Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-29@09:57:41 GMT

تصادف شدید در بزرگراه آزادگان و اعزام بالگرد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۱۳۵۵

تصادف شدید در بزرگراه آزادگان و اعزام بالگرد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مصدوم شدن سه نوجوان در پی وقوع تصادف شدید در بزرگراه آزادگان خبر داد.

جلال ملکی در گفتگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: ساعت ۱۷:۳۸ عصر امروز (جمعه) یک مورد حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان نرسیده به پل شهید کاظمی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی تهران اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در پی وقوع این حادثه دو ایستگاه آتش‌نشانی در مدت چهار دقیقه به محل اعزام شدند. این حادثه بین یک دستگاه اتوبوس شخصی و یک دستگاه موتورسیکلت رخ داده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان این که اتوبوس در هنگام حرکت به دلایل نامشخصی با یک موتورسیکلت که سه راکب داشته است، برخورد کرده بود، گفت: راکبان موتورسیکلت نوجوان بودند و متأسفانه موتورسیکلت کاملا زیر اتوبوس قرار گرفته و شعله‌ور شده بود.

به گفته ملکی خوشبختانه خودرو‌های عبوری متوجه وقوع این حادثه شده و ضمن مطلع کردن نیرو‌های امدادی و انتظامی این افراد را از زیر اتوبوس خارج کرده بودند.

وی ادامه داد: هر سه نوجوان دچار سوختگی شدیدی شده بودند و به همین علت برای انتقال آن‌ها به مراکز درمانی عوامل اورژانس از بالگرد استفاده شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در پایان گفت، مصدومان به اورژانس تحویل داده شدند و محل برای بررسی حادثه، رفع خطر و به عوامل راهور تحویل داده شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: تصادف شدید بزرگراه آزادگان بالگرد حوادث سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۱۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان‌ باختن راننده پرشیا در بزرگراه امام علی (ع) + تصاویر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جان‌ باختن راننده پرشیا در بزرگراه امام علی (ع) بر اثر تصادف با یک دستگاه تریلر خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت 6 و 6 دقیقه صبح امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه رستگاری مقدم، نرسیده به بزرگراه امام علی (ع)  به سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی تصریح کرد:  ایستگاه شماره 79 به محل حادثه اعزام شد و در مدت زمان 3 دقیقه همکاران آتش‌نشانی  به محل رسیدند و مشاهده کردند یک دستگاه خودرو سورای پرشیا با یک سرنشین ( مرد حدود 48  ساله) به دلیل نامشخصی در حرکت به شدت عقب یک دستگاه تریلر برخورد کرده بود.

استقرار آتش‌نشانان در محل‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر

ملکی ادامه داد: بخش زیادی از خودروی پرشیا ( قسمت جلو) به زیر تریلر رفته و راننده در داخل خودرو محبوس شده بود و آتش‌نشانان ایمن سازی لازم را انجام دادند و راننده خودرو را به بیرون آوردند که به تایید عوامل اورژانس متاسفانه راننده فوت کرده بود و در ساعت 6 و 43 دقیقه عملیات به پایان رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصادف در محور خمین _ رباط مراد با یک کشته و ۵ مصدوم
  • انفجار منزل مسکونی در روستای میلاجرد/ فامنین بالگرد اورژانس هوایی را به پرواز درآورد
  • تصادف مرگبار پژو پارس با تریلر در تهران
  • فوت مرد میانسال در تصادف پرشیا و تریلر در تهران + عکس
  • ۹ فوتی در تصادف و آتش‌سوزی ۲ پژو و یک سوناتا
  • ۹ حادثه و ۲۲ مصدوم در روز پر حادثه گتوند/ آماده‌باش اورژانس خوزستان در گتوند
  • تصادف ۲ سواری در محور دامغان- جندق ۹ کشته داشت
  • جان‌ باختن راننده پرشیا در بزرگراه امام علی (ع) + تصاویر
  • مصدوم شدن ۶ نفر در پی تصادف وانت پیکان با عابر پیاده / مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ال۹۰
  • تصادف زنجیره‌ای شدید در محور شاهرود - آزادشهر