Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@05:59:58 GMT

معرفی گوشی هوشمند با باتری 10000 میلی آمپر ساعتی

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۰۵۹۷

معرفی گوشی هوشمند با باتری 10000 میلی آمپر ساعتی

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، بسیاری از کاربران از عدم وجود راه حل قطعی برای باتری شکایت دارند. گوشی Oukitel WP6 با باتری 10000 میلی آمپر ساعتی در پاسخ به این نیاز کاربران معرفی و به بازار عرضه شده است.

Oukitel WP6 چه ویژگی هایی دارد؟

وجود باتری بزرگ در تلفن های هوشمند مدرن معمولاً به معنای به خطر افتادن سایر ویژگی ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما Oukitel WP6 با ساختار متفاوت خود نظرها را به خود جلب می کند . این گوشی همچنین می تواند به عنوان پاور بانک مورد استفاده قرار گیرد.

این شرکت چینی که محبوبیت چندانی ندارد ، برای مدل WP6 دو گزینه رنگی ، نارنجی و مشکی را در نظر گرفته است. این گوشی هوشمند با صفحه نمایش 6.3 اینچی با 6 گیگابایت رم عرضه شده است.

Oukitel WP6 با وضوح صفحه نمایش 1080 2340 x ،دارای 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. این دستگاه را که می‌توانید از AliExpress خریداری کنید، از یک شارژر 18 واتی بهره می برد.

این گوشی قدرت خود را از پردازنده Mediatek Helio P70 دریافت می کند. این پردازنده 8 هسته دارد و این هسته ها با 2.1 گیگاهرتز کار می کنند.

دوربین جلویی این گوشی که دارای سیستم عامل اندروید 9.0 است 16 مگاپیکسل است. وقتی به پشت دستگاه نگاه می‌کنیم ، یک دوربین سه گانه را مشاهده می کنیم.

در پشت ، دوربین اصلی یک سنسور 48 مگاپیکسلی متعلق به شرکت سونی قابل مشاهده است. تیم چینی اظهار داشته که این مدل از استاندارد ضد آب بودن برخوردار است. نظر شما در مورد ویژگی های WP6 چیست؟

ویژگی های Oukitel WP6

اندازه صفحه نمایش: 6.3 اینچ

وضوح صفحه نمایش: x 2340 | Full HD Plus1080

رم: 6 گیگابایت

ذخیره سازی: 128 گیگابایت

پردازنده: Mediatek Helio P70

سیستم عامل: Android 9.0

باتری: 10000 میلی آمپر

منبع شارژ: 18 وات

دوربین جلو: 16 مگاپیکسل

دوربین پشتی: 48 مگاپیکسلی

محافظت: IP68 | محافظت در برابر آب

پشتیبانی از شارژ بی سیم: ندارد

: NFC ندارد

قیمت Oukitel WP6

قیمت این مدل حدود 214 دلار اعلام شده است. WP6 که در چین به فروش می رسد ، عرضه آن در ایالات متحده و انگلیس ممکن است یک ماه طول طول بکشد.

انتهای پیام/

289 / 336 باتری موبایل

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: باتری موبایل صفحه نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۰۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقیب تسلا موبایل هوش مصنوعی عرضه کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، قبل از رونمایی تصور می شد موبایل پولستار یک نسخه شبیه سازی شده دستگاه میزو۲۱ پرو باشد. در حقیقت نیز موبایل پولستار فون و میزو۲۱ پرو ویژگی های یکسانی دارند.

پولستار فون که مجهز به هوش مصنوعی است، دارای تراشه اسنپ دراگون ۸Gen۳، قابلیت شارژ بی سیم ۵۰ وات و با سیم ۸۰ وات وتنظیمات ۳ تایی دوربین پشتی است. دوربین اصلی دستگاه ۵۰ مگاپیکسل است که همراه آن یک دوربین تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی نیز وجود دارد.

البته نمی توان ادعا کرد سخت افزار دوربین موبایل قدرتمند است اما از سوی دیگر نمی توان انتظار داشت موبایلی که یک شرکت خودروسازی برقی معرفی می کند، ویژگی های پرچمدار داشته باشد.

نکته متمایز بین پولستار فون و میزو۲۱ پرو رابط کاربری است. موبایل پولستار با سیستم Polestar Phone OSکار می کند که در واقع یک نسخه از Flyme OS است. رابط کاربری این دستگاه عناصری دارد که طراحی آنها مشابه رابط کاربری خودروی برقی همین شرکت است. Flyme OS یک سیستم عامل مبتنی بر اندروید است که برای سخت افزارهای شرکت میزو شخصی سازی شده و ارتقا یافته است.

موبایل پولستار فون با چند ویژگی هوش مصنوعی از جمله جستجوی تصویر، تولید عکس و خلاصه سازی متن با کمک این فناوری است و شباهت زیادی به ویژگی های مشابه در برخی موبایل های هوشمند دارد.

علاوه بر این ویژگی ها دستگاه مجهز به قابلیت پولستارلینک است تا خودروهای برقی همین شرکت را کنترل کند. به این ترتیب کاربران می توانند با کمک موبایل وضعیت خودروی برقی خود را رصد کنند.

این موبایل در چین عرضه شده و هنوز مشخص نیست در جهان نیز فروخته می شود یا خیر. نسخه این دستگاه با ظرفیت۱۶ گیگابایتRAM و یک ترابایت حافظه داخلی در چین ۷۳۸۸ یوان قیمت گذاری شده که معادل ۱۰۲۰ دلار است.

کد خبر 6087442 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • غوغای دوربین گوشی پی70 هواوی / سامسونگ و اپل گرفتار شدند (فیلم)
  • 5 دلیل برای خرید میان رده های شیائومی
  • رقیب تسلا موبایل هوش مصنوعی عرضه کرد
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • ساعت هوشمند فوق العاده سامسونگ گلکسی واچ پرو
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • آموزش: ۸ نکته برای دوام بیشتر باتری ساعت هوشمند