Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر از طرفداران لئوناردو دی کاپریو هستید و سال گذشته نیز از دیدن فیلم روزی روزگاری در هالیوود لذت برده اید در ادامه، ۱۳ نکته جالب از زندگی وی را برای شما آماده کرده‌ایم که خواندن این نکات در نوع خود جالب محسوب می‌شوند.

نام کامل لئوناردو دی کاپریو، لئوناردو ویلهلم دیکاپریو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ستاره سینما می‌گوید که مادرش این نام را به او داده است، زیرا یک روز وقتی بردار بوده در گالری هنری در فلورانس بود و در هنگام تماشای یکی از آثار لئوناردو داوینچی، لئوناردوی کوچک که در آن هنگام یک جنین محسوب می‌شده به شکم مادرش لگد می‌زند و در نتیجه پدر و مادرش تصمیم می‌گیرند نام وی را لئوناردو بگذارند.

زمانی که دی کاپریو ۱۱ ساله بود، یکی از اهالی سینما به وی گفت: نامش طولانی و سخت است و بهتر است نام خود را به لنی ویلیامز تغییر دهد تا بیشتر آمریکایی به نظر برسد. خوشبختانه، او در برابر آن نظر مقاومت کرد و تصمیم گرفت نام خود را که ریشه ایتالیایی دارد حفظ کند. لئوناردو دی کاپریو در لس آنجلس به دنیا آمده است.

لئوناردو دی کاپریو علاقه خاصی به نقش‌های سخت و متفاوت دارد و حتی بار‌ها از تهیه کنندگان درخواست کرده نقش‌های سخت و پر چالش را به وی پیشنهاد دهند که به لحاظ محتوایی منحصر به فردند.

سال‌ها پیش جرج لوکاس قصد داشت از لئوناردو دی کاپریو در یکی از فیلم‌های جنگ ستارگان استفاده کند، اما در نهایت توافقی بین او و دی کاپریو حاصل نشد.

تارنتینو همیشه طرفدار سرسخت دی کاپریو بود و البته همیشه تمایل داشت یک همکاری با وی داشته باشد وی اخیرا گفته دی کاپریو با استعدادترین بازیگری است که وی تا به حال ملاقات کرده است.

دی کاپریو به شدت طرفدار مریل استریپ است و بار‌ها گفته زمانی که در فیلم اتاق ماروین با وی همکاری کرده است، احساس کرده که بزرگ‌ترین شانس زندگی خود را تجربه می‌کند وی یک بار نیز اعلام کرده است که مریل استریپ بزرگ‌ترین بازیگر جهان است.

در سال ۲۰۰۲ قرار بود لئوناردو دی کاپریو نقش مرد عنکبوتی را بازی کند، اما با تهیه کنندگان به توافق نرسید و نقش وی به توبی مگوایر رسید. الب است بدانید توبی مگوایر مدتی مستاجر دی کاپریو بود

اگرجه نقش دی کاپریو در فیلم The Revenant همان چیزی است که باعث شده این ستاره سینما اسکار را به دست آورد، اما در هنگام فیلمبرداری شرایط برای وی بسیار دشوار بود و به شدت وزن از دست داد.

لئوناردو دی کاپریو به حیوانات و حیات وحش به شدت اهمیت می‌دهد و صندوق‌های حمایت از حیوانات و محیط زیست را مدیریت می‌کند.

فیلم مورد علاقه دی کاپریو فیم راننده تاکسی با بازی رابرت دنیرو است.

در سال ۲۰۰۷ مستندی با عنوان ساعت یازدهم منتشر شد. دی کاپریو به نوشتن و روایت مستند کمک کرد. این فیلم وضعیت محیط جهانی ما را به نمایش می‌گذارد و راه‌هایی را نشان می‌دهد که بشریت می‌تواند به ترمیم سیاره کمک کند.

مارتین اسکورسیزی از کارگردان‌های بزرگی است که استعداد دی کاپریو را تحسین می‌کند. آن‌ها یکی از بهترین دوئل‌های کارگردان / بازیگر هستند که هالیوود تاکنون دیده است.

منبع: انتخاب

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لئوناردو دی کاپریو هالیوود لئوناردو دی کاپریو دی کاپریو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۱۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلا در این کشورها ارزان است | نکته‌های مهم برای خرید طلا در سطح بین‌المللی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، با توجه به نوسانات اقتصاد جهان، افراد بیشتری به دنبال سرمایه‌گذاری طلا هستند و آن را به عنوان یک سرمایه‌گذاری مطمئن در نظر گرفته می‌گیرند که ارزش خود را طی زمان حفظ می‌کند. با این حال، وقتی از خرید طلا صحبت می‌شود، همه کشورها برابر نیستند و برخی ارزان ترین کشورها برای خرید طلا به‌شمار می‌روند.

قیمت طلا از کشوری به کشور دیگر متفاوت بوده و ممکن است بتوانید معامله بهتری برای خرید طلا در کشور دیگری داشته باشید. با این حال، باید توجه داشت که قیمت این فلزات گرانبها به طور مداوم در حال تغییر است و این اطلاعات در زمان انتشار دقیق است و بیشتر به عنوان یک راهنمای مرجع عمومی است. قیمت‌ها می‌تواند در زمان با توجه به عرضه و تقاضا و ثبات اقتصادی متفاوت باشد.

طبق گزارش فوربس، کشورهای مختلفی در دنیا وجود دارند که از نظر قیمت طلا ارزان به حساب می‌آیند. در حال حاضر، انتخاب‌های شماره یک و دو محبوب در بین مصرف‌کنندگان، هنگ‌کنگ و دبی هستند. سوئیس، مکزیک و عربستان سعودی نیز به فرآیند ارزان قیمت طلا معروف هستند.

ارزان‌ترین کشورها برای خرید طلا

هنگ‌کنگ؛ کشوری که ارزان‌ترین طلای جهان را دارد و بانک‌ها در آنجا فراوان هستند.

امارات‌متحده عربی؛ طلا را می‌توان در امارات از منابع مختلف از جمله جواهرفروشی، بانک‌ها و فروشندگان آنلاین خریداری کرد.

عربستان سعودی؛ طلا را می‌توان در عربستان سعودی از منابع مختلفی از جمله جواهرات، بانک‌ها و بازارهای طلا خریداری کرد. ارزان‌ترین مکان برای خرید طلا معمولا از جواهرفروشان است که اغلب قیمت‌های پایین‌تری نسبت به بانک‌ها یا بازارهای طلا ارائه می‌دهند. با این حال، مهم است که مطمئن شوید که یک معامله خوب انجام می‌دهید.

سوئیس؛ طلا را می‌توان در سوئیس از منابع مختلف از جمله بانک‌ها، جواهر فروشان و فروشندگان آنلاین خریداری کرد. با این حال، ارزان‌ترین راه برای خرید طلا اغلب از طریق فروشندگان آنلاین است که شمش یا سکه می‌ فروشند.

اتریش؛ طلا را می‌توان در تعدادی از مکان‌ها در اتریش از جمله بانک‌ها، موسسات مالی و جواهرات فروشی‌ها خریداری کرد. ارزان‌ترین راه برای خرید طلا معمولا از طریق بانک است.

سنگاپور؛ طلا را می‌توان از بانک‌ها یا دلال‌ها خرید. البته طلا را می‌توان به صورت آنلاین اما با قیمت بالاتر خریداری کرد.

جزئیات برگزاری نوزدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله | زمان و مبلغ ضمانت

هند؛ کشوری غنی از ذخایر طلاست. در واقع، این کشور دومین تولیدکننده بزرگ طلا در جهان است. طلا را می‌توان در هند از طریق جواهرات فروشی‌ها، بانک‌ها و سایر فروشندگان خریداری کرد.

رایج‌ترین شکل طلایی که هندی‌ها خریداری می‌کنند، جواهرات است. جواهرات در وزن‌ها و قیمت‌های مختلف متناسب با هر بودجه ای در دسترس هستند.

بر اساس گزارش لایف، دسترسی آسان به طلا، مالیات و هزینه‌های کمتر و بازار رقابتی به این کشورها کمک می‌کند تا قیمت‌های خود را پایین نگه دارند.

منابع خرید طلا در خارج از کشور

منابع: منابع زیادی برای خرید طلا در بازار هر کشوری وجود دارد. اکثر کشورها گزینه‌های قابل اعتماد را دارند.

بانک‌ها: بانک‌های سوئیس، اتریش، عربستان سعودی و هنگ‌کنگ طلا می‌فروشند و معاملات عالی نیز ارائه می‌دهند. معمولاً ضریب اعتماد نزد بانک‌ها بیشتر است.

فروشندگان آنلاین و آفلاین: برخی از فروشندگان نیز معاملات بسیار خوبی برای خرید طلا ارائه می‌دهند و ممکن است گزینه‌های مختلفی داشته باشند.

نکاتی برای خرید طلا در سطح بین‌المللی

همانطور که خرید طلای ارزان‌قیمت وسوسه انگیز است، مهم است که هنگام خرید آن از خارج احتیاط کنید و با قوانین و مقررات مربوط به خرید و حمل طلا از کشور مورد نظر آشنا شوید.

همچنین، در مورد هزینه‌های گمرکی و سایر هزینه‌هایی که ممکن است در مرحله حمل‌ونقل اخذ شود، اطلاعات کسب کنید. به خاطر داشته باشید که نرخ‌های فعلی ارز بر قیمت طلا تاثیر دارد.

خرید طلا از منابعی که قابل اعتماد هستند و در بازار معتبر هستند نیز مهم است.

کد خبر 845975 برچسب‌ها قیمت طلا و فلزات گرانبها - جهان خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران

دیگر خبرها

  • 7 نکته که در شروع مذاکره باید رعایت کنیم
  • (تصویر) یک نکته عجیب در عکس‌های جدید تتلو در دادگاه
  • 10 نکته مهم برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی
  • چند نکته درباره رادیو در ۸۴ سالگی
  • این چند نکته ساده کمک می‌کند که بدون عطر خوشبو شوید!
  • چند نکته برای مدیریت گوشی همراه هنگام سفرهای خارجی
  • 5 نکته برای ارزانترین راه‌ها برای سفر به عمان
  • پرویز داوودی؛ ‌۱۸ نکته درباره معاون اولی که از رییس خود برید
  • آقای گل نیم فصل، سرشناس و ناشناس!
  • طلا در این کشورها ارزان است | نکته‌های مهم برای خرید طلا در سطح بین‌المللی