Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان تامین اجتماعی در این نشست ، ذوب آهن اصفهان را یک صنعت مهم و اثر گذار کشور دانست که مسائل آن می تواند ابعاد ملی داشته باشد .

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان، رئیس سازمان تامین اجتماعی در این نشست ، ذوب آهن اصفهان را یک صنعت مهم و اثر گذار کشور دانست که مسائل آن می تواند ابعاد ملی داشته باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : سازمان تامین اجتماعی در چارچوب وظایف قانونی خود و با توجه به اینکه سهامدار عمده این شرکت است ، حمایت های لازم را انجام می دهد . استاندار اصفهان نیز در این نشست ، تقویت ذوب آهن اصفهان و رفع مشکلات این شرکت را برای استان و کشور بسیار مهم دانست و گفت : این شرکت به مسئولیت های اجتماعی خود عمل می کند و لذا باید برای رفع مشکلات آن از جمله تامین مواد اولیه حمایت لازم صورت گیرد.

منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان در ابتدای این جلسه ، گزارشی از شرایط کنونی ذوب آهن اصفهان ارائه داد و گفت : این شرکت در سال گذشته رکورد تولید با دو کوره بلند و همچنین رکورد صادرات محصولات خود را تجربه نموده است اما همچنان با مشکلاتی همچونی کمبود مواد اولیه مواجه است .

وی افزود : ذوب آهن اصفهان به دلیل شیوه تولید از یارانه انرژی برخوردار نیست و در مقایسه با سایر شرکت های فولادی ، هزینه انرژی بیشتری دارد . برای رفع این مشکل فعالیت هایی همچون پروژه pci انجام شده است تا هزینه کک مورد نیاز تولید این شرکت کاهش یابد . البته از طریق تامین مواد اولیه لازم و استفاده کامل از ظرفیت این شرکت که منجر به افزایش تولید می شود ،  هم می توان هزینه انرژی را کاهش داد .

یزدی زاده اظهار داشت : سهام این شرکت از شرایط خوبی برخوردار است . این در حالی است که هنوز زیان انباشته داریم و البته قابلیت هایی نیز موجود است که با حمایت سازمان تامین اجتماعی و دولت می توانیم این زیان انباشته را به صفر رسانده و سود توزیع کنیم .

علی احمدیان رئیس هیات مدیره ذوب آهن اصفهان نیز در این جلسه ، پتانسیل های این شرکت برای توسعه بیشتر و همچنین حضور قوی تر در بازار سرمایه را یادآور شد و حمایت سهامدار عمده و دولت را در این زمینه بسیار مهم دانست.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان ذوب آهن سازمان تامین اجتماعی سازمان تامین اجتماعی ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۰۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر آمارها بر رضایت اجتماعی بررسی شود

آیت الله سیدابراهیم رئیسی در نشست شورای اداری استان در قالب برنامه های سفر یکروزه دولت سیزدهم به سمنان  گفت: دستگاه‌های اجرایی در هر کدام از شاخص‌ها آمارهایی را ارائه می‌دهند که نادرست هم نیست. اما باید ببینیم که این آمارها به افزایش رضایت اجتماعی و بهبود وضعیت جامعه منجر شد یا نه؟ اگر نتیجه‌بخش بود یعنی خوب است. اما اگر نشد یعنی یک جا در فرآیند انجام کار مشکلی وجود دارد.

وی با بیان اینکه اصل بر پاسخگو بودن است و مدیر باید طوری عمل کند که آشکار و پنهان او در فعالیت باید کاملا مسئولانه باشد و با داشتن روحیه مسئولیت‌پذیری به وظایف خود عمل کند، تاکید کرد: کسی که در یک حوزه قبول مسئولیت کرد باید تلاش کند که آن مسئولیت را تمام و کمال به انجام برساند. هرگونه کوتاهی و کم‌کاری و بی‌انگیزگی یا مسئولیت‌نشناسی در کل نظام اداری اثرگذار است.

 

رییس جمهور بیان کرد که در مساله‌شناسی و راهکارهای حل مساله نسبت به یک پدیده که در شهرستان یا استانی وجود دارد وقتی ابعاد قضیه را بررسی می‌کنم می‌بینیم کم‌کاری یک بخش یا انجام نشدن مسئولیت در زمان خودش بخش‌های دیگر را نیز از کارایی انداخته است. در هر فرآیند اجرایی انجام هر بخشی منوط به این است که بخش قبلی درست انجام شده باشد.

 

وی با بیان اینکه با یک نگاه دقیق در سال ۱۴۰۳ باید ببینیم همانجایی که باید قرار داشته باشیم هستیم یا می‌توانیم جلوتر حرکت کنیم و پیش‌تر از جای کنونی‌مان باشیم، ادامه داد: در حوزه دانش و فناوری می‌توانیم دانش‌بنیان‌تر حرکت کنیم. در حوزه اجرای عدالت در جامعه یا یافتن استقلال به ویژه استقلال اقتصادی هم باید همین نگاه را داشته باشیم.

رییس دولت سیزدهم به اهمیت انتظار رهبری فرزانه انقلاب در سال ۱۴۰۳ تاکید و اشاره کرد: انتظار مردم، انتظار انقلاب و فرهنگ انقلابی زیستن و انقلابی اندیشیدن و عمل کردن از یک مدیر مجرب دانش‌آموخته دارای پیشینه در آن حوزه یا حوزه‌های مشابه برآورده می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مرحله دوم آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی برگزارشد
  • برگزاری آزمون استخدامی تامین اجتماعی در کردستان
  • نوسانات ارز همه ابعاد اقتصادی زندگی مردم را تحت تاثیر قرار می‌دهد/ دولت جدی ورود کند
  • شرکت ۳۵۰۰ داوطلب در آزمون تامین نیروی انسانی مدیریت تامین اجتماعی فارس
  • آزمون استخدام پیمانی متمرکز سازمان تامین اجتماعی در فارس برگزار شد
  • تاثیر آمارها بر رضایت اجتماعی بررسی شود
  • فعالیت در بورس چگونه به تولید کمک می‌کند؟
  • افزایش مستمری بازنشستگان کارگری به کجا رسید؟
  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • نایین پیشانی تامین کننده امنیت مرکز استان و کشور است