Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدا و سیمای مرکز بوشهر ۲۷ هزار دقیقه برنامه رمضانی در گستره استانی، ملی و فراملی تولید و پخش کرد. به گزارش جنوب نیوز به نقل از روابط عمومی این مرکز؛ مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: این مرکز ۲۷ هزار دقیقه برنامه رمضانی در حوزه‌های صدا، سیما، خبر و فضای مجازی در گستره استانی ملی و فراملی تولید و پخش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدحسین ناظر افزود: از این میزان برنامه‌سازی بیش از ۱۶ هزار دقیقه برنامه در رادیو و رادیو نما، ۹ هزار دقیقه در تلویزیون، هزار دقیقه در فضای مجازی و ۷۵۰ دقیقه در حوزه خبر بوده است.

او با اشاره به انعکاس مطلوب برخی از برنامه‌های شبکه استانی بوشهر در شبکه‌های سراسری بیان کرد: ویژه برنامه رزمایش مواسات و همدلی مومنانه در سه مرحله، افزون بر شبکه استانی از شبکه‌های یک، دو، سه، پنج، خبر و شما به صورت زنده پخش شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به شیوع ویروس کرونا، شرایط رمضان امسال را ویژه خواند و گفت: برنامه تلویزیونی نوای ملکوت، ویژه ترتیل‌خوانی قرآن کریم و ویژه برنامه‌های شب‌های قدر با رعایت قوانین بهداشتی به صورت زنده از شبکه استانی بوشهر پخش شد.

منبع: جنوب نیوز

کلیدواژه: هزار دقیقه برنامه مرکز بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jonoubnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جنوب نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۱۲۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های رسانه بیست و ششم فروردین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ نمایش سنگ صبور امروز ساعت ۱۲:۳۰ از رادیو نمایش پخش و ۱۷:۳۰ دقیقه تکرار می‌شود.  

شنوندگان رادیو موضوع این نمایش هستند که در آستانه چهارم اردیبهشت سالگرد تاسیس رادیو در ایران، پخش می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «مشاور» شنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه از شبکه دو پخش و روز بعد ساعت‌های ۱۰ و ۱۶:۳۰ دقیقه بازپخش می‌شود.

مسائل و مشکلات خانواده‌ها موضوع این مجموعه ۲۶ قسمتی، با بازی فرهاد قائمیان است.

همچنین فصل جدید پویانمایی «شکرستان» شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۶:۱۵ از شبکه یک پخش می‌شود. محیط زیست و صرفه جویی در مصرف آب موضوع فصل جدید این پویانمایی است.

و دفتر بهار شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۵:۳۰ دقیقه از رادیو صبا پخش می‌شود. تجلی بهار درادبیات فارسی موضوع این برنامه است که در قالب شعرخوانی و روایت داستان اجرا می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای ویژه برنامه استانی "سپاس سردار" در مدارس استان یزد
  • قدردانی مدیرکل صداوسیمای آذربایجان غربی از همکاران شبکه استانی
  • مستند «گربه‌های وحشی هندوستان» از شبکه تهران
  • پیگیری وضعیت جاده ورودی ایوانکی
  • برگ‌ برنده رمضانی‌ها چه بود؟/ درخشش «زندگی پس از زندگی» و «محفل»
  • نوسازی ۱۸ هزار انشعاب آب در استان بوشهر
  • با اقامت استانی کانادا آشنا شوید
  • پیگیری مرمت آسفالت مسیر سمنان - دامغان در گردنه آهوان
  • پژوهش در خدمت تحول
  • خبر‌های رسانه بیست و ششم فروردین