Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، فردا (شنبه ۱۰ خرداد ماه) آخرین مهلت ثبت نام وام یک میلیون تومانی ویژه یارانه بگیران در ایام کروناست.

متقاضیان می‌توانند کد ملی سرپرست خانوار را با سیم کارتی که به نام سرپرست خانوار است به شماره ۶۳۶۹ پیامک کنند تا وام یک میلیون تومانی آن‌ها تا ۲۲ خرداد ماه به حسابشان واریز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: کمک معیشتی یارانه معیشتی کمک هزینه معیشتی یارانه معیشتی واریز کمک معیشتی دولت ثبت نام کمک معیشتی سایت کمک معیشتی سامانه کمک معیشتی کد کمک معیشتی کمک معیشتی دولت به مردم اعتراض به کمک معیشتی پیگیری کمک معیشتی ثبت نام کمک هزینه معیشتی ثبت نام معیشتی یارانه یارانه معیشتی اعتراض سامانه یارانه معیشتی سایت یارانه معیشتی یارانه حمایتی معیشتی یارانه معیشتی دولت واریز یارانه معیشتی اردیبهشت یارانه معیشتی اردیبهشت ماه واریز یارانه معیشتی خرداد یارانه معیشتی خرداد ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۰۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال چکیده به کنفرانس مطالعات هند تمدید شد

دبیرخانه دومین کنفرانس بین‌المللی مطالعات هند اعلام کرد، به دنبال استقبال پژوهشگران و استادان، مهلت دریافت چکیده برای شرکت در این کنفرانس تا پایان فروردین ۱۴۰۳ تمدید شد.

به گزارش ایسنا،‌ دبیرخانه دومین کنفرانس بین‌المللی مطالعات هند که به میزبانی دانشگاه تهران برگزار می‌شود، از استقبال پژوهشگران از این کنفرانس خبر داد و اعلام کرد، مهلت دریافت چکیده برای شرکت در این رویداد علمی‌پژوهشی تا ۳۱ فروردین‌ ۱۴۰۳ تمدید شده است.

بر اساس اعلام دبیرخانه، چکیده مقالات پذیرش‌شده در این کنفرانس در پایگاه ISC نمایه‌ می‌شود.

محورهای اصلی این کنفرانس که اول خرداد ۱۴۰۳ به همت بخش مطالعات هند دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران و انجمن ایرانی مطالعات جهان برگزار می‌شود، آثار پژوهشی مرتبط با حوزه مطالعات هند در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی‌اجتماعی است. همچنین بر اساس فراخوان منتشر شده، محور ویژه این کنفرانس «روابط هند و ایران» خواهد بود.

علاقه‌مندان برای شرکت در دومین کنفرانس بین‌المللی مطالعات هند باید چکیده مقاله خود را در ۲۵۰ تا ۳۰۰ کلمه تا پایان فروردین ۱۴۰۳ از طریق پایگاه اینترنتی این کنفرانس به نشانی «https://isconf.ut.ac.ir» ارسال کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۴۰ بسته معیشتی میان زنان سرپرست خانوار مارگون توزیع شد
  • مهلت ارسال چکیده به کنفرانس مطالعات هند تمدید شد
  • امروز، آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • تغییرات بزرگ اینتر از راه می‌رسد
  • امروز آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام در دیدار با رهبر انقلاب
  • افزایش ساعت خدمات دهی مترو از فردا
  • بهره برداری از پل‌های معلم و قراملک تبریز در خرداد ماه
  • تحویل سه هزار واحد مسکن مهر پردیس تا خرداد ماه
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد ماه تحویل متقاضیان می شود
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد تحویل متقاضیان می شود