Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، تعداد شرکت‌های حاضر در پرتفوی سهام عدالت 49 شرکت هستند که ارزش مقطع واگذاری آنها 266 هزار و 363 میلیارد ریال است. بر این اساس با توجه به تورم اقتصادی و در پی آن رشد شاخص و افزایش قیمت سهام شرکت‌ها در بازار سرمایه، ارزش روز پرتفوی بیش از 49 میلیون مشمول سهام عدالت افزایش یافته و در حال حاضر به 4704 هزار و 738 میلیارد ریال رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این خصوص نگاهی به پرتفوی سهام عدالت نشان می‌دهد از 49 شرکت حاضر در این سبد تعداد 36 شرکت بورسی هستند که ارزش مقطع واگذاری آنها 227 هزار و 825 میلیارد ریال می‌باشد و ارزش روز آنها به 4668هزار و 773میلیارد ریال افزایش یافته است. بعلاوه این که در این پرتفوی، 13 شرکت غیربورسی نیز حضور دارند که ارزش مقطع واگذاری آنها 35هزار و 965میلیارد ریال و ارزش روز آنها همین مبلغ برآورد شده است.

با توجه به آمار و رقم‌های ارائه شده در حال حاضر ارزش روز سهام عدالت هر یک از مشمولان بیش از 17.4 برابر شده است. به عنوان مثال ارزش روز سهام عدالت فردی که ارزش اسمی سهام عدالت وی یک میلیون تومان است در حال حاضر 17 میلیون و 400 هزار تومان می‌باشد و شخصی هم که ارزش اسمی سهام عدالت وی 500 هزار تومان بوده، در حال حاضر صاحب 8 میلیون و 700 هزار تومان سهام عدالت است.

نکته قابل توجه در زمینه ارزش روز سهام عدالت مشمولان این است که با توجه به نوسانات بازار سرمایه، ارزش روز سهام هر یک از مشمولان تغییر یافته و افزایش و کاهش می‌یابد.

بر این اساس با توجه به فراهم آمدن شرایط فروش 30 درصدی سهام عدالت به صورت وکالتی از طریق بانک‌ها، سهامدارانی که ارزش اسمی سهام عدالت آنها یک میلیون تومان است حدود 5 میلیون و 220 هزار تومان و مشمولانی که ارزش اسمی سهام عدالت آنها 500 هزار تومان است، مبلغ 2 میلیون و 610 هزار تومان از طریق بانک‌ها دریافت خواهد کرد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سهام عدالت بازار سرمایه قیمت سهام ارزش اسمی ارزش اسمی سهام عدالت ارزش روز سهام حال حاضر هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۱۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات واریز مرحله سوم سود اعلام شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، معاون اقتصادی اداره امور اقتصادی و دارایی استان قزوین گفت: بنابر اعلام مسئولان سازمان بورس، احتمالا مرحله سوم و تسویه سود سهام عدالت عملکرد مالی ۱۴۰۱ شرکت‌ها خرداد خواهد بود، سودی که برای دریافت آن نیاز به مراجعه به هیچ سایتی نیست.

انتهای آذر ماه سال گذشته بود که مرحله اول سود عملکرد مربوط به سال مالی ۱۴۰۱ شرکت‌های سهام عدالت به حساب سهامداران واریز شد، مرحله دوم واریز سود سهام عدالت هم ۲۴ اسفندماه بود.

۷۶۳ هزار نفر در استان سهام عدالت دارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جزئیات واریز مرحله سوم سود سهام عدالت | برای دریافت سود سهام عدالت به چه سایتی مراجعه کنید؟
  • جزییات واریز مرحله سوم سود سهام عدالت اعلام شد
  • جزییات واریز مرحله سوم سود اعلام شد
  • آخرین اخبار از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت
  • مرحله سوم سود سهام عدالت چه زمانی پرداخت می شود؟
  • مرحله سوم سود سهام عدالت در راه است
  • آخرین جزئیات جدید فروش سهام پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم عشقی درباره زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • سود سهام عدالت در این تاریخ واریز می‌شود