایسه کنیم آمار سفر در جاده‌های کشور حدود ۱۹ درصد کاهش داشته است.

سرهنگ شرافتی تصریح کرد: هم اکنون موج دوم بازگشت مسافران را در جاده‌های شمالی شاهد هستیم و در برخی محور‌ها مانند هراز، فیروزکوه و کرج - چالوس ترافیک دیده می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جانشین پلیس راه کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۰۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۱ درصدی دستگیری متهمان مواد مخدر در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ ابوالحسن نجفی دراولین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در سال جدید افزود: دستگیری متهمان ۲۱ درصد در مقایسه با سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.
وی گفت: ۲ هزار و ۳۶۳ معتاد متجاهر دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ و تبصره ۲ ماده ۱۵ سپرده شدند.
دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه گفت: همچنین پارسال هزار و ۱۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شد که ۶ درصد در مقایسه با سال ۱۴۰۱ کاهش داشت.

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • تردد روان خودرو‌ها در جاده های مواصلاتی مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس و آزادراه تهران–پردیس
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده چالوس و هراز
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • افزایش ۲۱ درصدی دستگیری متهمان مواد مخدر در خراسان شمالی