Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-20@01:05:21 GMT

اقامه نماز جمعه مقابل درهای مسجدالاقصی

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۰۹۲۵

به دنبال تعطیلی مسجد الاقصی به دلیل شیوع کرونا از بیش از دو ماه قبل، صدها فلسطینی نماز صبح امروز (جمعه) را در مقابل یکی از درهای بسته این مسجد اقامه کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت عربی۲۱، نیروهای اشغال‌گر رژیم صهیونیستی به بهانه مقابله با شیوع ویروس کرونا همچنان مسجد الاقصی را بسته و مانع از اقامه نماز در آن می‌شوند اما مسؤولان مسجد این اقدام رژیم صهیونیستی را نوعی سیاست سیستماتیک می‌دانند که هدف از آن داشتن کنترل بر زمان باز شدن مسجدالاقصی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میان فراخوان‌ها برای باز شدن مسجدالاقصی و مخالفت با محدودیت‌های رژیم صهیونیستی بر نمازگزاران و اهالی قدس اشغالی هشتگ "جمعه باز شدن مسجد الاقصی" در شبکه‌های مجازی بازنشر شد.

همزمان با این امر نیروهای رژیم اشغال‌گر نیز از ساعات اولیه صبح امروز با هدف اعمال محدودیت بر ساکنان قدس و ممانعت از ورود آنها به ورودی‌های مسجدالاقصی، در منطقه باب العامواد و ورودی‌های وادی حلوه در شهرک سلوان ایست‌های بازرسی نصب کردند.

از سوی دیگر، فعالان قدس اشغالی برای باز شدن مسجدالاقصی جهت اقامه نماز جمعه در این مسجد و برای مخالفت با مداخله‌های رژیم صهیونیستی و تأکید بر عدم تسلیم در برابر این رژیم فراخوان دادند. آنها همچنین در پیامی از مردم قدس و همه کسانی که امکانش را دارند، خواستند از امروز برای اقامه نمازها در این مسجد و حفاظت از آن، خود را به مسجد الاقصی برسانند.

همچنین نیروهای اشغال‌گر از ورود نمازگزاران به مسجد ابراهیمی در شهر الخلیل برای اقامه نماز صبح و نیز پخش اذان توسط موذن در این مسجد ممانعت کردند.

منبع: الف

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی باز شدن مسجد مسجد الاقصی اقامه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۰۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شمسی فر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، نماز جمعه امروز ۳۱ فروردین در خرم آباد به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین بهروز شمسی فر، امام جمعه موقت خرم آباد و حضور اقشار مختلف مردم در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار می‌شود.

آئین عبادی، سیاسی نماز جمعه در دیگر شهر‌های استان نیز برگزار می‌شود.

راهپیمایی جمعه خشم نیز در حمایت عملیات تنبیهی وعده صادق علیه رژیم کودک کش صهیونیستی بعد از اقامه نماز در تمام شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.

هنگام اذان ظهر امروز به افق خرم آباد ساعت ۱۲:۱۶ دقیقه است.

دیگر خبرها

  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در اقلید
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در مرودشت
  • عکس/ حضور فلسطینی‌ها در نماز جمعه امروز در مسجدالاقصی
  • نیرو‌های‌مسلح ایران در مقابل تجاوز با اقتدار پاسخ دادند
  • راهپیمایی مردم گیلانی در حمایت از عملیات وعده صادق
  • راهپیمایی مردم گیلانی در حمایت از عملیات «وعده صادق»
  • اقامه نماز جمعه خرم آباد به امامت حجت الاسلام والمسلمین شمسی فر
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان