Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، وزیر دارایی عربستان سعودی اعلام کرد ذخایر ارزی این کشور برای دومین ماه متوالی پس از تحویل ۲۵ میلیارد دلار به صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان کاهش یافت.

وزیر دارایی عربستان سعودی پیش‌بینی کرد ذخایر ارزی عربستان سعودی کاهشی مشابه ماه مارس داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

الجزیره: شهر "نئوم" بن‌سلمان هیچ پیشرفتی نداشته است سقوط بهای نفت، اقتصاد عربستان را در لبه پرتگاه قرار می‌دهد

این در حالی است که روزنامه دیلی تلگراف پیش‌تر نوشت رؤیاهای ولیعهد سعودی درباره پروژه نئوم و مدرن‌سازی اقتصاد عربستان که با سقوط قیمت نفت ضربه محکمی خورده است، از دست رفته به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ذخایر ارزی عربستان سعودی صندوق سرمایه گذاری بن سلمان عربستان سعودی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۱۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکاتبه معاون وزیر صمت با واردکنندگان خودرو: برنامه واردات را اعلام کنید

به گزارش قدس آنلاین، مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت ایران طی نامه‌ای خطاب به شرکت‌های واردکننده خودرو از آنها خواست طی سه روز تا نهم فروردین اطلاعات لازم برای جمع بندی و برآورد نیاز ارزی واردات خودرو در سال ۱۴۰۳ را به سازمان توسعه تجارت ایران ارسال کنند.

در این نامه آمده است: به منظور تعیین میزان تخصیص و برآورد سقف ارزی واردات خودرو سال ۱۴۰۳، شایسته است حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ نسبت به نهایی نمودن برنامه واردات مطابق جدول ذیل اقدام لازم صورت پذیرد آمارهای اعلامی با مستندات کافی (مانند استاد تولید پرداخت حمل، قبض انبار و....) قابل قبول است.

شایان ذکر است برای تعیین سقف ارزی سال ۱۴۰۳ سابقه واردات سال ۱۴۰۲ لحاظ خواهد شد. عواقب ناشی از عدم ارسال به موقع مدارک در مهلت مقرر بر عهده خود شرکت است.

دیگر خبرها

  • (عکس) «گوی اژدها»؛ یک شهربازی عجیب در عربستان سعودی!
  • افزایش ذخایر آمریکا سد راه صعود نفت شد
  • فراز و فرودهای مناسبات عراق و عربستان/ رویکرد اقتصادی همگرایانه
  • تساوی تاریخی تاجیکستان با عربستان در جشن نوروز
  • فیلم| ساره، اولین ربات انسان‌نمای عربستان با پوشش زنانه
  • دیدار «سید عمار حکیم» با ولیعهد سعودی
  • وزیر خارجه عراق: فلسطینی‌ها هستند که باید سرنوشت خود را تعیین کنند
  • مکاتبه معاون وزیر صمت با واردکنندگان خودرو: برنامه واردات را اعلام کنید
  • کاهش ذخایر خونی در فارس ، همزمان با سال جدید
  • (ویدئو) ساره، اولین ربات انسان‌نمای عربستان با پوشش زنانه