Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@05:36:22 GMT

فعالیت ادارات خوزستان با ظرفیت کامل از فردا

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۱۳۱۵

فعالیت ادارات خوزستان با ظرفیت کامل از فردا

 سخنگوی ستاد استانی کرونا در خوزستان گفت: همه ادارات دولتی و خصوصی و بانک‌های استان خوزستان از فردا ۱۰ خرداد با ظرفیت کامل فعال خواهند بود.

رضا نجاتی در گفت‌وگو با خبر ۲۳ شبکه استانی خوزستان اظهار کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده و گزارش‌هایی که از دانشگاه علوم پزشکی اهواز اخذ شده است، همه ادارات دولتی و خصوصی و بانک‌های استان خوزستان از فردا ۱۰ خرداد با ظرفیت کامل فعال خواهند بود و ساعت کاری نیز ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: همچنین افراد مبتلا به بیماری‌های زمینه‌ای مانند قلبی و عروقی، فشار خون و دیابت، با ارائه مدارک پزشکی و همچنین خانم‌های باردار و شیرده و افراد بالای ۶۰ سال می‌توانند از مرخصی استفاده و ادارات در این زمینه همکاری کنند.

نجاتی افزود: مراکز آموزشی، مدارس و دانشگاه‌ها فعلا تا ۱۷ خردادماه تعطیل هستند. اصناف کم‌خطر نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند فعالیت کنند و اصناف پرخطر نیز تعطیل خواهند بود.

لینک کوتاه: asriran.com/00347y

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ادارات خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۱۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب در جنوب کرمان برای فردا تعطیل شد

فرمانداران شهرستان های رودبار جنوب و فاریاب در جنوب استان کرمان مدارس این مناطق را در فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ تعطیل اعلام کردند.

به گزارش مهر، علی پرورش، فرماندار شهرستان رودبار جنوب عصر سه شنبه گفت: با توجه به نامطلوب بودن وضعیت جوی هوا و اعلام وضعیت قرمز توسط ستاد مدیریت بحران و احتمال بارندگی شدید و بالا آمدن سطح آب و طغیان میسل‌ها و رودخانه‌های فصلی، تمامی مدارس رودبار جنوب فردا چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه تعطیل می‌باشد.

یوسف میرشکاری، فرماندار شهرستان فاریاب نیز از تعطیلی مدارس این شهرستان در تمامی مقاطع تحصیلی با توجه به پیش بینی بارندگی‌های سیل آسا در روز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه خبر داد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کانون علمی آرد و نان در البرز راه اندازی می‌شود
  • تلاش برای تولید نان کامل/ سیستم آسیابانی نیازمند اصلاح است
  • مدارس این شهرها امروز تعطیل شد
  • مدارس این شهرها فردا تعطیل شد
  • مدارس زاهدان فردا صبح تعطیل شد
  • مدارس زاهدان فردا تعطیل شد
  • مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب در جنوب کرمان برای فردا تعطیل شد
  • بنادر مسافربری هرمزگان تعطیل شد
  • همه مدارس هرمزگان فردا (سه شنبه) تعطیل شد
  • آماده باش کامل تمام ادارات شهرستان بم برای سیل احتمالی