Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@07:23:14 GMT

۲ حادثه غرق‌شدگی با ۲ جان‌باخته

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۱۷۸۹

۲ حادثه غرق‌شدگی با ۲ جان‌باخته

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدجلال ملکی در این باره اظهار کرد، حوالی ساعت ۱۵ روز جمعه یک مورد حادثه غرق‌شدگی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه آتش‌نشانی به همراه گروه غواصان سازمان به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان این که محل حادثه در جاده غربی روستای وردیج در یک آب‌بندی که برای مهار آب سطحی بود واقع شده بود، گفت: یک جوان برای شنا وارد این آب شده بود که متأسفانه به تایید عوامل اورژانس مشخص شد که وی جان خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی در ادامه از وقوع حادثه مشابه دیگری در رود دره کن نیز خبر داد و گفت: طی این حادثه جوانی که تبعه افغان بود، به قصد شنا کردن وارد رودخانه شده بود که در پی این حادثه نیز دو ایستگاه آتش‌نشانی به همراه گروه غواصان ویژه سازمان در محل حاضر شدند و پس از مدتی پیکر این فرد را خارج کردند. متاسفانه او نیز جان خود را از دست داده بود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار حوادث غرق شدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۱۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت و غرق شدگی کودک بر اثر آبگرفتگی در داراب

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های های پزشکی فارس اظهار کرد: با اعلام گزارش غرق شدگی به علت بارش باران و آبگرفتگی در لایزنگان داراب نیرو‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: در این حادثه، کودک ۱۰ ساله با وجود تلاش مأموران اورژانس، انجام عملیات احیا و انتقال به درمانگاه رستاق، جان خود را از دست داد.

مرادیان اضافه کرد: برای امدادرسانی به فرد حادثه دیده یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اتاق کارگران یک ساختمان سوخت و ۶ کشته بر جای گذاشت
  • فوت و غرق شدگی کودک بر اثر آبگرفتگی در داراب
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • مرگ دردناک مرد میانسال در میان شعله‌های آتش
  • مهار آتش سوزی منزل مسکونی در ده مجنون کرمانشاه
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد
  • واژگونی خودرو ایسوزو یک مصدوم بر جای گذاشت