Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حال تکمیل...

برچسب‌ها تحریم دولت ترامپ نفت ونزوئلا پروندهٔ خبری اعزام پنج نفتکش ایرانی به ونزوئلا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تحریم دولت ترامپ نفت ونزوئلا تحریم دولت ترامپ نفت ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۱۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار مادورو نسبت به ماجراجویی جدید «نتانیاهو دیوانه» علیه ایران

نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا اعلام کرد که هر گونه تشدید تنش توسط نتانیاهو نازی و دیوانه علیه ایران می‌تواند به جنگ جهانی سوم منجر شود.

براساس گزارش المیادین، رئیس جمهور ونزوئلا پرسید که اگر هر کشور دیگری به سفارت آمریکا در یکی از شهر‌های جهان حمله می‌کرد، آمریکا چه می‌کرد؟ آیا او بدون انجام کاری آرام می‌ماند و فقط بیانیه صادر می‌کرد؟

رئیس جمهور ونزوئلا با یادآوری جنایاتی که آمریکا در افغانستان و عراق مرتکب شده است، ادامه داد: اگر این اتفاق می‌افتاد، آمریکا به آن کشور حمله می‌کرد.کسانی که هرج و مرج را تحمیل می‌کنند و قوانین بین المللی را نقض می‌کنند، فاشیسم صهیونیست هستند که توسط آمریکا حمایت می‌شوند. 

اتحادیه بولیواری مردم آمریکای لاتین موسوم به آلبا (ونزوئلا - کوبا - بولیوی - نیکاراگوئه - آنتیگوا و باربودا - دومینیکا - گرانادا - سنت کیتس و نویس - سنت لوسیا - سنت وینسنت و گرنادین ها) نیز امروز سه شنبه تایید کرد که مصونیت رژیم صهیونیستی و شکست شورای امنیت که در برابر حمله غیرقانونی به کنسولگری ایران در دمشق سکوت اختیار کرد، خطر جدی منطقه‌ای شدن درگیری را با پیامد‌های غیرقابل پیش بینی ایجاد کرده است.

ایوان گیل پینتو، وزیر امور خارجه ونزوئلا پیشتر تایید کرد که وضعیت بی ثباتی در خاورمیانه در هفته‌های اخیر به دلیل نسل کشی رژیم صهیونیستی در فلسطین و غیرمنطقی بودن سیستم سیاسی صهیونیست‌ها و همچنین انفعال سازمان ملل متحد به شدت بدتر شده است.

نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب‌های شنبه و یکشنبه از هدف قرار دادن اهداف رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین با ده‌ها موشک و پهپاد در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق خبر داد.

در بیانیه فرماندهی سپاه پاسداران تاکید شده است که این عملیات موسوم به وعده واقعی در چارچوب مجازات جنایات رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود. ایران در دمشق و شهادت تعدادی از فرماندهان و مستشاران نظامی ایران.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور ونزوئلا: تل آویو حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می‌افتد
  • تل آویو حمله کند جنگ جهانی سوم به راه می افتد
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در مرز ماهیرود دستگیر شدند
  • هشدار مادورو درباره جنگ افروزی رژیم صهیونیستی در منطقه
  • توقیف خودروی حامل بارشیشه توسط مرزداران شمال سیستان وبلوچستان
  • هشدار مادورو نسبت به ماجراجویی جدید نتانیاهو علیه ایران
  • هشدار مادورو نسبت به ماجراجویی جدید «نتانیاهو دیوانه» علیه ایران
  • خودروی حامل بار شیشه در سیستان و بلوچستان توقیف شد
  • خودرو حامل بار شیشه توسط مرزداران شمال سیستان و بلوچستان توقیف شد