Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@22:19:40 GMT

افتتاح نخستین کارگاه مکانیزه تولید ماسک درخوزستان

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۰۳۷۲

افتتاح نخستین کارگاه مکانیزه تولید ماسک درخوزستان

این کارگاه مکانیزه تولید ماسک فیلتر دار و سه لایه با ۹۰ نفر ظرفیت اشتغال برای نخستین بار در سطح استان خوزستان راه اندازی شده و می تواند این استان را از نظر تامین ماسک بی نیاز کند.

فاز دوم این کارگاه مکانیزه ماسک از هفته آینده با ۱۸۰ نفر فعالیت خود را در استان آغاز می کند .

پیش از این نیز کارگاه های تولید ماسک در سطح استان توسط بخش خصوصی ، سپاه ، ارتش و ارگان های مختلف راه اندازی شده بود اما این کارگاه مکانیزه با ظرفیت تولید بیشتر سرعت تزریق ماسک به بازار را افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برچسب‌ها ویروس کرونا اهواز پروندهٔ خبری کرونا و تداوم شرایط قرمز در خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا اهواز ویروس کرونا اهواز کارگاه مکانیزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۰۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد نخستین گوساله‌های گوزن زرد ایرانی امسال در پارک ملی کرخه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،  مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت:  خوشبختانه شرایط در منطقه برای زاد و ولد این گونه حیوانی مناسب است که باعث شده این اولین گوساله گوزن زرد ایرانی در استان در پارک ملی کرخه متولد شود.

داود میر شکار افزود: رنامه حفاظت از گوزن‌ها با تدابیر و شدت بیشتری در فصل زایش به طور شبانه روزی در زیستگاه‌های طبیعی این گونه در حال انجام است.

وی اظهار کرد:  بعد از بیماری میاز که در سال ۱۳۹۳ باعث تلف شدن تعداد زیادی از گوزن‌های پارک ملی کرخه شد این اداره کل با بر نامه‌های پایشی و رصد شبانه روزی زیستگاه را برای احیای مجدد این گونه آماده کرده و برنامه‌های خاص حفاظتی و کنترل بیماری در این پارک انجام می‌شود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست خوزستان ادامه داد: هدف این اداره کل علاوه بر تکثیر در محیط‌های کنترلی، تکثیر بصورت آزاد در محیط‌های طبیعی بوده و به همین منظور در سایت تکثیر از ۵ رأس در سال ۱۳۹۸به ۱۲ در سال ۱۴۰۲ راس رسید است که نشان از پویایی و موفقیت این سایت و مدیریت مطلوب منطقه می‌باشد وی پیشبنی کرد که در سال جاری ۳ تا ۴ گوساله به این جمعیت اضافه شود.

گوزن زرد ایرانی که با نام علمی «Dama mesopotamica» شناخته می‌شود، زیرگونه‌ای از گوزن زرد اروپایی است که در حال حاضر از گونه‌های در معرض خطر است و در فهرست سرخ اتحادیه بین المللی حفاظت از جمعیت و منابع طبیعی قرار دارد.

زیستگاه اصلی این گونه حیوانی در جنگل‌های دز و کرخه استان خوزستان است و در طول سال‌های اخیر مناطقی هم در استان‌های مختلف برای تکثیر این گونه در نظر گرفته شد. جزیره اشک ارومیه، دشت ناز ساری از جمله این مناطق هستند.

دیگر خبرها

  • نخستین گوساله‌های گوزن زرد ایرانی در پارک ملی کرخه متولد شدند
  • نخستین گوساله‌ گوزن زرد ایرانی در پارک ملی کرخه متولد شد
  • تولد نخستین گوساله‌های گوزن زرد ایرانی امسال در پارک ملی کرخه
  • گزارشی از تولد رادیو در ایران؛ از هیاهوی مردم در میدان توپخانه تا نخستین آوازخوانان
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • افتتاح نخستین طرح پیشران اقتصادی کشور با سرمایه‌گذاری «ومعادن»
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • معدوم سازی بیش از ۳۱ تن موادغذایی تاریخ گذشته در خوزستان
  • تصاویری تماشایی از کارگاه ساخت سیم شارژ!
  • مولدسازی وقف در گلستان؛ نخستین مرکز تکثیر و پرورش دام سبک نژاد «رومن» در مرکز استان افتتاح شد