Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@05:26:11 GMT

فوت اولین مادرباردار مبتلا به کرونا در ایرانشهر

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۰۷۱۱

فوت اولین مادرباردار مبتلا به کرونا در ایرانشهر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر سیستان و بلوچستان از فوت یک مادر باردار در حوزه علوم پزشکی شهرستان ایرانشهر خبر داد و گفت: اولین مادر باردار مبتلا به ویروس کرونادر بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) ایرانشهر جان خود را از دست داد.

امینی فرد افرود: این مادر باردار ساکن یکی از روستاهای شهرستان دلگان به اسم روستای آذراباد بخش جلگه چاه هاشم شهرستان دلگان بوده است که درتاریخ ۲۷ اردبیهشت ماه جهت عمل زایمان به بیمارستان ایران مراجعه و نوزاد خود را سالم بدنیا آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سه روز بعد از زایمان با علایم تب و تنگی نفس به بیمارستان ایران مراجعه نموده و پس از انجام تست کرونا مشخص شده است که این مادر به ویروس کرونا مبتلا شده است.

وی عنوان کرد: این بیمار جهت ادامه درمان در بخش کرونایی بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) بستری بوده است که متاسفانه در مبارزه با این ویروس کرونا بدن این مادر مقاوم نبوده و این بیمارمتاسفانه ۹ خردادماه جان خود را از دست داد.

همچنین دکتر اردشیر رحیمی رئیس شبکه بهداشت دلگان از اقدامات پیشگیرانه جهت کنترل این بیماری در بین خانواده این مادر باردار خبر داد و گفت: یک تیم بهداشتی جهت تشییع جنازه این بیمار و همچنین جهت گندزدایی و ضدعفونی و گرفتن آزمایش های کرونا به روستای آذر آباد دلگان اعزام شده اند.

لینک کوتاه: asriran.com/00347h

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کرونا مادر باردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۰۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد اورژانس به مادر افغانستانی

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان گفت: طی دو روز گذشته دو نوزاد عجول از مادران تبعه افغانستان داخل آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ زواره به دنیا آمدند.

حسن ذبیحی اظهار کرد: طی تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ استان مبنی بر شروع درد زایمانی مادر باردار ۲۰ ساله تبعه افغانستان در شهر زواره بلافاصله تیم عملیاتی از پایگاه‌ اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای زواره به محل اعزام شد.

وی افزود: هنگام رسیدن بر بالین بیمار، سریعاً اقدامات اولیه و حمایتی برای مادر باردار انجام و به دلیل شروع فرآیند زایمان، این عملیات با موفقیت و با اقدام به موقع و صحیح پرسنل اورژانس ۱۱۵ و ماما مرکز خدمات جامع سلامت شهید نساجی زواره انجام شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان، گفت: همچنین روز گذشته طی تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ استان مبنی بر شروع درد زایمانی مادر باردار ۲۵ ساله تبعه افغانستان در روستای علی‌آباد برکی بلافاصله تیم عملیاتی از پایگاه‌ اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای زواره به محل اعزام شد.

ذبیحی اضافه کرد: هنگام رسیدن بر بالین بیمار، سریعاً اقدامات اولیه و حمایتی برای مادر باردار انجام و به دلیل شروع فرآیند زایمان، این عملیات نیز با موفقیت و با اقدام به موقع و صحیح پرسنل اورژانس ۱۱۵ انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: هر دو نوزاد با سلامتی کامل متولد شدند و بعد از انجام اقدامات درمانی اولیه، تحت مراقبت کامل به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • انسداد ۲۰ محور در جنوب سیستان و بلوچستان
  • انسداد ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی در بیست و نهمین روز فروردین
  • نجات جان مادران باردار در شرایط نامساعد جوی
  • انسداد ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی در کشور
  • تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید
  • مسدود شدن محور دلگان به ایرانشهر
  • انسداد محور ارتباطی دلگان به ایرانشهر
  • امدادرسانی اورژانس هوایی کردستان به مادر باردار
  • مرگ مادران باردار چابهار در حال تکرار است/ دلیل آن چیست؟
  • امداد اورژانس به مادر افغانستانی