Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهر خودرو در واکنش به اینکه به خاطر طلب کردن پول زیاد بابت انتقال یحیی گل محمدی به پرسپولیس بدنام شده است، گفت: من پول طلب نکردم. فقط سه فقره چک گرفتم. سه کاغذ طلب کردم و گرفتم، چون هنوز به پول نرسیده است.

به گزارش مهر، مالک باشگاه شهرخودرو ادامه داد: همه اعضای باشگاه پرسپولیس می‌گویند این شنبه پول انتقال یحیی گل محمدی پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قبلاً گفته ام و بازهم می‌گویم. یا تقویم ما فقط شنبه است یا تقویم پرسپولیس شنبه ندارد.

حمیداوی که میهمان برنامه «ورزش و مردم» بود سپس با کنایه به اظهارات افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس مبنی بر عشق به فوتبال، گفت: پیروانی می‌گوید با عشق نگاه کنید. آقای پیروانی عزیز! زحمت بکشید با دو گونی عشق برای تیم من ۱۰ عدد بلیت بگیرید!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: شهرخودرو فرهاد حمیداوی افشین پیروانی پرسپولیس یحیی گل محمدی ورزش فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۰۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی سخت استقلال مقابل شمس‌آذر با طعم بازگشت به صدر

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و شمس آذر قزوین در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر با برتری شاگردان جواد نکونام به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم‌های فوتبال استقلال و شمس آذر قزوین از ساعت ۱۸ امروز (جمعه) در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب، حساس و دیدنی در نهایت با نتیجه ۳ بر ۲ به سود شاگردان جواد نکونام به پایان رسید.

استقلال ۳ - شمس‌آذر ۲

گل‌ها: مهرداد محمدی (۲۱ و ۵۱ - پنالتی) و محمدحسین مرادمند (۷۷) برای استقلال/ فراز امامعلی (۸۳) و مجتبی فخریان (۸۵) برای شمس آذر.

گل اول استقلال توسط مهرداد محمدی در دقیقه ۲۱

شاگردان جواد نکونام با این پیروزی ۵۳ امتیازی شدند و صدر جدول را از پرسپولیس پس گرفتند. شاگردان سعید دقیقی نیز با ۳۱ امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفتند.

استقلال با ۳ گلی که امروز زد ۳۴ گله شد و تعداد گل‌هایش را از پرسپولیس، نزدیک‌ترین رقیب خود بیشتر کرد، اما بهترین خط دفاعی را که پیش از این در اختیار داشت به پرسپولیس داد و سرخپوشان با ۱۳ گل خورده بهترین خط دفاعی را به خود اختصاص دادند.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی (۱+۹۰ - میلاد فخرالدینی)، ابوالفضل جلالی (۱+۹۰ - جعفر سلمانی)، زبیر نیک‌نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی (۷۵ - پیمان بابایی) و گوستاوو بلانکو.

ترکیب شمس آذر:

علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، محمدرضا رضایی، امیرمحمد نسایی، امیرمسعود سرآبادانی (۸۱ - سجاد جعفری)، محمد پاپی (۸۱ - معین قربانی)، حسین گودرزی، صادق آلبوصبیح، هومن ربیع‌زاده، علی آزادمنش و عیسی مرادی (۸۱ - مجتبی فخریان).

دیگر خبرها

  • تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
  • پیروزی سخت استقلال مقابل شمس‌آذر با طعم بازگشت به صدر
  • شکایت دادستان سیرجان از افشین پیروانی 
  • شکایت عجیب گل‌گهر از افشین پیروانی!
  • شکایت دادستان سیرجان از پیروانی به دلیل انتخاب یک رستوران!
  • ثبت یک شکایت عجیب از مدیر تیم پرسپولیس!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • هواداران نگران نباشند؛ مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟
  • (عکس) مالک جدید پرسپولیس از استقلال پولدارتر است!