Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ناصر سلمانپور معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود گفت: ساعت هفت و ۳۰ دقیقه ۱۵ کیلومتر بعد از عباس آباد میامی به سمت کاهک حادثه واژگونی خودروی پراید روی داد.

او با بیان اینکه این حادثه ۶ مصدوم داشت، ادامه داد: مصدومان این حادثه پس از اقدام‌های اولیه کارشناسان اورژانس پایگاه ۱۱۵ عباس آباد و میاندشت برای ادامه درمان به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی شاهرود همچنین از واژگونی خودروی پژو ۴۰۵ در محور روستای طرود به معلمان خبر داد و اظهار داشت: ساعت ۱۱ و ۴۰ دقیقه این حادثه پنج کیلومتر بعد از روستای طرود رخ داد که ۴ تن مصدوم شدند.

سلمانپور تصریح کرد: مصدومان حادثه به علت شدت جراحت برای ادامه معالجه پس از اقدامات اولیه توسط کارشناسان با اورژانس هوایی به بیمارستان امام حسین (ع) انتقال داده شدند.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس هوایی حوادث رانندگی تصادفات جاده ای واژگونی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۰۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد

محمد طالبی چاری بیان داشت: «در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدوم شدن سه نفر از دانش‌آموزان شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.»

به گزارش مهر، وی ادامه داد: پس از وقوع سانحه، راننده از صحنه متواری شده که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفته و در کمتر از چند ساعت، خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

طالبی با اشاره به معرفی ۳ مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی، افزود: راننده خودرو نیز دستگیر شده و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان تحقیقات از وی آغاز شد.

دادستان آمل تأکید کرد: ۳ دانش‌آموز دختر آسیب دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

وی خاطرنشان کرد: برای ضارب پرونده با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی، قرار وثیقه صادر و به لحاظ عجز از ایداع وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

طالبی یادآور شد: خودروی توقیف شده جهت عبرت آموزی در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ضارب دانش‌آموزان آملی بازداشت شد
  • تصاویر بارش برف بهاری در جاده شاهرود - توسکستان | میزبان بارش نسبتاً سنگین برف بود + ویدئو
  • ضارب متواری دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • ضارب دانش آموزان آملی دستگیر شد
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند
  • وقوع حادثه تصادف در جاده خرم آباد - اندیمشک + فیلم
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • حادثه رانندگی در جریان مسابقات اتومبیلرانی در سریلانکا؛ ۷ نفر جان باختند