Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@18:29:46 GMT

اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۰۲۹۴

اخبار مهم امروز گروه سیاسی برنا

خبر، مصاحبه و گزارش‌های پربازدید گروه سیاسی را هر روز در ساعت 20 در خبرگزاری برنا بخوانید.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ اخبار پر بازدید گروه سیاسی خبرگزاری برنا را بخوانید:

یک فعال سیاسی اصولگرا: قالیباف باید به کار تیمی توجه کند/ شاهد یک تعامل بین جریان‌های اصولگرایی بودیم

یک فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید: قالیباف مورد تایید بزرگان است و می‌تواند با قدرت مجلس را مدیریت کند به شرط اینکه از خود محوری کنار رود و به جمع‌گرایی و کار تیمی توجه کند و این می‌تواند، نقطه مثبتی در ارتباط با مجلسی در تراز انقلاب و گام دوم انقلاب باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


///

نماینده مردم شیراز در مجلس دهم: ضعف‌های مجلس دهم بیش از حد از سوی صداوسیما بزرگنمایی شد/ در حق مجلس دهم جفا شد

نماینده مردم شیراز در مجلس دهم مطرح کرد: در مورد ضعف های مجلس دهم بیش از حد به ویژه از سوی صداوسیما بزرگنمایی ها و مبالغه هایی صورت گرفت که همواره سعی کرد به تخریب بپردازد.


///

عضو سابق کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی: امکان بازگشت لایحه حذف چهار صفر به مجلس وجود ندارد/ مجلس یازدهم لوایح دولت را بررسی کند

عضو سابق کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: همانطور که چند روز پیش هم رئیس جمهور گفت یک‌سری لوایح، این دولت به مجلس داده که به ثمر نرسیده و انتظار دولت این است روی آنها کار شود.


///

نماینده مردم تهران در مجلس دهم: پدر رومینا مجرم نیست، قربانی است/ اخیرا 10 مورد به دلیل قتل ناموسی کشته شدند

نماینده مردم تهران در مجلس دهم گفت: در مواردی که قتل را پدر مرتکب شده، پدر چون سرپرست است اساسا از نظر قانونی مجرم تلقی نمی‌شود و فقط مدعی‌العموم می‌ تواند از او شکایت کند.


///

یک فعال سیاسی اصولگرا: عصر احمدی‌نژاد گذشته همانگونه که عصر خر سواری گذشته است/ احمدی‌نژاد گندم ری را دیگر نخواهد خورد/ احمدی‌نژاد ۱۶ میلیارد به دانشگاه ایرانیان اهدا کرد در صورتی‌که این دانشگاه اصلا تشکیل نشده بود

یک فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید: مشایی گفته بود عصر اسلام‌گرایی گذشته همانطور که عصر اسب‌سواری گذشته؛ من هم می‌گویم عصر احمدی‌نژاد گذشته همانگونه که عصر خرسواری گذشته است.


///

یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی: رای نمایندگان می‌تواند بر توانایی و اقتدار قالیباف بیفزاید/ نجات اقتصاد و فرهنگ کشور اولویت مجلس یازدهم است

یک عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی می‌گوید: وحدت و انسجام در نیروهای فراکسیون انقلاب، وحدت بی‌نظیری بود و همه لیست فراکسیون برای هیات رئیسه مجلس رای آوردند و بالاترین رای هم مختص قالیباف برای ریاست مجلس بود.


///

دکتر روحانی در گفت‌وگو با وزیر بهداشت: هشدارهای لازم درخصوص پرهیز از سفرهای غیرضرور داده شود/ همچنان ناگزیر به زندگی و همزیستی همراه با کرونا هستیم/ وزیر بهداشت: اگر مردم مراعات نکنند، ناچار می‌شویم برخی محدودیت‌ها را دوباره اعمال کنیم

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم تا زمان رسیدن به مرحله کنترل و مهار کامل بیماری کووید19، به وزیر بهداشت دستور داد در کمیته سلامت ستاد ملی مقابله با کرونا و با همکاری کمیته اجتماعی و امنیتی ستاد به ریاست وزیر کشور، همچنان کنترل و نظارت دقیق بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی در سراسر کشور به‌ویژه در استان‌ها و شهرهایی که شاهد رشد ابتلا به بیماری هستند را در دستور کار داشته باشند.


///

نفتکش فاکسون در ونزوئلا پهلو گرفت

کشتی نفتکش فاکسون حامل مواد سوختی ایران برای ونزوئلا صبح امروز در این کشور پهلوگیری کرد.

///

 

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب: دولت دوازدهم بدشانس‌ترین دولت بعد از انقلاب است/ امیدهای ایجاد شده در دولت یازدهم با روی کار آمدن ترامپ و دلواپسان داخلی دیری نپایید/ عیب و ایرادی در مدیریت دولت نمی‌بینم

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب می‌گوید: دولت آقای روحانی و به خصوص دولت دوم او را می‌توان بدشانس‌ترین دولت بعد از انقلاب معرفی کرد. از این لحاظ که کشور به بدترین شکل دچار تحریم‌‌ها شد و همزمان قیمت جهانی نفت پایین آمد و صادرات ایران هم به حداقل ممکن کاهش پیدا کرد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گروه سیاسی یک فعال سیاسی اصولگرا نماینده مردم مجلس دهم گروه سیاسی احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۰۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتاق‌های بازرگانی در خوزستان باید فعال‌تر از گذشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب در جلسه رفع موانع و مشکلات جذب سرمایه‌گذاری خارجی در خوزستان ضمن تشریح راهکارهای جذب سرمایه‌گذاری خارجی اظهار کرد: ارتباط و معرفی ظرفیت‌های استان به همسایگان، امنیت و تضمین برگشت سرمایه از راهکارهای افزایش سرمایه‌گذاری خارجی در خوزستان به شمار می‌رود.

وی افزود: یکی از مهمترین اولویت‌های جذب سرمایه‌گذاری، رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذار است و ما وظیفه داریم شرایط و امنیت سرمایه‌گذاری را فراهم کنیم.

استاندار خوزستان تصریح کرد: در حال حاضر بخش‌های نفت و گاز، گردشگری، کشاورزی، پتروشیمی، منطقه آزاد و… ظرفیت مطلوبی برای سرمایه‌گذاری خارجی دارند که می‌توان با جذب سرمایه‌گذاران خارجی و تأمین امنیت سرمایه‌گذاری و از طریق طرح‌های تشویقی، گام مهمی را در راستای رشد سرمایه‌گذاری در استان برداشت.

حسینی محراب به تأثیر اتاق‌های بازرگانی در رشد و توسعه اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاری خارجی اشاره کرد و گفت: رشد، توسعه و پیشرفت اقتصادی هر کشوری رابطه مستقیم با فعالیت اتاق‌های بازرگانی دارد، بر همین اساس اتاق‌های بازرگانی در استان خوزستان باید فعال‌تر از گذشته باشند و با برنامه مدون و شناسایی ظرفیت‌های استان و همسایگان در پیشبرد توسعه اقتصاد خارجی و جذب سرمایه‌گذار در استان تلاش کنند.

استاندار خوزستان تاکید کرد: سرمایه‌گذاری خارجی در کشور یکی از ارکان مهم توسعه و پیشرفت هر استان است، از این رو نگاه تخصصی به این مقوله یکی از اهداف مهم در توسعه اقتصادی خوزستان به شمار می‌رود.

کد خبر 6080397

دیگر خبرها

  • واکنش یک فعال سیاسی به تغییر نام «گشت ارشاد»
  • فعال سیاسی: به وقت جنگ به فکر اتحاد داخلی باشید نه سرکوب بخاطر حجاب
  • چرا پدافند هوایی در تبریز فعال شده بود؟
  • ریزپرنده به آسمان تبریز نفوذ کرده است؟ /توضیحات معاون سیاسی استاندار درباره فعال شدن پدافند هوایی
  • فعال سیاسی اصلاح‌طلب: اقدام اسرائیل نباید بی پاسخ می‌ماند /با هیچ معیاری نمی‌شود از اسرائیل خوشمان بیاید + فیلم
  • «وعده صادق» حادثه‌ تاریخ‌ساز/ فصل جدیدی از حیات جبهه مقاومت آغاز شد
  • پیش‌بینی یک فعال اقتصادی: دلار به زودی به این عدد می‌رسد
  • پیش‌بینی جالب یک فعال اقتصادی درباره نرخ ارز
  • اتاق‌های بازرگانی در خوزستان باید فعال‌تر از گذشته باشند
  • مساله بحرین و استیضاح دولت هویدا + عکس های تاریخی