Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق ورمزیار پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است که ۲۷ امتیاز دست نخورده تا پایان لیگ باقی مانده است و فعلاً نمی‌شود از قهرمانی قطعی تیمی صحبت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

صادق ورمزیار پیشکسوت باشگاه استقلال درباره شروع مسابقات لیگ و آغاز تمرینات تیم‌ها اظهار داشت:

در این مدت که مسابقات تعطیل بود، علاقه‌مندان به فوتبال و تیم‌های پرطرفدار خیلی دلتنگ بازی‌ها بودند و شروع بازی‌ها می‌تواند اوقات فراغت مردم را پر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:

سلامتی مردم و به ویژه اعضای تیم‌ها اهمیت زیادی دارد و رعایت پروتکل‌های بهداشتی خیلی مهم است. ما بازیکنان ملی در لیگ برتر داریم که برای همه عزیز هستند و باید شرایط را به گونه‌ای رقم بزنیم که خدای ناکرده برای هیچ‌کس مشکلی پیش نیاید.

صادق ورمزیار پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره ارسال نامه چهار باشگاه خصوصی به وزیر ورزش مبنی بر لغو مسابقات لیگ، تصریح کرد:

ببینید باشگاه‌های خصوصی ما شرایط‌شان با باشگاه‌های دیگر متفاوت است و مخالفت‌شان با برگزاری مسابقات به خاطر هزینه‌های میلیاردی است که متقبل شدند. به‌هرحال حدود سه ماه مسابقات تعطیل بوده است و تیم‌ها از شرایط بازی فاصله گرفتند و آماده‌سازی مجدد تیم‌ها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی هزینه زیادی را برای تیم‌ها در بر دارد. باشگاه‌های خصوصی در شرایط عادی می‌توانند اردو‌های خارجی برگزار کنند که الان در این زمان چنین امکانی را ندارند و با توجه به فضای کرونایی جامعه نگران آماده‌سازی و هزینه‌های آن هستند. البته این را هم بگویم که این شرایط برای تیم‌های دیگر هم هست.

صادق ورمزیار در واکنش به فشردگی مسابقات لیگ و احتمال مصدومیت بازیکنان تیم‌ها خاطرنشان کرد:

در هر صورت تصمیم به برگزاری مسابقات گرفته شده و با توجه به اینکه تیم‌ها سه ماه است از تمرینات گروهی دور بودند ممکن است بازیکنان زیادی با مصدومیت مواجه و تیم‌ها متضرر شوند. بازیکنان معمولاً در پایان مسابقات حدود ۲۰ روز استراحت می‌کنند و بعد از آن برای شروع فصل جدید تمرینات‌شان را پیگیری می‌کنند.

وی افزود:

الان که چند هفته‌ای است بوندس‌لیگا آغاز شده، با همه امکانات ورزشی و پزشکی خوبی که دارند و البته قابل مقایسه با ما نیست، در همان هفته اول چهار پنج بازیکن مصدوم شدند و طبیعی است که بازیکنان تیم‌های ما هم با خطر مصدومیت روبه‌رو باشند.

صادق ورمزیار پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که شاگردان مجیدی می‌توانند به قهرمانی امیدوار باشند، گفت:

ببینید تا پایان لیگ ۲۷ امتیاز دست نخورده باقی مانده است و استقلال هم اگر بازی عقب‌افتاده‌اش را هم با پیروزی پشت سر بگذارد شرایط بهتری در جدول پیدا می‌کند و شانس خوبی برای قهرمانی خواهد داشت.

صادق ورمزیار ادامه داد:

البته همیشه در بازی‌های پایانی لیگ بازی با تیم‌های پایین جدول خیلی سخت است، به طور مثال استقلال در دور رفت توانست گل‌گهر را ببرد، ولی در بازی برگشت مقابل آن‌ها شکست خوردند، به همین دلیل تیم‌های بالای جدول بازی‌های سختی دارند و نمی‌توانیم از الان از قهرمانی قطعی تیمی صحبت کنیم. به نظر من غیر از پرسپولیس و استقلال چند تیم دیگر هم شانس قهرمانی دارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر استقلال صادق ورمزیار لیگ برتر پیشکسوت باشگاه استقلال صادق ورمزیار پیشکسوت بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۱۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند

مدافع تیم فوتبال نساجی تاکید کرد، دو تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر در مصاف با شاگردان ساکت الهامی کار دشواری پیش رو دارند. - اخبار ورزشی -

امیر هوشمند در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وضعیت تیم فوتبال نساجی را مطلوب خواند و گفت: امسال نتایج خوبی برای تیم ما رقم نخورد، ولی در چند بازی اخیر توانستیم چند نتیجه خوب بگیریم تا حداقل شرایط نساجی در جدول بهتر شود. برد برابر تراکتور می‌تواند از لحاظ روحی در ادامه لیگ به ما کمک کند و حالا آماده بازی بعدی با ذوب‌آهن می‌شویم. ما اصلاً به سقوط فکر نمی‌کنیم و هدف تیم این است که در شش بازی آینده که همه آنها حکم فینال را دارند، بهترین نتایج ممکن را کسب کنیم.

زامهران: قرار گرفتن نساجی در انتهای جدول باورکردنی نیست

 

وی در پاسخ به این پرسش که چه دلایلی باعث شد تا نساجی در این فصل نتایج ضعیفی بگیرد، تصریح کرد: امسال اتفاقات فوتبالی علیه تیم ما بود و متأسفانه‌ فصلی آزاردهنده را پشت سر می‌گذاریم. خیلی‌ها در ابتدای فصل تصور می‌کردند با بازیکنانی که در اختیار داریم، جزو تیم‌های بالای جدول خواهیم بود، ولی فوتبال روی خوشی به ما نشان نداد. دلایل مختلفی هم وجود داشت که نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم، ولی الان زمان مناسبی نیست تا در موردش صحبت کنیم.

مدافع تیم فوتبال نساجی در مورد اینکه آنها باید با استقلال و پرسپولیس دو مدعی اصلی قهرمانی در قائمشهر روبه‌رو شوند، اظهار داشت: استقلال و پرسپولیس در حال حاضر بهترین تیم‌های ایران هستند که برای قهرمانی با یکدیگر رقابت می‌کنند. هر دو تیم باید با نساجی در قائمشهر روبه‌رو شوند و شک نکنید که برابر تیم ما کار سختی دارند. ما شرایط سختی در جدول داریم و برابر استقلال و پرسپولیس محکوم به گرفتن امتیاز هستیم. این شش بازی برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد و باید تلاش کنیم تا هواداران نساجی را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسمار | فعلا هستند اما ما قهرمانی آسیا می‌خواهیم
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد