Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا روز جمعه در حاشیه این برنامه ورزشی گفت: این برنامه با همکاری مرکز تندرستی سفیران آوای سلامت برگزار شد و ورزشکاران با سردادن شعارهایی همچون در جستجوی سلامت پیاده باید رفت و ورزش صبحگاهی، نیرو، نشاط و شادابی یک ساعت پیاده روی کردند.

وحید خاصی پور بیان کرد: ورزشکاران در قالب چهار تیم در مسابقه طناب کشی نیز شرکت کردند و تیم های اداره ورزش و جوانان، سمن بانوان خلاق و سفیران آوای سلامت آستارا به عنوان تیم های اول تا سوم شناخته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: سه هزار و ۵۰۰ ورزشکار در آستارا ساماندهی شده اند و توسعه ورزش همگانی و هدایت جامعه به سلامتی و نشاط، از راه های کم هزینه رفع بسیاری از آسیب هاست و با توجه به وجود نیروی انسانی بسیار در آستارا، ظرفیت ورزش همگانی در این شهرستان نباید فراموش شود.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

برچسب‌ها آستارا سلامت ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا سلامت ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان آستارا سلامت ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۰۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت:  بزرگترین طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی در قالب طرح شهید سعید شبان در استان آغاز شده است.

حبیب اله قربانی افزود: در قالب این طرح، گروه‌های مشخص شده هر پنجشنبه از باشگاه‌های سطح استان بازدید و بر روند اصولی و وضعیت آنها در راستای ارتقای سلامت و کیفیت خدمات نظارت خواهندداشت.

وی ادامه داد: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی و مصوبات کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌های ورزشی دارا بودن مجوز، عضویت ورزشکاران در فدراسیون پزشکی ورزشی (بیمه ورزشی) به منظور برخورداری از خدمات درمانی و افزایش ورزشکاران سازمان یافته، حضور مربیان واجد شرایط، رعایت استانداردهای محیطی، مسایل بهداشتی، رعایت تعرفه‌های مصوب بر اساس طرح رتبه بندی و ممنوعیت خرید و فروش مواد نیروزا  در اولویت بازرسین این طرح در مراجعه به باشگاه‌های ورزشی قرار دارد.

قربانی گفت: این طرح به نام شهید شاخص ورزش کشور، شهید سعید شبان نام‌گذاری شده و تلاش خواهدشد با اجرای آن شاهد ارتقای هر چه بهتر شاخص های سلامت باشگاه‌های ورزشی در استان باشیم.

 

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود