Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@15:13:18 GMT

تمرین نورافکن قبل از مثبت شدن کرونا (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۱۴۳۸

تمرین نورافکن قبل از مثبت شدن کرونا (عکس)

هافبک ملی‌پوش امید می‌گوید تصویر منتشر شده از او در کنار نورافکن برای اواخر سال ۹۸ است.

به گزارش "ورزش سه"، پس از آنکه امید نورافکن، بازیکن سپاهان در صفحه اینستاگرام خود اعلام کرد مبتلا به کرونا شده است، تصویری از او در کنار دو بازیکن دیگر تیم ملی امید و عضو باشگاه‌های استقلال و پیکان در فضای مجازی منتشر شد که در یک باشگاه بدنسازی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تصویر منتشر شده از نورافکن در یک باشگاه بدنسازی در حالی منتشر شده که رضا آذری(بازیکن استقلال) و محمد خدابنده‌لو(هافبک پیکان) و همچنین امیر مکوندی، مربی بدنساز امیدهای پرسپولیس و سالار امینی، مربی بدنساز تیم ملی نوجوانان در دوران مربیگری عباس چمنیان، در کنار او هستند، اما در واقع این تصویر جدید نیست و مربوط به یکی، دو هفته اخیر هم نمی‌شود.

 

 

 

محمد خدابنده‌لو، هافبک پیکان در این باره به "ورزش سه" می‌گوید: این تصویر که منتشر شده جدید نیست و برای روزهای پایانی سال ۹۸ است که در یک سالن بدنسازی در تهران تمرین می‌کردیم.

 

او ادامه داد: امید نورافکن یک هفته است در اصفهان حضور دارد که جواب آزمایش اولیه‌ی او منفی شده بود، اما همانطور که او در اینستاگرام‌اش اعلام کرده، امروز جواب تست‌اش مثبت شده است.

 

این هافبک تیم ملی امید یادآور شد: من سه روز پیش تست کرونا دادم که خدا را شکر هیچ مشکلی وجود نداشت و جواب آزمایش من منفی شد. دیروز هم قبل از تمرین تب‌سنجی کردند که خوشبختانه مشکلی وجود نداشت.

 

خدابنده‌لو عنوان کرد: خوشبختانه جواب آزمایش تمام بچه‌های تیم ملی امید که به همراه امید(نورافکن) تمرین می‌کردیم، منفی شده و مشکلی وجود ندارد. البته شاید دفعه بعد که از ما تست گرفتند، مثبت شد ولی آخرین آزمایش ما منفی بوده است.

او اضافه کرد: با امید در تماس هستم و امیدوارم هرچه زودتر بیماری او بهبود پیدا کند و به سلامتی کامل برسد.

 

فولادمبارکه سپاهان ویروس کرونا امید نورافکن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان ویروس کرونا امید نورافکن امید نورافکن منتشر شده منتشر شد تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۱۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس گروه پیشگیری و درمان بیماری‌های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۵ مرکز درمانی بیماری کرونا در ایام نوروز در مشهد فعال و به نحوی است که دسترسی برای همه مردم فراهم باشد و افراد دارای علائم می‌توانند برای انجام تست و مراقبت‌های  نخست مراجعه کنند.

دکتر زهرا نهبندانی، با اشاره به اینکه مراکز خدمات جامع سلامت شاهد، وحدت، احمدی، امام علی (ع) و سیدی در ساعات اداری به بیماران دارای علائم بیماری‌های حاد تنفسی خدمت رسانی می‌کنند، افزود: با توجه به اینکه در ایام تعطیلات نوروزی احتمال برگزاری تجمعات و دورهمی‌ها بیشتر است، توصیه می‌شود افراد دارای علائم با خود قرنطینگی در منزل و استفاده از مایعات فراوان به پزشک معالج مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه بیماری‌های حاد تنفسی می‌تواند برای سالمندان، مادران باردار، کودکان و بیماران زمینه‌ای خطر آفرین باشد، تصریح کرد: از عموم مردم نیز خواهشمندیم در صورت حضور در تجمعات از ماسک استفاده کرد و شست و شوی دست را فراموش نکنند.

رئیس گروه پیشگیری و درمان بیماری‌های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: افراد دارای علائم سرما خوردگی با درمان مناسب بیماری تا حد امکان از افراد خانواده فاصله بگیرند تا در صورت ابتلا به کرونا زمینه چرخش بیماری فراهم نشود.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • بازگشت هافبک مازنی پرسپولیس با شادی گل رونالدویی!
  • درخواست تیم تهرانی از سازمان لیگ بی‌جواب ماند
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • اتفاقات بی‌سابقه در باشگاه استقلال/ بیانیه نکونام علیه مدیریت باشگاه و سوالات بی‌جواب!
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • جواب سرمربی تاجیکستان به مانچینی: فقط بهانه!
  • ظریف : چون از آمریکا آمدم خودی محسوب نمی‌شدم/ برای کشت بادمجان در این دولت گفتند شش ماه صبر کنید، از برجام توقع داشتند یکی دو ماهه جواب دهد!