Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@22:26:34 GMT

کتابی که خاطرات یک معلم را روایت می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۱۸۸۲

کتابی که خاطرات یک معلم را روایت می‌کند

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، کتاب «خاطرات یک معلم» نوشته ناهید رشید در ۱۷۶ صفحه از سوی انتشارات سوره مهر راهی بازار کتاب شده است.

در بخشی از کتاب «خاطرات یک معلم» آمده است:

صبح تا شب و شب تا صبح ذهنم درگیر مکالمات پیچیده و جان فرساست. دریا زیباست وقتی کسی که عاشقشی پیشت باشه؛ اگه نباشه، جای خالیش دو برابر اذیتت می‌کنه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون کسی نیست که این زیبایی رو باهاش شریک بشی. چی به سرم اومده؟ اول که اومده بودم، اینطور فکر نمی‌کردم.


انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی کتاب ادبیات فارسی ادبیات داستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۱۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاطرات عضو جداشده منافقین

  حضور بیش از دو دهه‌ای در سازمان مجاهدین خلق و ارتباط نزدیک با سران سازمان، وی رابه جعبه سیاه مجاهدین خلق تبدیل کرده است. خدابنده به دلیل مسئولیتش درسازمان (سرتیم حفاظت ازرجوی،عضو شورای مرکزی وفرمانده ارتش آزادیبخش) اطلاعاتی بدیع از درون سازمان مجاهدین خلق دارد. 
   
کلاهی یا کریم رادیو
خدابنده که با نام مستعار«رسول» درسازمان فعالیت می‌کرد، درتابستان۱۳۶۰مسئول مستقیم انتقال محمدرضا کلاهی و مسعود کشمیری (عاملین انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری و دفتر نخست‌وزیری) بود. وی دربخشی از این کتاب، درباره انتقال کلاهی و کشمیری از ایران می‌گوید: «همزمان با ورود مسعود رجوی و ابوالحسن بنی‌صدر به فرانسه(مرداد ۱۳۶۰)، من از لندن به پاریس اعزام شدم و سپس همراه سعید شاهسوندی برای انتقال یک فرستنده رادیویی ۱۰کیلوواتی و سایر وسایل ارتباطی از مونیخ به بغداد و ازآنجا به مرز کردستان ایران و از طریق کوهستان به دره زیرسردشت منتقل شدم. مدتی از حضور در کردستان نگذشته بود که این مقر تبدیل به محل وصل نفرات داخل کشور به فرانسه شد. بسیاری از اعضا در آن سال‌ها به‌ویژه بعد از شکست ۳۰خرداد ۱۳۶۰ از طریق مقر ما که آن زمان همجوار مقر حزب دموکرات بود، به دفتر بغداد و از طریق اردن به فرانسه منتقل شدند. از جمله اینها مهدی ابریشمچی و جلال گنجه‌ای بودند که همه آنها را خودم از مرز تحویل گرفتم. محمدرضا کلاهی (عامل انفجار دفتر حزب جمهوری) و مسعود کشمیری (عامل انفجار ۸ شهریور) هم در همین زمان و البته با فاصله زمانی کمی به مقر ما منتقل شدند. مشخص بود که هیچ‌کدام را به خاطر سابقه نمی‌توانستیم به اروپا بفرستیم و دستور، نگه‌داشتن و مراقبت از آنها بود. کلاهی (با نام سازمانی کریم رادیو) را که به لحاظ فنی در ایستگاه رادیو قابل‌استفاده بود در کردستان نگه داشتیم و مسعود کشمیری (با نام سازمانی باقر روابط) را که عربی بلد بود به دفتر بغداد فرستادیم... .» خدابنده اطلاعات و تحلیل‌های جالبی درباره حیات یا ممات کشمیری و کلاهی دارد.
   
خشم خلق قهرمان!
وی در جای دیگری از خاطراتش می‌گوید: «درمورد انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی(۷ تیر ۱۳۶۰) و دفتر نخست‌وزیری (۸شهریور۱۳۶۰)، فکر نمی‌کنم کسی دراعضا، هواداران، اعضای شورا یا جداشدگان باشد که نداند این دو عملیات کار سازمان بوده است. رجوی بارها در جلسات خصوصی،این مسئولیت راگردن گرفت. اوعلنا مسئولیت این دوعملیات رامی‌پذیرفت و می‌گفت: این خشم خلق قهرمان بود! عامل اصلی دو عملیات ۷تیرو۸شهریور ۱۳۶۰، دو نفر به نام‌های محمدرضا کلاهی و مسعود کشمیری بودند؛ کسانی که وظیفه انتقال آنها از ایران، برعهده من گذاشته شد.»
اطلاعات مسعود خدابنده ازپیشینه سازمان، روابط تشکیلاتی،طرح‌های عملیاتی گوناگون، کمپ اشرف، منابع مالی سازمان مجاهدین خلق و پشت‌پرده روابط مسعود رجوی با افراد و گروه‌های مختلف، خواندنی وجالب است. او که به همراه برادرش ابراهیم در سازمان عضویت داشت، اطلاعات جالبی از سرکرده فرقه منافقین دارد.گفتنی است کتاب «تهران تا تیرانا» به قلم محمد جعفربگلو نوشته شده و انتشارات شهید کاظمی این کتاب را چاپ کرده است.

دیگر خبرها

  • خاطرات عضو جداشده منافقین
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • عرضه رمان ایرانی «باغ کَج» در بازار نشر
  • خاطرات تلخ سیاوش چراغی پور؛ از کارتن خوابی تا التماس برای کار
  • روایت منشوری خانوم معلم از روابط غیراخلاقی دانش آموز ۱۲ساله!
  • کتاب های پرفروش سال ۱۴۰۳
  • برپایی نمایشگاه «معلم من یک هیولاست!» در کانون پرورش فکری
  • پمپئو در کتابش درباره راضی کردن ترامپ به ترور سردار سلیمانی چه نوشته است؟
  • کتابی‌درباره استدلال‌های اخلاقی «غذاهای اصلاح شده ژنتیکی»