Web Analytics Made Easy - Statcounter

رونالد کومان معتقد است که شانس نقش مهمی در بهبودی او از حمله قلبی ایفا کرده است.

طرفداری- در اوایل ماه می، رونالد کومان، سرمربی تیم ملی هلند برای عمل قلب به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش مارکـا، کومان در مصاحبه با RTL Beau گفت:

من حمله قلبی داشتم و بلافاصله راهی بیمارستان شدم. عروق کرونر مرکزی قلبم مسدود شده بود و دیگری هم کش آمده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو استنت داخل قلب من کار گذاشته شد. وقتی به عقب نگاه می کنم می بینم چقدر خوش شانس بوده ام. پدرم در سن 75 سالگی در اثر حمله قلبی فوت کرد. این یک بیماری ارثی است. همراه با یکی از دوستانم 96 کیلومتر دوچرخه سواری کردم و خسته به خانه برگشتم. وقتی در حال استراحت بودم، سینه ام درد می کرد. عرق کردم و رنگم سفید شد. خوشبختانه همسرم در خانه بود و با اورژانس تماس گرفتیم و آنها بلافاصله اقدام کردند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۰۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای زخم دیابتی‌ها این سبزی معجزه می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

دیابت با بسیاری از عوارض طولانی مدت همراه است که یکی از آن‌ها زخم‌های مزمن است. زخم‌های دیابتی ممکن است برای چندین ماه یا حتی چندین سال بهبود نیابند.

نتایج به دست آمده توسط دانشمندان مبنی بر تاثیر اسفناج بر تسریع بهبودی زخم‌های دیابتی ممکن است به دلیل وجود ویتامین‌هایی در اسفناج باشد که با افزایش سطح کلاژن، فیبروبلاست‌ها و تراکم عروقی در زخم‌ها، در روند بهبودی تسریع ایجاد می‌کنند.

دانشمندان پیشنهاد می‌کنند که می‌توان از عصاره اسفناج برای درمان موثر زخم‌های دیابتی مزمن استفاده کرد، اما تحقیقات بیشتری در مورد انسان مورد نیاز است.

عصاره اسفناج همچنین حاوی تیلاکوئید‌ها و انواع اسید‌های آمینه است، همچنین گلوتامین موجود در آن نقش مهمی در کاهش التهاب و بهبود زخم‌ها دارد.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • ۶ ماده غذایی که حمله قلبی را از شما دور می‌کند
  • یک عادت مهم برای کاهش تاثیر استرس بر قلب
  • علت ۷۰ درصد مرگ‌ها بیماری‌های قلبی و عروقی است
  • یک توصیه برای کاهش تاثیر استرس بر قلب
  • افزایش احتمال بروز پوکی استخوان و بیماری‌های قلبی با مصرف نوشابه
  • چند باور رایج و غلط درباره ویتامین‌ها
  • برای زخم دیابتی‌ها این سبزی معجزه می‌کند
  • ۱۷ عادتی که برای سلامت قلب ضرر دارد
  • ارتباط شاخص توده بدنی با بیماری قلبی در افراد مبتلا به دیابت
  • ارتباط شاخص توده بدنی با بیماری قلبی در افراد دیابتی