Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@06:04:46 GMT

گفت و شنود/ مجسمه آزادی!

تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۱۳۳۲

گفت و شنود/ مجسمه آزادی!

ترامپ رسماً به پلیس آمریکا دستور شلیک به معترضان را داده است! تازه دَم از آزادی و حقوق بشر هم می‌زنند! و پادوهای داخلی هم کاسه آنها را می‌لیسند!

به گزارش مشرق، روزنامه «کیهان» در گفت و شنود خود نوشت:

گفت: بعد از قتل فجیع یک سیاهپوست توسط پلیس آمریکا، مردم شهر مینیاپولیس دست به تظاهرات گسترده‌ای زده‌اند و تاکنون تعداد زیادی خودرو پلیس و ساختمان‌های دولتی به آتش کشیده شده و آشوب‌ها به شهرهای دیگر هم سرایت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتم:‌ این اولین بار نیست که پلیس نژادپرست آمریکا دست به جنایت می‌زند. مگر دولت و ارتش و پلیس آمریکا غیر از جنایت و آدمکشی وظیفه دیگری هم دارند؟!

گفت: ترامپ رسماً به پلیس آمریکا دستور شلیک به معترضان را داده است! تازه دَم از آزادی و حقوق بشر هم می‌زنند! و پادوهای داخلی هم کاسه آنها را می‌لیسند!

گفتم: وقتی «برنارد شاو» نویسنده معروف انگلیسی با کشتی وارد نیویورک شد به مجسمه آزادی اشاره کرد و از میزبان خود پرسید؛ این چیست؟ میزبان گفت؛ مجسمه آزادی است و برنارد شاو گفت؛ ما هم این رسم را داریم که وقتی کسی می‌میرد برای یادبود او مجسمه‌اش را می‌سازیم و نصب می‌کنیم!

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس سهام عدالت مجلس یازدهم گفت و شنود نیویورک ترامپ آمریکا پلیس آمریکا اعتراضات آمریکا پلیس آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۱۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: رئیس‌ جمهوری داریم که نمی‌داند که کجاست!

به گزارش جام جم آنلاین، «ما رئیس‌ جمهوری داریم که نمی‌تواند دو جمله را کنار هم ردیف کند. رئیس‌جمهوری داریم که نمی‌داند چه غلطی می‌کند و احتمالاً در یک جنگ جهانی قرار خواهیم گرفت» این‌ها جدیدترین انتقادات دونالد ترامپ از عملکرد رئیس‌جمهور ایالات متحده جو بایدن در سال انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا است.

بنا بر گزارش شبکه روسی «راشاتودی»، ترامپ بار‌ها از زمان آغاز ریاست‌جمهوری ایالات متحده آمریکا، عملکرد رقیب دموکرات خود را زیرسؤال برده و گاف‌های متعدد او را به باد تمسخر گرفته است.

ترامپ در کارزار انتخاباتی خود در خصوص ناتوانی جسمانی بایدن گفت «رئیس‌ جمهوری داریم که نمی‌داند که کجاست. نمی‌تواند حرف بزند. کل جهان در حال فروپاشی است. جهان در آتش آست. آن‌ها دیگر هیچ احترامی برای کشور ما قائل نیستند».

ترامپ که معتقد است در صورتیکه در دور قبلی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، برگزیده شده بود، بسیاری از بحران‌های فعلی در جهان رخ نمی‌داد، گفته است «رئیس‌جمهوری داریم که نمی‌تواند در یک صحنه، پله‌ها را پیدا کند و نمی‌داند چه غلطی می‌کند و ما در نهایت ممکن است وارد یک جنگ جهانی شویم».

رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده آمریکا با اشاره به تشدید تنش‌ها در منطقه غرب آسیا ادامه داد «ایالات متحده در دوره بسیار خطرناکی قرار دارد و دلیل آن این است که رئیس‌جمهور نالایقی دارد».

در حالیکه هفت ماه به برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در نوامبر ۲۰۲۴ زمان باقی مانده است، لفاظی‌های ترامپ علیه بایدن تشدید شده است و در عین حال، طبق نظرسنجی AP-NORC آمریکایی‌ها معتقدند آمریکایی‌ها معتقدند هم ریاست جمهوری ترامپ و هم بایدن به آمریکا آسیب زده است.

دیگر خبرها

  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • ترامپ هم رئیس‌جمهور بود ایران به رژیم صهیونیستی حمله می‌کرد
  • ترامپ: حمله ایران به اسرائیل نشان‌دهنده ضعف آمریکا بود
  • چه کسی ضد چین‌تر است؟ بایدن یا ترامپ؟
  • ترامپ: تنها به یک شرط موافق کمک به اوکراین هستم
  • کی‌یف به ساخت خندق روی آورد
  • ۶ ماه حساس برای جو بایدن
  • بلومبرگ: بایدن بیشتر از ترامپ مخالف چین است
  • ترامپ: بایدن نمی‌داند چه غلطی می‌کند
  • ترامپ: رئیس‌ جمهوری داریم که نمی‌داند که کجاست!