Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری درباره قیمت دلار، قیمت سکه و طلا ، ادغام بانک های نظامی و فروش سهام عدالت در خبرگزاری میزان منتشر شد. تاریخ انتشار: 22:31 - 09 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۴۶۴۹

خبرگزاری میزان ـ طی ۲۴ ساعت گذشته اخباری درباره قیمت دلار، قیمت سکه و طلا ، ادغام بانک های نظامی و فروش سهام عدالت در خبرگزاری میزان منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازار سکه و طلا در هفته‌ای که گذشت/ کاهش ۲۶۰ هزار تومانی قیمت سکه

نایب رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر گفت: در هفته‌ای که گذشت سکه به طور متوسط ۲۶۰ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

۲ بانک نظامی هفته آینده در بانک سپه ادغام می‌شود

رییس کل بانک مرکزی گفت: ظرف هفته آینده ادغام دو بانک حکمت و مهراقتصاد در بانک سپه نهایی خواهد شد.

ثبات نرخ دلار در ۹ خرداد ماه

نرخ خرید و فروش دلار امروز در صرافی‌های مجاز بانک مرکزی نسبت به روز کاری گذشته بدون تغییر و ثابت بوده است.

امکان فروش تفکیکی سهام عدالت از فردا

مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت: از روز شنبه ۱۰ خرداد هر فردی به طور مستقیم می‌تواند تک تک سهم شرکت‌ها را ببیند و در مجامع شرکت‌ها حضور یابد.

تحویل ۲۲ هزار دستگاه خودرو از هفته آینده

بر اساس مصوبات کمیته خودرو، مقرر شد تا پیش‌فروش یکساله ۷۵ هزار دستگاه خودرو از سوی خودروسازان آغاز شود، در عین حال از هفته آینده تحویل ۲۲ هزار دستگاه خودرو نیز از سوی خودروسازان صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: نرخ دلار کاهشی شد/ تخصیص ۳۱ هزار میلیارد تومان اعتبارات عمرانی/ بیش از ۲ میلیارد دلار بخش معدن افتتاح می‌شود

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اقتصاد ایران اخبار اقتصادی خبرگزاری میزان هفته آینده سهام عدالت قیمت سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۰۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای اردبیل وزش باد همراه با باران پراکنده خواهد بود

ایسنا/اردبیل طی امروز چهارشنبه (۸ فروردین) تا ظهر فردا همچنان شرایط جوی نسبتاً ناپایدار بوده و در طی این مدت وزش باد تند و در مناطقی از استان (بویژه در مناطق مرکزی و جنوب استان) بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

به گزارش ایسنا و براساس آخرین نقشه های هواشناسی، طی امروز چهارشنبه (۸ فروردین) تا ظهر فردا همچنان شرایط جوی نسبتاً ناپایدار بوده و در طی این مدت وزش باد تند و در مناطقی از استان (بویژه در مناطق مرکزی و جنوب استان ) بارش پراکنده باران گاهی بصورت رگبار انتظار می رود.

از ظهر فردا (پنج شنبه  ۹ فروردین) تا روز شنبه هفته آینده جو استان پایدار همراه با افزایش دما پیش بینی می شود.

اما از اواخر وقت روز شنبه (۱۱ فروردین) با نفوذ سامانه بارشی ضمن افزایش ابر، بارش باران تا اواسط هفته آینده در سطح استان احتمال می رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سقوط بیت‌کوین
  • هوای اردبیل وزش باد همراه با باران پراکنده خواهد بود
  • صعود ۳۰ درصدی سهام رسانه‌های اجتماعی ترامپ
  • سهام شرکت شبکه اجتماعی ترامپ ۳۰ درصد صعود کرد
  • کاهش ۵۰ درصدی سود سهام عدالت روندسرمایه گذاری را نزولی کرد
  • کاهش ۱۰۰ هزار تومانی قیمت سکه در روز رشد بهای طلای جهانی
  • باشگاه استقلال قیمت گذاری شد
  • استقلال قیمت‌گذاری شد: هزار و هشتصد میلیارد تومان!
  • فوری؛ خرید و فروش مسکن متوقف شد/ ترکش دلار ۶۰ هزار تومانی، بازار مسکن را فلج کرد
  • فروش آزاد ۱۷ میلیون دلار در افغانستان