Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@01:27:53 GMT

فرمان‌آرا هم به اکران آنلاین پیوست

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۱۲۰۲۶

فرمان‌آرا هم به اکران آنلاین پیوست

بعد از کارگردانان سرشناسی جون ابراهیم حاتمی‌‌‌کیا، کیومرث پوراحمد و پرویز شهبازی، بهمن فرمان آرا هم فیلم تازه‌اش «حکایت دریا» را به طور آنلاین اکران می کند

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ فیلم «حکایت دریا» با حضور بازیگران سرشناسی جون علی نصیریان، لیلا حاتمی، فاطمه معتمد آریا، رویا نونهالی، پانته‌آ پناهی‌ها، علی مصفا، صابر ابر و بهمن فرمان آرا و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. ساخته شده و سال ۹۷ در جشنواره جهانی فجر به نمایش هم در آمد. 

پیش‌تر قرار بود آخرین ساخته فرمان‌آرا در سینماها اکران شود که شرایط آن فراهم نشد و بنابر اعلام سایت فیلیمو نمایش این فیلم از شش روز دیگر توسط این سایت پخش آنلاین خود را آغاز خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حکایت دریا اکران آنلاین فرمان آرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۲۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز ملی گندم و نان یادآور تلاش کشاورزان ایرانی

حاتمی زاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد با بیان اینکه گندم از مهمترین غلات دنیا و قوت غالب مردم است، گفت: این محصول بیشترین سهم غذای انسان را به خود اختصاص داده و بالاترین تجارت جهانی در بین محصولات کشاورزی را داراست.

وی با اشاره به ذائفه‌ی ایرانیها، نان را پایه ثابت سفره و به عنوان منبع اصلی انرژی، ویتامین‌ها و مواد معدنی دانست و افزود: تولید نان شامل یک زنجیره کاملی از بهره برداران، تولیدکنندگان، صنایع فرآوری وابسته و بخصوص نانوایی‌ها است.

حاتمی زاده با بیان اینکه سطح زیر کشت گندم استان یزد بالغ بر ۸۵۰۰ هکتار است، گفت: پیش بینی می‌شود بیش از ۵ هزار تن گندم مازاد کشاورزان تحویل مراکز خرید شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان یزد گفت: این سازمان با برنامه ریزی‌های مناسب، آموزش و ترویج ارقام جدید گندم و سازگار با کم آبی، اصلاح الگوی کشت، معرفی سیستم‌های نوین آبیاری و تخصیص اعتبار همچنین همت بالای کشاورزان و گندمکاران در راستای افزایش بهره وری و تولید، گام‌های بسیار مهم و موثری برداشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • لیلا حاتمی: علی حاتمی را تازگی‌ها کشف کرده و عاشقش شده‌ام
  • توصیه بیلی وایلدر که به کار کیانوش عیاری در «ویلای ساحلی» می‌آمد
  • روز ملی گندم و نان یادآور تلاش کشاورزان ایرانی
  • آخرین وضعیت سامانه‌های پدافندی و مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور
  • ببینید | حکایت پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی
  • آغاز اکران آنلاین یک فیلم پلیسی-جنایی
  • «آخرین تولد» هم به اکران آنلاین رسید
  • آغاز اکران آنلاین فیلم «آخرین تولد»
  • «آخرین تولد» برنامه جدید اکران آنلاین فیلم‌نت
  • اکران آنلاین غیرمنصفانه و ناعادلانه است/ چرا «کاپیتان» قربانی شد؟