Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-20@01:02:22 GMT

زنوزی: در روسیه گیر کرده‌ام!

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۰۸۹۷

زنوزی: در روسیه گیر کرده‌ام!

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور دقایقی پیش در گفتگو با برنامه رادیویی چهار-چهار-دو به سوالات مجری این برنامه پاسخ داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، زنوزی در قسمت پایانی صحبت هایش و پیش از خداحافظی با مجری، وقتی که بابازاده به حضور او در روسیه اشاره کرد، حرف او را قطع کرد و گفت: من برای کاری به روسیه آمده بودم و نتوانستم برگردم و حتی اجازه ندادند از طریق هواپیماهای خودم، این اتفاق بیفتد و همین باعث شده که کلی شایعه درباره من بسازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنوزی در این باره گفت: حرف هایی که من امروز درباره لیگ زدم باعث می‌شود دوباره از فردا در رسانه ها من را بزنند. از جمله این که چرا من کارخانه ام را به خاطر کرونا تعطیل نکردم، در حالی که کارخانه های من یک و نیم ماه تعطیل بود و من حق و حقوق کارگرانم را پرداخت کردم. از جمله این که هواپیمایی آتا از زمان کرونا تا به امروز کارش خوابیده. تازه کارگرها مثل بازیکنان فوتبال نیستند که در محل کار باهم کشتی بگیرند!

زنوزی همچنین ادامه داد: از جمله شایعاتی که درباره من به راه انداختند این است که من بدهکار بانکی هستم، در حالی که اینجا از تریبون رسمی اعلام می‌کنم که به هیچ بانکی بدهکار نیستم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تراکتور فوتبال زنوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۰۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان ،باهدف تسهیل در تولید و رفع موانع،  امروز رئیس کل دادگستری استان از یک واحد صنعتی و اقتصادی بازدید کرد.

در این بازدید چندساعته مشکلات پیشرو مطرح و برروند تسهیل در افزایش میزان تولید کارخانه تاکید شد.

کارخانه روغن نباتی کرمان در حال حاضر بیش از ۴۰۰نفر پرسنل ثابت دارد و سالیانه بیش از ۱۰۰ هزارتن انواع روغن‌های خوراکی را تولید  می کند.

رفع مشکل حمل و  نقل برای انتقال تولیدات موجود در این کارخانه به بازارهای مصرف کشور از مهم‌ترین مواردی بود که امروز رفع شد.

سال گذشته با تلاش و پیگیری دادگستری استان از تعطیلی ۶۵ واحد تولیدی جلوگیری شد و زمینه اشتغال جدید برای هزار و ۴۱۹ نفر نیز فراهم شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پژوپارس LX امروز در بازار چقدر قیمت خورد؟
  • پرویز برومند: به خطیر اعتقاد دارم!
  • می‌خواستند تعطیل شویم اما ۸۴۰۰ کارخانه احیا کردیم
  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • رئیسی در سمنان: گام‌های خوبی برای فعال کردن کارخانه‌های تعطیل در سمنان برداشته شد
  • حمایت از واحدهای تولیدی استان کرمان
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • مدارس این دو شهر تعطیل شد
  • مدارس این شهرستان ها امروز چهارشنبه تعطیل شدند
  • مدارس نوبت صبح زاهدان امروز تعطیل است