Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی در پیامی شهادت ۳ تن از مرزبانان هنگ مرزی سردشت به دست ضد انقلاب مزدور و ایادی دست نشانده استکبار را تسلیت گفت.

حجت‌الاسلام سید مهدی قریشی در این پیام ضمن اشاره به آیه "ولا تحسبن الذین قاتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون"  آورده است: خبر شهادت مظلومانه ۳ نفر از مرزبانان هنگ مرزی سردشت به دست عناصر ضد انقلاب و فرصت طلب وجب تاثر و اندوه اینجانب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این پیام آمده است: مرزبانان غیور و شجاع کشور عزیزمان به‌ویژه نیروهای مجاهد در استان آذربایجان غربی پس از پیروزی انقلاب بارها نشان داده اند در حفظ و حراست از کیان نظام اسلامی آماده جانفشانی و فداکاری هستند و به شهادت رسیدن همرزمانشان اراده ای مصمم تر از همیشه در وجود آنها برای حفظ تمامیت ارضی میهن اسلامی و پاسخ قاطع به مزدوران و ایادی استکبار از جمله آمریکا، اسرائیل و برخی کشورهای مزدور منطقه ایجاد کرده است که خشم انتقام از آنها موجب پشیمانی و شکست آنان خواهد بود.

در بخش دیگر این پیام آمده است: اینجانب ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی شهادت مرزبانان هنگ مرزی سردشت را محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، ملت بزرگوار ایران و مردم شهید پرور استان آذربایجان غربی و بویژه خانواده های داغدار این عزیزان تسلیت گفته و از خداوند منان برای شهدای عزیزمان عُلُوّ درجات۸ و برای خانواده های معزز شهدا، صبر و اجر مسألت دارم.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۰۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، غلامرضا صالحی در جلسه چهار ساعته شورای معاونین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: حدود پنج درصد برنامه نهضت ملی روستایی کشور برای آذربایجان‌غربی برنامه ریزی شده است و با توجه به تعریف ۳۵۰ هزار واحدی، ۱۷ هزار و ۵۰۰ واحد در برنامه نهضت ملی روستایی این استان قرار دارد.

وی ادامه داد: در این میان ۲۴۰ هزار واحد به بانک معرفی شده است که این رقم در آذربایجان‌غربی ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد است.

صالحی با اشاره به تعداد قردادهای نهضت ملی روستایی گفت: از این تعداد نیز ۱۱۰ هزار واحد قراردادشان عقد شده که ۶ هزار و ۸۰ واحد آن مربوط به آذربایجان‌غربی است.

وی با اشاره به تعداد واحدهای مسکونی روستایی گفت: در حال حاضر پنج میلیون و ۶۰۰ هزار واحد روستایی در کشور وجود دارد که بنیاد مسکن در قالب خدمات مختلف در تبیین اهداف خود برای ارتقا سطح کیفیت زندگی در این واحدهای روستایی است.

صالحی اضافه کرد: پنج درصد این تعداد واحد روستایی به تعداد ۲۵۸ هزار و ۴۵۵ واحد در روستاهای آذربایجان‌غربی قرار دارد.

وی با اشاره به چالش‌های استانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: برخی موانع باعث عدم چابک سازی و تسریع در روند اجرایی امور می‌شود که امروز با تغییر روند اداری در استان‌ها توانسته‌ایم گام‌های بلندی در راستای خدمت به جامعه روستایی و شهری از سمت بنیاد مسکن برداریم.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور بیان کرد: در برنامه هفتم توسعه، سیاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر کاربردی نمودن معیارها و برنامه‌های تعریفی است و از این رو خدمت به روستاها جزو اولویت‌های کاری این نهاد است.

صالحی با تاکید بر اینکه آذربایجان‌غربی در طول تاریخ جزو اولین‌های اتفاقات فرهنگی و اجتماعی بوده است افزود: نباید امروز از امتیاز پایین آذربایجان‌غربی و عقب ماندگی آن در برخی شاخص‌های بنیاد مسکن را نادیده گرفت که البته امیدواریم با تغییر مدیریتی که در این استان صورت گرفت شاهد پیشرفت و توسعه همه شاخص‌های این استان در رده کشوری باشیم.

 

دیگر خبرها

  • مقاوم سازی ۳۵۰ هزار واحد نهضت ملی روستایی درکشور
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • پیام استاندار خراسان جنوبی به مناسبت "سالروز شکست آمریکا در طبس"
  • تقوا و خلوص نیست، شاه کلید موفقیت در مدیریت
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی