Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به کمک مومنانه گفت: باید همه کمک کنیم انتظارات و اهداف بلند مقام معظم رهبری در رسیدگی به محرومان تحقق یابند. تاریخ انتشار: 21:53 - 09 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۴۶۹۶

خبرگزاری میزان – طبق اعلام سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی که به منظور حضور در مراسم الحاق ۱۱۲ شناور تندروی تهاجمی به نیروی دریایی به هرمزگان سفر کرده است، پروژه بزرگ احداث ۱۳۳۴ واحد مسکونی ساخته شده توسط ندسا در مناطق محروم دو استان بوشهر و هرمزگان را از طریق ویدیوکنفرانس مورد بهره‌برداری قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این واحد‌های مسکونی توسط نیروی دریایی سپاه و با همکاری و مشارکت کمیته امداد در مناطق روستایی و محروم ساخته شده و امروز کلید برخی از این واحد‌ها به صاحبان آن تحویل شد.

این واحد‌های مسکونی در دو فاز با عنوان شهیدان کاظمی و شوشتری در دو استان بوشهر و هرمزگان ساخته شده‌اند و گام بلندی در محرومیت‌زدایی از این مناطق بشمار می‌رود.

کیفیت ساخت این واحد‌ها نیز با رعایت اصول مهندسی صورت گرفته است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیینی که استاندار هرمزگان و دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری نیز حضور داشتند در ارتباط زنده تصویری با منطقه دوم دریایی سپاه در بوشهر و نیز منطقه بشاگردی، در جریان نحوه اجرای این پروژ‌ها قرار گرفت.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در این رابطه اظهار کرد: یکی از موارد و موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری کمک به مناطق محروم و محرومیت زدایی است که در یکی از فراز‌ها مهم پیام اخیر ایشان به مجلس جدید نیز تصریح شده است.

بیشتر بخوانید: سردار یزدی: رزمایش همدلی مومنانه تا پایان سال ادامه پیدا می‌کند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: باید همه کمک کنیم انتظارات و اهداف بلند مقام معظم رهبری در رسیدگی به محرومان تحقق یابند و کمک مومنانه یکی از گام‌ها و طرح‌های بزرگ در این راستا بود که از سوی معظم له مطرح و به خوبی در کشور اجرا شد.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار سلامی کمک مومنانه مقام معظم رهبری واحد ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۰۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است

استاندار کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه اگر بخواهد یک حرکت بهتر، دقیق و اثربخش‌تر در فضای فرهنگی داشته باشد نیاز به یک کار قرارگاهی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی بعدازظهر امروز _ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت _ در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کرمانشاه، اظهار داشت: در حوزه شورای فرهنگ عمومی دو نکته حائز اهمیت است که می‌تواند یک زمینه خوب برای اقدامات اثرگذار و مفید برای سال جاری و سال‌های آینده باشد؛ در نکته اول آنچه که ما از اقتضائات و منویات مقام معظم رهبری می‌فهمیم در مجموع آنچه که در حوزه فرهنگ باید انجام دهیم باید انسجام و هدفمندی روزافزونی داشته باشد که به نتایج مثبت منتهی شود.

وی با بیان استدلال‌های متعدد عنوان کرد: بنده معتقد هستم انقلاب اسلامی در حوزه فرهنگ موفقیت‌های کم‌نظیری داشته است و نباید فراموش کنیم که در یک جنگ تمام‌عیار فرهنگی با جبهه استکبار هستیم و شرایط فعلی را به لطف الهی این انقلاب رقم زده است و این توفیقات اسلامی در داخل و خارج باید شناخته شود چرا که تقابل جبهه حق و باطل به تعبیر حضرت امام خمینی (ره) تا ختم بشریت ادامه خواهد داشت و معتقدیم که در نهایت جبهه حق پیروز شده و این مستضعفان هستند که وارثین عالم خواهند شد.

صحرایی بیان کرد: زمانی که مقام معظم رهبری می‌فرمایند: «به قله نزدیک هستیم»، منظور این قله تنها قله اقتصادی و یا قله سیاسی نیست، بلکه قله افتخار انقلاب اسلامی یک ترکیبی از موفقیت‌های انقلاب اسلامی در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، علمی و فرهنگی است.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در رابطه با تشکیل قرارگاه در حوزه‌های فرهنگی اذعان کرد: قرارگاه تنظیم‌کننده، هدایت‌کننده، بازخواست‌کننده و راهبر میدان است و مقام معظم رهبری می‌فرمایند اصطلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم‌تر است چون این کار محور همه کارهای دیگر است و در اینجا قرارگاه می‌تواند نقش مهمی داشته باشد.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: سال گذشته در جلسات شورای فرهنگ عمومی که برگزار شد به این جمع‌بندی رسیدیم که استان کرمانشاه اگر بخواهد یک حرکت بهتر، دقیق و اثربخش‌تر در فضای فرهنگی داشته باشد نیاز به یک کار قرارگاهی دارد، از این رو با تأکیداتی که مقام معظم رهبری داشتند ایشان شورای عالی انقلاب فرهنگی را به عنوان یک قرارگاه می‌شناسند و در استان نیز با حضور نماینده ولی‌فقیه و ترکیبی که طراحی شده است می‌تواند این کار قرارگاهی را انجام دهد.

وی در ادامه افزود: حداقل ثمره تشکیل قرارگاه این است که از پراکنده کاری، موازی کاری، دوباره‌کاری و… فاصله خواهیم گرفت، چرا که در صورت عدم فرماندهی واحد، بدیهی است که اقدام صورت گرفته با شکست مواجهه شود؛ لذا همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند دشمن علیه ما جبهه تشکیل داده است ما نیز در اقداماتمان باید کار جبهه‌ای انجام دهیم.

کد خبر 747359

دیگر خبرها

  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • حاجی‌دلیگانی: باید امنیت شغلی و بیمه کارگران تضمین شده باشد
  • مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مقام معظم رهبری در دیدار کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • کرمانشاه نیازمند انجام اقدامات قرارگاهی است
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • آغاز به کار دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در وزارت بهداشت
  • تسهیل صادرات فرآورده های سلامت محور در سال گذشته