Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@02:34:05 GMT

دستگیری عاملان تیراندازی در شهرستان کارون

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۱۴۳۴

دستگیری عاملان تیراندازی در شهرستان کارون

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رییس علی عبدولی جمعه شب با بیان این خبر گفت: در پی وقوع یک فقره تیراندازی منجر به مجروحیت سه نفر با اسلحه شکاری در یکی از بازارهای شهرستان، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و کلانتری ١١ قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام کارهای اطلاعاتی ٢ نفر عاملان اصلی تیراندازی را در کمتر از یک ساعت شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عبدولی با بیان اینکه در این عملیات یک قبضه اسلحه شکاری ‌از متهمان کشف شد، گفت: حال عمومی مصدومان درگیری در بیمارستان رضایت بخش است.

فرمانده انتظامی شهرستان کارون از عزم جدی پلیس در برخورد قاطع با دارندگان سلاح های های غیر مجاز خبر داد و گفت: متهمان جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند.

برچسب‌ها کارون انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کارون انتظامی کارون انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۱۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  سرگرد مهدی سمنگانی گفت: : در پی اعلام منابع و مخبرین مبنی بر دیو مقادیر زیادی چوب تاغ در منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی لجران به محل اعزام شدند.
وی افزود: در بازرسی ماموران پلیس از محل مقدار ۲ تن معادل ۲۰۰ اصله درخت که در چندین نقطه دیو شده بود کشف و  این محموله به اداره منابع طبیعی شهرستان گرمسار تحویل داده شد.شد.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار در پایان با اشاره به تشکیل تیم‌های تخصصی در خصوص شناسایی و دستگیری متهمان در این خصوص گفت: پلیس برای حفظ و توسعه منابع ملی با اقتدار مقابل متخلفان و سودجویان خواهد ایستاد.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی و شرارت در زابل
  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • کشف ۲ تن چوب تاغ قاچاق در گرمسار
  • از دستگیری سارق تا کشف سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • آدم ربایی نافرجام باحضور به موقع کارآگاهان پلیس فارس
  • دستگیری اوباش سابقه دار به اتهام حمله به یک آرایشگاه در اسلامشهر