Web Analytics Made Easy - Statcounter

هانس دیترفلیک با در اولویت دانستن رقابت‌های بوندس‌لیگا نسبت به ادامه فصل به تعویق افتاده رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ابراز بی‌اطلاعی کرد. ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هانس دیتر فلیک در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل فورتونادوسلدورف در هفته بیست و نهم رقابت‌های بوندس‌لیگای یک آلمان بر آمادگی بازیکنان تیم باواریایی تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرمربی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ اظهار داشت:  یوپ هاینکس شخصیتی الهام بخش است و من از او الگوبرداری می‌کنم. یوپ  در بایرن مونیخ مربی من بود و پس از آن هم همیشه با یکدیگر در ارتباط بودیم. نمی‌خواهم خودم را با هاینکس مقایسه کنم چون کاملا سطح او از من متفاوت است. هاینکس برای سال‌های طولانی یک مربی موفق و پرافتخار بوده  و من از ماه نوامبر در بایرن مونیخ حضور دارم. با این حال، مقایسه شدن با هاینکس مسئله  زیبایی است. 

 او در ادامه افزود: تیاگو به بازی با دوسلدورف نمی‌رسد. دوسلدورف کار بازیسازی را برای حریفانش سخت می‌کند. باید به عنوان یک تیم در زمین واکنش نشان دهیم و تمرکزمان را حفظ کنیم. اگر دوسلدورف مالک توپ باشد، فوتبال خوبی بازی می‌کند و ما باید مانع رسیدن توپ به آن‌ها شویم. تیاگو هنوز آماده نیست و برای بازگشت به زمان نیاز دارد. در خصوص مصدومان، فکر می‌کنم تیاگو اولین نفری خواهد بود که بازمی‌گردد  و کوتینیو  به زودی به تمرینات ملحق می‌شود. در مورد زوله و تولیسو، آرام آرام و بدون ریسک پیش خواهیم رفت. لواندوفسکی به خوبی از آمارش مقابل دوسلدورف آگاه است و می‌داند تاکنون مقابل دوسلدورف گل نزده است. اگر در این مسابقه پیروز شویم و لواندوفسکی هم گل بزند، خیلی خوشحال خواهیم شد. 

فلیک در پایان تصریح کرد: بازگشت لیگ قهرمانان اروپا برایم اهمیتی ندارد و  فعلا برای من مسابقات بوندس لیگا در اولویت است. باید در نیمه نهایی جام حذفی آلمان به مصاف اینتراخت  فرانکفورت برویم. باقی مسائل همه گمانه زنی است. فکر نمی‌کنم  تا اواسط ژوئن، تکلیف برگزاری لیگ قهرمانان اروپا مشخص شود.

جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا

 

انتهای پیام/

 

R7879/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بایرن مونیخ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بایرن مونیخ بایرن مونیخ بایرن مونیخ بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۱۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم

سال 1999 در چنین روزی، بایرن مونیخ در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تک گل ماریو باسلر دینامو کیف را شکست داد و راهی فینال این رقابت ها شد. باسلر در 110 بازی برای بایرن، 28 گل به ثمر رساند.

دانلود (3.4MB)

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • رانگنیک: باید ببینم بایرن را می‌خواهم یا نه!
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم