Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۹ سال است که هیچ کدام از آثار بهمن فرمان آرا نه با اقبال منتتقدان مواجه می‌شود و نه این که از سوی مخاطبان عام سینما با استقبال نسبی مواجه می‌شود، حال این سوال مطرح است وی بر اساس چه بینشی«حکایت دریا» را روانه اکران آنلاین کرده است.

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو: اکران آنلاین فیلم «حکایت دریا» به کارگردانی و نویسندگی بهمن فرمان‌آرا محصول سال ۱۳۹۵، در حالی از روز پنجشنبه ۱۵ خرداد آغاز خواهد شد که جدیدترین ساخته بهمن فرمان آرا طی چند سال اخیر چندین بار به نزدیکی اکران در سینما‌ها رسید، اما هیچگاه رنگ پرده سینما را به خود ندید تا اینکه سال گذشته بهمن فرمان آرا در مصاحبه‌ای به صراحت گرفته بود، چون سانس‌های زیادی به «حکایت دریا» تعلق نمی‌گیرد زمان اکران آن را به تعویق می‌اندازد تا فرصت مناسبی برای اکران پیدا کند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
اما اینکه بهمن فرمان آرا پس از 4 سال رضایت به دیده شدن فیلمش داده خود جای سوال دارد  و شاید هم وی با ورود به اکران آنلاین به نوعی به دنبال فرار رو به جلویی است که عدم استقبال از فیلمش در سینماها دیگر برایش تکار نشود.  
اما واقعیت ماجرا چیز دیگری است که شاید فیلسماز باسابقه سینمای ایران نمی‌خواهد قبول کند و آن اینکه «خانه‌ای روی آب» در سال ۱۳۸۰ آخرین فیلم از بهمن فرمان آرا است که هم در جشنواره فیلم فجر به موفقیت رسید و هم از سوی مخاطبان عام با استقبال نسبی قرا گرفت و این کارگردان حدود ۱۹ سال است که هیچ کدام از آثارش نه با اقبال منتتقدان مواجه شده است و نه این که از سوی مخاطبان عام سینما با استبال مواجه شده باشد، حال این سوال مطرح است بهمن فرمان آرا بر اساس چه بینشی انتظار دارد آثارش در سینما‌ها به فروش خوبی برسد.
در نتیجه با توجه به توضییحات گفته شده باید گفت، شاید اکران آنلاین «حکایت دریا» بهترین تصمیم فرمان آرا باشد تا با عدم استقبال قابل پیش بینی جدیدترین اثرش در اکران سینما‌ها روبرو نشود.  
اما درباره «حکایت دریا» باید گفت، فاطمه معتمد آریا، لیلا حاتمی، علی نصیریان، علی مصفا، رویا نونهالی، صابر ابر، پانته آ پناهی ها، داریوش اسدزاده، مریم بوبانی و بهمن فرمان آرا از بازیگران اصلی فیلم «حکایت دریا» هستند.
بهمن فرمان آرا فیلم «حکایت دریا» را سال ۹۵ جلوی دوربین برد و از حضور چهره‌های مشهور دنیای هنر در این اثر بهره‌مند شد و برای اولین بار در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمد که به جوایزی نیز دست یافت.
حکایت دریا» روایتگر داستان آدم‌هایی است که بعد از مدتی دوری کنار هم قرار می‌گیرند و برای جبران گذشته‌هایی که از هم دور بودند تلاش می‌کنند. بهمن فرمان آرا در فیلم «حکایت دریا» به عنوان نویسنده، کارگردان، تهیه کننده و بازیگر حضور دارد و برای ایفای نقش در این فیلم نامزد دریافت جایزه آسیاپاسیفیک ۲۰۱۸ شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بهمن فرمان آرا بهمن فرمان آرا اکران آنلاین حکایت دریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۱۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها

به گزارش «تابناک»، صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا درباره پیش بینی جوی مناطق کوهستانی کشور طی روزهای پنجشنبه و جمعه(۶ و ٧ اردیبهشت) اظهار کرد: طی این مدت استقرار هوای پایدار و افزایش دما طی روز در نیمه غربی کشور و تداوم فعالیت سامانه بارشی در بخش‌های شرقی و مرکزی کشور پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: طی روز پنجشنبه کماکان بارش‌های رگباری  و گاهی شدید همراه با رعدوبرق و تگرگ و وزش تندباد در بخش‌های مرکزی و جنوب شرق کشور به‌ویژه ارتفاعات کرمان، خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان تداوم دارد که می‌تواند منجر به جاری شدن سیلاب، طغیان رودخانه‌ها، رانش و لغزش زمین و ریزش سنگ شود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی تاکید کرد: طی این روز همه فعالیت‌های مرتبط با طبیعت شامل کوهنوردی، دره‌نوردی، پروازهای تفریحی، تردد در حاشیه رودخانه ها و … در این مناطق مخاطره آمیز است.

به گفته ضیاییان طی روز جمعه بارش‌ها با شدت کمتر و محدودتر در بخش‌های جنوب شرق کشور به‌صورت رگبار و رعدوبرق ادامه دارد. در سایر مناطق کشور با توجه به استقرار هوای پایدار، افزایش دما طی روز و گاهی وزش باد مهمترین پدیده جوی است.

وی توصیه کرد: با توجه به بارش قابل ملاحظه برف طی روزهای گذشته در قله‌های مرتفع البرز شرقی ، شرایط برای وقوع بهمن در این مناطق مهیاست بنابراین از تردد در مسیرهای مستعد بهمن اجتناب شود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی اضافه کرد: در سایر نواحی مرتفع کشور با توجه به افزایش دمای روزانه، احتمال ریزش سنگ و در مناطق مستعد وقوع بهمن‌های بهاره وجود دارد. در مناطق مرتفع کوهستانی شمال غرب و البرز طی ساعات اولیه صبح احتمال وقوع مه و کاهش دید افقی و عمودی وجود دارد بنابراین جهت اجتناب از انحراف از مسیر تا رقیق شدن مه از پیمایش پرهیز شود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی ارتفاعات شمال تهران طی روزهای پایانی هفته گفت: طی این مدت استقرار هوای پایدار پیش‌بینی می‌شود و روزها آفتابی و گاهی همراه با وزش باد خواهد بود.

دیگر خبرها

  • تداوم رگبار باران در ارتفاعات برخی استان‌ها
  • جستجوی یک خانواده برای یافتن پیکر فرزندشان/ یادبودی برای یاسین
  • مردان متولد این ماه‌ها به سختی عاشق می‌شوند!
  • گفت و شنود/ بخر دیگه‌!
  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • حکایت تاکسی برقی تهران!
  • مبارزه علیه آفت سن گندم در بهمن
  • حکایت تاکسی برقی تهران !