Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولادیمیر پوتین به دو وزارتخانه دفاع و امور خارجه دستور داده با سوریه بر سر انتقال زمین‌های بیشتر و مناطق دریایی به ارتش این کشور مذاکره کنند.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه با پیشنهاد دولت کشورش در زمینه امضای پروتکل شماره ۱ درباره "تحویل املاک غیرمنقول و مناطق دریایی بیشتر" الحاقیه توافقنامه منعقد شده در اوت ۲۰۱۵ بین مسکو و دمشق درباره استقرار مجموعه‌ای از تجهیزات نیروی هوایی روسیه در سوریه موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس دستور منتشر شده، پوتین وزارت دفاع را مامور کرده با وزارت خارجه به نیابت از روسیه فدرال درباره انجام مذاکرات با طرف سوری و امضای توافقنامه‌ای در صورت دست‌یابی به توافق دو طرفه همکاری کند.

دستور داده شده به دو وزارت‌خانه مجوز انجام تغییراتی در پیش‌نویس پروتکل مصوب دولت روسیه را می‌دهد.

در سال ۲۰۱۷ روسیه و سوریه توافقنامه‌ دیگری به مدت ۴۹ سال امضا کردند که به طور خود به خود به مدت ۲۵ سال دیگر تمدید می‌شود.

براساس آن، پایگاه طرطوس، مقر برای استقرار تا ۱۱ کشتی روسیه می‌شود. این پایگاه همچنین مجهز به ایستگاه‌های سوخت هسته‌ای شده و برای توسعه توانمندی‌های تعمیر کشتی‌های پایگاه برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روسيه سوريه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۲۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل به سوریه حمله کرد

به گزارش خبرآنلاین وزارت دفاع سوریه اعلام کرد: پدافند دفاع هوایی ما صبح امروز (جمعه) با تجاوز موشکی رژیم صهیونیستی از سمت شمال اراضی اشغالی مقابله کرد.

به نقل از ایسنا وزارت دفاع سوریه تأکید کرد: حملات اسرائیل پایگاه‌های دفاع هوایی ما در جنوب را هدف قرار داد و منجر به خسارت‌های مادی شد.

پیش از این منابع اعلام کرده بودند رژیم صهیونیستی پایگاه‌هایی را در درعا و السویداء هدف قرار داده است.

منابع پیشتر گزارش داده بودند همزمان با انتشار گزارشات درباره نفوذ چند پهپاد در ایران، حملاتی نیز در سوریه و عراق صورت گرفته است.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896989

دیگر خبرها

  • اسرائیل پایگاه هوایی سوریه را با موشک هدف گرفت
  • اسرائیل چند سایت پدافند هوایی سوریه را هدف قرار داد
  • اسرائیل به سوریه حمله کرد
  • اولین مصاحبه یولیا ناوالنایا همسر رهبر سابق مخالفان روسیه و انتقاد از غرب
  • دستیار پوتین خطاب به اسرائیل: خویشتنداری کنید
  • دستیار پوتین در دیدار سفیر اسرائیل: همه طرف‌ها خویشتنداری کنند
  • پیشنهاد پوتین برای میانجیگری میان ایران - اسرائیل / 3 شرط تهران / روزنامه کویتی: روسیه قطعات حساس جنگنده سوخو35 را به ایران نداده
  • همکلاسی سابق پوتین به ریاست دیوان عالی روسیه رسید
  • در گفتگوی تلفنی رئیسی و پوتین بعد از حمله سپاه چه گذشت؟
  • پوتین: پاسخ ایران به اسرائیل، بهترین تنبیه متجاوز بود