Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@20:22:11 GMT

سوختگی شدید ۳ نفر بر اثر تصادف موتورسیلکت با اتوبوس

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۰۵۷۹

سوختگی شدید ۳ نفر بر اثر تصادف موتورسیلکت با اتوبوس

آفتاب‌‌نیوز :

سید جلال ملکی با اعلام خبر تصادف خونین در بزرگراه آزادگان، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۷:۳۸ امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان، نرسیده به پل شهید کاظمی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور نخستین گروه از آتش‌نشانان در مدت زمان کمتر از چهار دقیقه در محل حادثه ادامه داد: در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه اتوبوس شخصی حین حرکت به دلیل نامشخصی با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد کرده است به نحوی که متأسفانه موتورسیکلت کاملاً زیر اتوبوس قرار گرفته و شعله‌ور شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: موتورسیکلت مذکور یک راکب و دو ترک‌نشین داشت و هر سه نفر پسران حدوداً ۱۶ تا ۱۷ ساله بودند.

ملکی افزود: خوشبختانه خودرو‌های عبوری متوجه قضیه شده، راننده اتوبوس را آگاه کرده بودند و سریعاً افراد مذکور را از زیر اتوبوس خارج کردند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: در زمان حضور آتش‌نشانان در محل حادثه، این افراد از زیر خودرو خارج و دچار سوختگی شدید شده بودند و عوامل اورژانس برای انتقال آن‌ها مجبور به درخواست بالگرد شدند.

وی با اشاره به حضور یک فروند بالگرد در محل حادثه و انتقال هر سه مصدوم با بالگرد به مراکز درمانی، گفت: شعله باقی‌مانده زیر خودرو نیز توسط آتش‌نشانان اطفا شد.

به گفته ملکی در نهایت محل حادثه برای بررسی علت تحویل عوامل پلیس راهور شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تصادف خونین اتوبوس محل حادثه آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۰۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ساعت ۱۱ و ۱۳ دقیقه ظهر امروز ۲۹ فروردین یک مورد آتش‌سوزی در خیابان مجیدیه شمالی خیابان حسینی اعلام شد که دو ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

وی گفت: آتش‌نشانان در مدت زمان چهار دقیقه به محل رسیدند و مشاهده کردند در یک ساختمان چهار طبقه مسکونی دوازده واحدی در طبقه سوم در یک واحد حدوداً هفتاد متری آتش‌سوزی اتفاق افتاده و کاملاً شعله‌ور است.

ملکی اظهار کرد: پیش از رسیدن آتش‌نشانان درب باز شده بود و آتش نشانان عملیات را آغاز کردند، در این واحد که اهالی می‌گفتند یک نفر حضور دارد، مقدار زیادی لوازم که غالباً لوازم مستعمل و ضایعات جمع شده بود که کامل دچار آتش‌سوزی شد و حتی دو ظرف کوچک حاوی بنزین و حشره‌کش که قابلیت انفجار و اشتعال دارند وجود داشت و احتمالاً انفجار هم به‌خاطر همین وسایل بود.

آتش‌نشانان در حین عملیات با پیکر سوخته یک مرد حدوداً ۶۰ ساله مواجه شدند که به تأیید عوامل اورژانس مشخص جان خودش را از دست داده است.

وی با بیان اینکه آتش خاموش و از گسترش آتش به اطراف جلوگیری شد گفت: دقایقی قبل آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی و تخلیه دود محل را تحویل دادند و مراجعت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • حریق ناگهانی خودرو در خیابان نواب قزوین
  • تصادف اتوبوس با کامیون در یزد؛ آخرین وضعیت مسافران/ عکس
  • آتش سوزی یک واحد مسکونی و یک واحد صنفی در بلوار لاکان رشت
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس مسافربری در جاده مهریز
  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس و کامیون در محور انار به مهریز 
  • تصادف اتوبوس مسافربری در مهریز یزد با ۱۵ مصدوم
  • شب پرحادثه در قزوین / ۳ سانحه در ۲ ساعت
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • آتش‌سوزی در مجیدیه جان مردی را گرفت
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی