Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@14:32:53 GMT

دمای تهران به ۳۸ درجه خواهد رسید

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۰۵۷۰

دمای تهران به ۳۸ درجه خواهد رسید

نقشینه گفت: بعدازظهر امروز در ارتفاعات البرز مرکزی، زاگرس مرکزی، شمال غرب، جنوب کرمان و شمال هرمزگان رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش باد خواهیم داشت.

به گزارش مشرق، امین حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهار کرد: بعد از ظهر امروز در ارتفاعات البرز مرکزی، زاگرس مرکزی، شمال غرب، جنوب کرمان و شمال هرمزگان افزایش ابر، رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بعد از ظهر شنبه در استان های ساحلی خزر و ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی و روز یکشنبه در استان های گلستان، ارتفاعات استان های مازندران، خراسان شمالی، فارس و جنوب کرمان افزایش ابر، رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق و وزش باد خواهیم داشت.

نقشینه از وزش باد شدید طی ۲ روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل خبر داد و گفت: بعد از ظهر امروز تا روز یکشنبه در استان های ایلام، خوزستان و جنوب غرب کشور وزش باد شدید خواهیم داشت که می تواند در این مناطق همراه با گرد و خاک باشد.

این کارشناس سازمان هواشناسی از کاهش نسبی دما در استان های ساحلی خزر خبر داد و افزود: امروز و فردا بیشینه دمای رشت ۳۱ درجه سانتی گراد، روز یکشنبه ۲۷ درجه سانتی گراد و مجدد روز دوشنبه به ۲۹ درجه می رسد.

به گفته وی، طی روزهای یکشنبه و دوشنبه دریای خزر و بعد از ظهر فردا و روز یکشنبه شمال و مرکز خلیج فارس مواج است.
 آسمان تهران صاف است

نقشینه درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران بیان کرد: طی ۵ روز آینده آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری و در ارتفاعات تهران همراه با افزایش ابر و بارش پراکنده خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان بیشینه دمای امروز مهرآباد را ۳۶ درجه و شنبه ۳۸ درجه سانتی گراد اعلام کرد و گفت: بیشینه دمای شمیرانات روز شنبه ۳۵ درجه سانتی گراد است و به طور کلی نوسانات دمایی چندانی طی چند روز آینده نداریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس سهام عدالت مجلس یازدهم اخبار حوادث هواشناسی تهران سازمان هواشناسی درجه سانتی گراد روز یکشنبه بعد از ظهر وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۰۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، بر اساس اعلام هواشناسی استان، همچنین امروز احتمال رعدوبرق، در ارتفاعات بالای ۲۵۰۰ متر بارش برف و از شب در غرب استان با کاهش ناپایداری هوا پیش بینی می‏ شود

بر اساس این گزارش روز چهارشنبه آسمان در نیمه شرقی ابری بویژه در ارتفاعات همراه با بارش پراکنده، بتدریج با کاهش ناپایداری و ابر و در نیمه غربی صاف تا نیمه ابری همراه خواهد بود

همچنین آسمان استان از پنج شنبه تا یکشنبه هفته آینده صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما پیش بینی می‌شود

دیگر خبرها

  • روند دمای هوای استان قم تا پایان هفته افزایشی است
  • تا یکشنبه آینده کدام مناطق ایران باران می بارد؟
  • تا یکشنبه آینده کجای ایران باران می بارد؟
  • هشدار باران شدید در ۲۱ استان کشور
  • هشدار باران شدید در ۲۱ استان
  • هشدار شدید باران در ۲۱ استان
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • آسمان مازندران امروز ابری همراه با رگبار باران
  • هشدار هواشناسی برای رعد و برق و بارش‌های رگباری در این استان‌ها