Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پارلمان ترکیه در یک گفت‌وگوی تلفنی با محمد باقر قالیباف انتخاب ایشان به ریاست مجلس ایران را تبریک گفت.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «مصطفی شن‌توپ»، رئیس مجلس ترکیه در یک گفت‌وگوی تلفنی با «محمد باقر قالیباف» انتخاب ایشان به ریاست مجلس ایران را تبریک گفت.

به نوشته روزنامه «دیلی‌صاباح» رئیس پارلمان ترکیه در این تماس تلفنی گفت: «امیدواریم جلسات پارلمان شما در دوره جدید تأثیرات مثبتی بر روابط مبتنی بر حسن همجواری میان مردم ایران و مردم کشور ما داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

رئیس پارلمان ترکیه خاطرنشان کرد که به دقت اقدامات ایران برای مبارزه با «کووید-۱۹» (بیماری کروناویروس ۲۰۱۹) را دنبال می‌کند.

پیش از این، «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان هم یک پیام تبریک برای «محمد باقر قالیباف» ارسال کرده و انتصاب ایشان به سمت ریاست مجلس شورای اسلامی ایران را تبریک گفته بود. نبیه بری در این پیام برای قالیباف، ملت ایران و جمهوری اسلامی، شکوفایی و پیشرفت و برای سران آن توفیق و صحت آرزو کرد.

پنجشنبه (دیروز) محمدباقر قالیباف با ۲۳۰ رای از مجموع ۲۶۷ رای ماخوذه حائز اکثریت آرای نمایندگان مجلس شورای اسلامی شد و برای سال نخست بر صندلی ریاست مجلس تکیه زد.

برای این سمت، علاوه بر قالیباف، فریدون عباسی و مصطفی آقامیرسلیم نیز کاندیدا شده بودند که عباسی ۱۷ و میرسلیم ۱۲ رای کسب کردند؛ ۸ رای نیز باطله اعلام شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ایران و ترکیه محمدباقر قالیباف مجلس ترکیه پیام ترکیه رئیس پارلمان ترکیه ریاست مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۰۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک فرارسیدن سالروز استقلال زیمبابوه به «امرسون منانگاگوا» تصریح کرد: تعاملات دوجانبه ایران و زیمبابوه در سنوات اخیر رو به توسعه بوده و دیدارهای متناوب مقامات عالی‌رتبه دو کشور نویدبخش گسترش فزاینده مناسبات در تمامی ابعاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تسلیت قالیباف در پی درگذشت پرویز داوودی
  • قالیباف درگذشت پرویز داوودی را تسلیت گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت سالروز استقلال زیمبابوه
  • پیام تبریک سران عربستان، هند و قزاقستان به رئیس جمهور ایران
  • پیام تبریک رئیس پلیس پایتخت به مناسبت روز ارتش
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان
  • پیام تبریک رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به مناسبت روز ارتش
  • رقابت ۲+۱ برای بالانشینی در بهارستان | رقابت این ۴ نقر به قالیباف
  • قالیباف قهرمانی تیم کشتی آزاد و فرنگی را تبریک گفت
  • پیام تبریک رئیس جمهور برای قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا