Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@10:00:26 GMT

مشکلات غیزانیه به زودی مرتفع می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۱۴۳۶

مشکلات غیزانیه به زودی مرتفع می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی جمعه شب در حاشیه نشست صمیمانه با سادات شیوخ و بزرگان و شورای بخش غیزانیه با بیان اینکه در این نشست در جریان مسائل و مشکلات این بخش قرار گرفتیم، اظهار کرد: یکی از قول‌های ما که در غیزانیه محقق نشده مربوط به پروژه‌های آبرسانی بود که این پروژه در دو یا سه فاز انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این پروژه از سال ۹۶ آغاز شده است. علت تأخیر در این پروژه به بزرگان بومی این منطقه توضیح داده شد.

استاندار خوزستان بیان کرد: طبق قولی که داده شد تا ۴۵ روز آینده بخش مشرحات در فاز نخست به بهره برداری می‌رسد.

شریعتی عنوان کرد: در ۳۳ روستای دیگر نیز که مشکلات کم آبی در آنجا نیز وجود دارد شاهراه‌های رامشیر را جدا می‌کنیم و طی مدت یک ماه آینده که وضعیت تأمین آب آن روستاها نیز بهبود یابد.

وی با بیان اینکه در گذشته مشکل برق در این روستاها وجود داشت که اکنون وضعیت برق رسانی در این منطقه پایدار است، تصریح کرد: مدارس کانکسی این بخش نیز کاملاً حذف شده و برق آنها نیز تأمین شده است.

استاندار خوزستان گفت: گاز رسانی در این منطقه بخشی به بهره برداری رسیده و بخش دیگر نیز در حال انجام است.

کد خبر 4936944

منبع: مهر

کلیدواژه: غیزانیه اهواز غلامرضا شریعتی استانداری خوزستان ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر شیوع کرونا گرگان قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر بیرجند فطریه ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۱۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن به زودی به پکن می‌رود

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از پولیتیکو، در بیانیه وزارت خارجه آمریکا آمده است که بلینکن در طول سفر خود به چین، در مورد اهمیت حفظ خطوط ارتباطی باز برای مدیریت مسئولانه روابط بین واشنگتن و پکن گفت وگو خواهد کرد.

دانیل کریتنبرینک دیپلمات ارشد و دستیار وزیر خارجه آمریکا در امور شرق آسیا و اقیانوسیه در یک نشست مطبوعاتی با بیان اینکه بلینکن در سفری چهار روزه از ۲۳ آوریل (۴ اردیبهشت) راهی پکن می‌شود در مورد این سفر به خبرنگاران، گفت: ما با رویکردی واقع‌بینانه، مطمئن و با تمایلی صادقانه به پکن می‌رویم تا رقابت خود با چینی‌ها را به مسئولانه‌ترین شکل ممکن، مدیریت کنیم.

کریتنبرینک همچنین با بیان اینکه مدیریت مسئولانه رقابت میان دو کشور اصلی‌ترین هدف سفر بلینکن به چین است، افزود: ما امیدواریم که در این سفر حداقل به این هدف دست پیدا کنیم.

وی در ادامه با اذعان به اینکه در شرایط کنونی عاقلانه نیست که لیست بلندبالایی از دستاوردها را برای سفر بلینکن به چین پیش‌بینی کرد، گفت: با این وجود ما امیدواریم که در گفت وگو با مقام‌های چینی در مورد تعدادی از موضوعات مشخص به نقاط مشترکی دست پیدا کنیم.

به نوشته پولیتیکو، بلینکن اولین وزیر خارجه آمریکا خواهد بود که در پنج سال گذشته از چین بازدید می‌کند و اولین مقام کابینه جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده خواهد بود که در چهار سال گذشته به پکن سفر خواهد کرد.

از زمانی که واشنگتن سفر برنامه‌ریزی شده بلینکن به پکن در ماه فوریه را پس از مشاهده و سرنگونی یک بالون چینی در حال پرواز بر فراز ایالات متحده، به تعویق انداخت، برقراری تماس‌های دیپلماتیک بین دو کشور با دشواری‌های زیادی مواجه بوده است.

دیگر خبرها

  • نهضت فیبر نوری در ۲۰۰ شهر کشور به اتمام رسید
  • بلینکن به زودی به پکن می‌رود
  • آسیب وارده به کارخانه آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک مرتفع شد
  • برگزاری جلسه بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر مهاباد
  • بارش های اخیر مشکل آب سیستان و بلوچستان را مرتفع کرد
  • هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
  • مدیران ناکارآمد مصداق بارز خیانت به نظام و مردم هستند
  • وزیر صمت: حل مشکل تامین لاستیک به زودی
  • شهرداری ساری نیروی مازاد را از حالت تهدید به یک فرصت کسب درآمد تبدیل کند
  • تکمیل مسکن ملی مهرگان دو تا پایان سال