Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@19:21:58 GMT

خبر دردناک برای هواداران از یک ستاره استقلالی

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۱۹۷۲

خبر دردناک برای هواداران از یک ستاره استقلالی

سفیر ایران در کشور برزیل می گوید در دیداری که با این بازیکن داشته، شرایطش اصلا خوب نبوده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسین قریبی، سفیر ایرن در برزیل درباره دیدارش با لئوناردو پادوانی ، مدافع مصدوم و سابق تیم فوتبال استقلال تهران بیان کرد:

پس از اینکه ویدیوی او را در فضای مجازی دیدم، از همکارانم خواستم پیگیر وضعیت پادوانی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تماس ویدیوئی با او داشته و در جریان آخرین وضعیت درمانش قرار گرفتم. آماده بودم به منزل پادوانی رفته و او را از نزدیک عیادت کنم، اما به دلیل حضورش در آپارتمان و ریسک ناشی از کرونا، از پادوانی دعوت کردیم به سفارت تشریف بیاورد.

او افزود:

در محل سفارت گفت‌وگوی دوستانه و خوبی با هم داشتیم و از روحیه و برخورد محبت آمیز پادو‌انی نسبت به مردم ایران، هواداران استقلال، طرفداران فوتبال در کشورمان، مسئولان باشگاه استقلال و بازیکنان ایرانی تحت تاثیر قرار گرفتم. وضعیت پادوانی خوب نیست و او دچار یک نوع ضایعه نخاعی جدی شده است. قسمت گردن به پایین این بازیکن تحت تاثیر قرار گرفته است.

قریبی تصریح کرد:

پاد‌وانی مثل یک بازیکن عادی نیست و کاملا از کار افتاده است. همسرش هم کار خود را ترک کرده تا مدام به وضعیت او رسیدگی کند. مادر همسرش هم به او کمک می‌کند. ما هم وظیفه داریم تمام تلاش خود را برای نقد کردن مطالبات پادوانی به کار بگیریم. البته خودش هم می‌داند با توجه به تحریم‌های ظالمانه و غیرقانونی آمریکا، روی مجموعه دولت ایران و باشگاه‌ها تا حدی فشار مالی ایجاد شده است، اما به هر حال فکر می‌کنم همه موافق باشند به دلیل شرایط جسمانی او و ملاحظات ایرانی- اسلامی ما باید اولویت‌های پرداختی مان را تغییر داده و مطالبات پادوانی را پرداخت کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لئوناردو پادوانی استقلال تهران لئوناردو پادوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۱۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها

به گزارش همشهری آنلاین خسرو حیدری کاپیتان و بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تیم منتخب خود را معرفی کرد و یازده بازیکن را به عنوان بهترین های فوتبال ایران معرفی کرد.

حیدری در خط دروازه ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال را انتخاب کرد و این در حالی است که او با گلرهایی مثل وحید طالبلو و مهدی رحمتی هم‌تیمی بوده است و اما انتخاب او پیشکسوت فوتبال ایران ناصر حجازی بود.

در خط دفاعی پژمان منتظری و جلال حسینی دو هم‌تیمی خود در تیم ملی را قرار داد و در سمت راست جواد زرینچه پیشکسوت باشگاه استقلال را انتخاب کرد، او در سمت چپ تیم منتخب خود احسان حاج‌صفی دیگر هم‌تیمی خود در تیم ملی را انتخاب کرد.

خط هافبکی که خسرو حیدری انتخاب کرد یکی از جالب‌ترین هافبک‌هایی است که می‌شد انتخاب کرد، حضور مجتبی جباری و محرم نویدکیا، دو بازیکن خلاق و شگفت‌انگیز فوتبال ایران، در پست هافبک وسط و در پست هافبک دفاعی هم باجناق خود امید ابراهیمی را قرار داد.

سه مهاجمی که حیدری در خط حمله تیم منتخب خود قرار داد علی دایی، فرهاد مجیدی و اشکان دژاگه بودند، حیدری در زمان فوتبال خود با مجیدی و دژاگه هم‌تیمی بود و در دوران فوتبال خود رابطه خوبی با آنها داشت.

کد خبر 846818 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید