Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:06:08 GMT

خوزستان در تولید ماسک خودکفا شد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۱۵۵۷

خوزستان در تولید ماسک خودکفا شد

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی شامگاه جمعه در حاشیه بهره‌برداری از کارگاه مکانیزه تولید ماسک N ۹۵ و سه لایه در اهواز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این کارگاه مکانیزه با ظرفیت تولید دو هزار عدد ماسک N ۹۵ و ۱۰ هزار ماسک سه لایه در هر ساعت، تمام نیاز استان خوزستان را به ماسک را تأمین می‌کند.

وی افزود: با شیوع ویروس کرونا در هفته‌های گذشته، با وجود راه‌اندازی چندین کارگاه تولید دستی ماسک در استان بازهم در این زمینه با کمبودهایی مواجه بودیم اما راه‌اندازی خط مکانیزه تولید ماسک، گامی نوین و مؤثر برای تولید انبوه ماسک و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح استان خوزستان برداشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار خوزستان بیان کرد: اکنون با راه‌اندازی این کارگاه علاوه بر اینکه نیاز بازار استان برطرف می‌شود، می‌توانیم ماسک به استان‌های دیگر نیز ارسال کنیم تا در زمینه پیشگیری از شیوع ویروس در سطح کشور نیز نقش مؤثری ایفا کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، کارگاه مکانیزه تولید ماسک با ظرفیت تولید بیش از ۱۰۰ هزار ماسک N ۹۵ و ماسک سه لایه در یک روز با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در اهواز به بهره‌برداری رسید و فاز دوم این کارگاه مکانیزه ماسک از هفته آینده با ۱۸۰ نفر فعالیت خود را در استان آغاز می‌کند.

کد خبر 4936952

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا غلامرضا شریعتی استانداری خوزستان ماسک طبی ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر شیوع کرونا گرگان قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر بیرجند فطریه ایلام کارگاه مکانیزه تولید ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۱۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ۳۸ هزار تن کلزا در خوزستان

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: از ابتدای فصل خرید کلزا در استان تاکنون ۳۸ هزار  تن کلزا از کلزا کاران خوزستانی خریداری شده است.

عبدالرضا سید احمدی افزود: این میزان خرید نسبت به کل مجموع خرید کلزا در سال گذشته که بیش از ۳۱ هزار تن بوده است هفت هزار تن بیشتر می‌باشد.

وی با اشاره به برداشت محصول کلزا در استان ادامه داد: پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۶۳ هزار تن کلزا از مزارع استان برداشت شود.

حدود ۲۰ درصد مواد غذایی کشور در استان خوزستان تولید می‌شو

استان خوزستان از قطب‌های اصلی تولید کلزا در کشور است.

دیگر خبرها

  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • فرآیند احداث پایانه مکانیزه مواد معدنی آغاز شد/ تحقق ترافیک ۱۰ میلیون تنی مواد معدنی و شیمیایی ظرف سه سال
  • راه اندازی قرارگاه شعار سال در خوزستان
  • شناسایی و پلمپ کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید چیپس سیب زمینی در سامان
  • تولید، اشتغال و تأمین معاش خانواده، ثمره پشتکار بانوی اراکی
  • خرید ۳۸ هزار تن کلزا در خوزستان
  • تعمیرات اساسی یدک کش فتح ۱ کوت امیر
  • پیگیری راه‌اندازی مقطع ارشد در دانشگاه فرهنگیان خوزستان
  • اصلاح پله برقی‌های معیوب پل‌های عابرپیاده