Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر امروز آتش‌سوزی مهیبی از روستای کوش‌کلجک بخش جبالبارز جنوبی آغاز شده و تاکنون به‌دلیل گستردگی آتش و کمبود امکانات مهار نشده است و آتش به نزدیکی روستای نرگسان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، چند روزی‌ست که آتش‌سوزی‌های متعدد در نقاط مختلف بخش جبالبارز جنوبی عنبرآباد رخ داده اما مهار آتش در ضعف امکانات انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عصر امروز آتش‌سوزی مهیبی از روستای کوش‌کلجک بخش جبالبارز جنوبی آغاز شده و تاکنون به‌دلیل گستردگی آتش و کمبود امکانات مهار نشده است و آتش به نزدیکی روستای نرگسان رسیده است.

محمد سالاری بخشدار جبالبارز جنوبی اظهار داشت: عصر امروز در طی تماس اهالی روستا مبنی بر آتش‌سوزی جنگل  روستای کوش‌کلجک، نیروهای آتش‌نشانی شهرداری مردهک حاجی آباد و نیروهای منابع طبیعی به منطقه اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه به‌دلیل گستردگی آتش در روستای کوش‌کلجک و کمبود امکانات، آتش مهار نشده است و بیش از ۶ کیلومتری پیشروی کرده و به نزدیکی روستای نرگسان رسیده است.

سالاری تصریح کرد: طبق هماهنگی با مدیریت بحران استان و پیگیری فرماندار، تمامی امکانات شهرستان و نیروهای آتش‌نشانی شهرستان‌های همجوار به منطقه اعزام شدند و تمام عوامل در تلاش هستند تا هرچه سریعتر آتش مهار شود.

انتهای پیام/3388/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: آتش سوزی جنگل آتش نشانی مهار بخش جبالبارز جنوبی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۱۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش به جان جنگل‌های مرزن آباد چالوس افتاد

عبدالله شمس ناتری گفت :  آتش سوزی در ساعت ۱۴ امروز به وقوع پیوست و پس از بروز این آتش سوزی نیروهای یگان حفاظت، اهالی روستا و حامیان طبیعت دوست راهی محل آتش سوزی شدند.

وی اظهار داشت : مکان آتش سوزی تا شهر مرزن آباد بیش از یک ساعت فاصله دارد منتهی به علت ترافیک پرحجم در جاده کندوان اعزام نیروهای برای خاموش کردن آتش مدت بیش از ۲ ساعت زمان برد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چالوس گفت : این آتش سوزی از نوع سطحی بوده و به علت وزش باد، آتش به گستره ای از پوشش جنگلی این منطقه سرایت کرده است.

اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چالوس حدود ۱۵۶ هزار هکتار عرصه طبیعی و مرتعی زیر پوشش دارد.

بخش مرزن آباد چالوس با برخورداری از یک نقطه شهری و ۱۰۰ نقطه روستایی در مسیر جاده کندوان قرار دارد

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • آتش در بازارچه صیقلان رشت مهار شد
  • آتش سوزی جنگل‌ها در ۱۸ ایالت مکزیک
  • آتش سوزی یک هکتار از جنگل‌های تالش
  • آتش به جان جنگل‌های مرزن آباد افتاد
  • مهار آتش سوزی یک هکتار از جنگل های تالش
  • آتش سوزی جنگل‌های مرزن آباد چالوس مهار شد
  • آتش سوزی در جنگل مرزن‌آباد چالوس
  • آتش به جان جنگل‌های مرزن آباد چالوس افتاد
  • ممنوعیت افروختن آتش در جنگل‌ها و مناطق تالابی گیلان
  • «چشمه لال» تجربه سفری بی‌نظیر در سکوت محض طبیعت