Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@21:04:56 GMT

آتش‌سوزی در مراتع عنبرآباد مهار شد

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۱۱۰۳

آتش‌سوزی در مراتع عنبرآباد مهار شد

محمود رئیسی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عصر امروز اکیپ‌های منابع طبیعی شهرستان عنبرآباد به منطقه اعزام و با همکاری نیروهای بومی و محلی آتش‌سوزی پوشش گیاهی کلجک متوقف شد.
وی ادامه داد: متاسفانه آتش سوزی مراتع روستای نرگسان شعله‌ور شد که با هماهنگی‌های انجام شده مجددا خودروهای آتش‌نشانی مردهک، حاجی‌آباد و عنبرآباد به منطقه وقوع آتش‌سوزی اعزام وطی هماهنگی با مدیر کل  بحران استانداری و در پی آن هماهنگی با مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب استان مقرر شد تیم‌های امدادی منابع طبیعی جیرفت نیز به منطقه اعزام شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار عنبرآباد اظهار داشت: با هماهنگی انجام شده، نیروهای منابع طبیعی مستقر در منطقه و نیروهای مردمی شعله‌های آتش را خاموش کردند.
وی از پیگیری مدیرکل بحران استانداری کرمان، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب استان کرمان و تلاش شهردار مردهک و عنبرآباد، اهالی روستاهای نرگسان و کلجک، بخشدار جبالبارز جنوبی، دهیاری حاجی‌آباد و اداره منابع طبیعی شهرستان عنبرآباد قدردانی کرد.

میزان خسارت‌ها پس از بررسی کارشناسان اعلام می‌شود.

عنبرآباد در فاصله ۲۶۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

برچسب‌ها آتش‌نشانی کرمان جیرفت منابع طبیعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی کرمان جیرفت منابع طبیعی آتش نشانی کرمان جیرفت منابع طبیعی منابع طبیعی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۱۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار اتش سوزی سردخانه نگهداری خرما در بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، حدادیان رییس آتش نشانی بم آتش‌سوزی سردخانه نگهداری خرما بعد ازگذشت ۱۰ساعت مهار شد.

وی گفت:در این آتش سوزی بیش از ۸۰کامیون خرما در آتش سوخت و هم اکنون کار لکه گیری اتش'توسط آتش نشانان ادامه دارد.

رییس آتش نشانی بم افزود: علت آتش سوزی در حال برسی است.

دیگر خبرها

  • افت ۲۵ متری سفره‌های آبخوان منطقه کاشمر
  • ذخیره غیر اصولی آب به خاطر ترس از خشکسالی 
  • اجرای آتش بُر در روستای بیشه
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • کشف و توقیف بیش از ۲ هزار کیلوگرم چوب قاچاق در ارزوئیه
  • افزایش آمار حمله قاچاقچیان به نیروهای جنگلبانی/ تعداد نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی 14 درصد استانداردهای جهانی است! سازمان منابع طبیعی در دفاع از نیروهای خود ناتوان است
  • برخورد قضایی با هرگونه برداشت گیاهان دارویی در استان کرمان
  • کاهش تولید علوفه در کشور بر اثر کمبود بارش ها
  • مهار اتش سوزی سردخانه نگهداری خرما در بم
  • احداث آتش بُر در روستای بیشه لرستان