Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت انتخاب محمد باقر قالیباف به ریاست مجلس تبریک گفت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، متن پیام سعید نمکی، وزیر بهداشت بدین شرح است؛ امید فراوان دارم در اثنای گام دوم انقلاب اسلامی، مجلس محترم با مدیریت بایسته آن جناب و دیگر عزیزان هیات محترم رییسه و با هماهنگی، همدلی و تعامل راهگشا و مبارکی که بویژه در ماه‌های اخیر در بسیج ملی مقابله با کرونا، میان همه قوا و ارکان نظام و دولت و ملت، جمال و کمال دیگری به خود گرفته است، تمهید، تسهیل و ریل گذاری قانونی تحقق اهداف و سیاست‌های کلان ابلاغی مقام معظم رهبری(مدظله) علی الخصوص بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به خوبی فراهم آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی تردید مجلس محترم در توسعه پایدار و اعتلای همه جانبه سعادت و سلامت ملت و بسط عدالت اجتماعی، نقش و جایگاه کم نظیری داشته و دارد.

 بنده و همکارانم مدافعان سلامت، در جای جای میهن عزیز اسلامی، مراتب آمادگی و هرگونه همکاری و همنوایی را برای تلاشی همدلانه و مومنانه در جهت ارتقای زیرساخت‌های بهداشتی، درمانی، آموزشی و پژوهشی کشور و نیل به اهداف سیاست های کلی و اسناد بالادستی نظام در راستای خدمت به ملت با نگاه ویژه به محرومان و مستضعفان، اعلام می داریم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۱۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟

مجتبی شاکری دبیر کل جمعیت جانبازان درباره اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دور دوم گفت: به طور قطع مردم همانند دوره نخست و حتی با قدرت بیشتری پای صندوق‌های رای خواهند آمد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، او ادامه داد: طبیعتا کسانی که در نامزدهایشان در دور نخست رای نیاوردند حضور پررنگی در انتخابات نخواهند داشت.

شاکری با اشاره به ترکیب هیات رئیسه مجلس آتی افزود: قطعا رای نمایندگان در فراکسیون نیرو‌های انقلاب نقش بسزایی در شکل گیری هیات رئیسه مجلس دارد.

دبیرکل جمعیت جانبازان گفت: معتقدم که دو جریان اصولگرای مجلس چالشی با یکدیگر ندارند و حدس میزنم که هیات رئیسه نیز ترکیبی از دو جناح اصولگرایی خواهد داشت.

او ادامه داد: نباید این تصور شکل بگیرد که جریان پیروز در هیات رییسه تمامی امور مجلس را به دست خواهد گرفت و البته ممکن است چهره جدیدی ریاست مجلس را عهده دار شود.

شاکری در پایان گفت: نباید با پیش داوری درباره مراکز قدرت مجلس فضا را متشنج و از رسالت اصلی آن دور کرد.

دیگر خبرها

  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • قالیباف: بانک مرکزی در پایان سال ۱۴۰۲ به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرد
  • انتخاب پنجمین رئیس‌جمهور در وقت فوق‌العاده
  • آغاز جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف / بررسی جزییات طرح تشکیل «سپند» وزارت دفاع
  • گلایه داروسازان از آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تاسیس «سپاه» را تبریک گفت
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تاسیس «سپاه» را تبریک گفت
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تأسیس «سپاه» را تبریک گفت/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • قالیباف فرا رسیدن سالروز تأسیس «سپاه» را تبریک گفت
  • تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران توسط قالیباف